Petra vedela, že umrie. Čakala to. Smrtiace kliatby sú veľmi kruté. Chytila riaditeľa o čosi pevnejšie. Jej očiam vládol strach. Snape sa taktiež cítil bezmocný. On, ktorý vynikal v čiernej mágií, proti niečomu takému však nič urobiť nevedel. "Mrzí ma to Albus." Sklopil zrak. Dumblerore sa však usmieval.
Ked to vyzeralo, že kúzlo sa ich nadobro zmocní zjavila sa pred nimi Lesana a kúzlo schytala ona. Zrazilo ju k zemi a spôsobilo elektrostatický výboj. Jej telo obklopovali blesky. Bellatrix sa začala smiať a kričať, že vyhrala.
Lesana sa však postavila. Blesky utíchli a zadívala sa na Bellu. "Ak bojuješ proti mne, viem byť férová. Ale nikdy, NIKDY nevztiahni ruku na niekoho, koho milujem." Zakričala tak silno, aby si bola istá, že to počuli všetci.
"Použila som smrtiacu kliatbu! Videla som ako sa ťa dotkla! Prečo nie si mrtva?!" zjapala na celý areál. Smrťožrúti prestali útočiť a študenti prestali obraňovať. Dívali sa niečo, čo ešte nikdy nevideli. Na prvotriedny boj."Mali by sme príjimať stávky." Zavtipkoval George.
"Snažíš sa ma zabiť mojim vlastným kúzlom? Nebud smiešna." Zasmiala sa jej Lesana. "Chavier." Zvolala a jej biely pomocník sa v sekunde zjavil. "Chráň ich." Prikázala mu."Kto dopekla si?!" Bella bojovala dalej no zistila, že kliatbami nemá šancu.
"Budem s ňou bojovať ja!" zakričal Moody-Nemoody. Ako prízrak sa zjavil z vnútra školy a ticho ako myška sa vplížil k trojici, ktorá obranovala Dumbledora. V sekunde vytiahol obyčajný ľudský nôž a podrezal hrdlo tučnej mačke.
Lesana zakričala. Otočila sa k nemu, dívala sa do jeho tmavých očí a cítila odpor a nenávisť. Pomocníka, ktorý ju sprevádzal takmer tisícročie len tak jednoducho zabil tak úbohý tvor ako bol kúzelník, ktorý bol prezlečený za Moodyho.
"Zničil som tvoju regeneračnú schopnosť. Takže ak ťa teraz zraním, už sa tvoje rany tak rýchlo nezacelia." Vysmieval sa. Odstúpil od riaditeľa, ked mu Petra uštedrila poriadny kopanec medzi jeho predné partie. "Suka!" zamrmlal ale nevenoval jej pozornosť. Sústredil sa na Lesanu."Koho zabijem ako druhého?" namieril, tentoraz už prútik na Petru, prešiel k Albusovi a nakoniec zastal pri Snapovi. Prútik mu držal pri krku. Moody použil omračujúce zaklínadlo, takže sa trojica nemohla hýbať."Nedotýkaj sa ho." Varovala ho Lesana.
"Prečo? Čo pre teba znamená?" spýtal sa jej. "Ak mu niečo urobíš, zničím všetkých."Moody mu priložil prútik až ku krku. "Avada-" vyslovil, no nestihol dopovedať. Lesana na neho spustila modré plamene. "Čo to dopekla je?" popálili mu ruky, zlomili prútik.
V tom sa z čiernej oblohy začali zjavovať modré blesky. Všetky mierili na Lesanu. Bolo to dedičstvo predkov. Ich sila, ktorú práve teraz čerpala. V tejto sekunde sa stala najmocnejšou čarodejnicou v dejinách sveta.
"Pravá podoba čistokrvnej." Usmiala sa Petra na Dumbledora. Snape sa na to díval vytreštenými očami.
Ked blesky utíchli, Lesana ukázala pravú podobu. Čierne vlasy sa zmenili na strieborné, trochu dlhšie než jej pôvodné. Porcelánové oči nadobudli farbu krvi. V rukách držala ebenový prútik a okolo nej sa víril prach magických čiastočiek kedykoľvek pripravený vybuchnúť.
"Imperio Delagastra." Vyslovila a Moodyho spútali okovy. "Sectumsempra" vyslovila dalej a spod mohutných pút sa liala červenkastá krv. "Prestaň!" kričal, ale márne. Lesana sa zjavila pred jeho tvárou. Jej oči ho prebodávali pohľadom. Boli tak studené, prázdne, bez štipky pocitov. " To je za Chaviera.""Verita forma bertis!" Z Moody ho zakrátko stal Bárty Skrk Junior. "Odvar všehodžúsu čo? Nie veľmi múdre."
"Prosím.. prosím prestaň." Zakričal. Lesana sa zadívala na Snapa. Oči mal vytreštené, ústa pootvorené. Bola to ona. Žena z jeho minulosti. Tá, s ktorou bol pred ôsmymi rokmi. Teraz to pochopil. V živote nemiloval dve ženy. Miloval jednu, s odstupom času a rôznym spôsobom.
Vdaka tomu, čo práve videl všetko pochopil. Je čistokrvná, priama dcéra predka. To preto ho opustila. Pretože nemohla žiť s ľudmi. Všetko chápal. Cítil sa šťastný, že ju opäť vidí. Bol rád, že vie, prečo ho vtedy opustila. Cítil, že tak ako on neprestal milovať ju, neprestala milovať ani ona jeho. Vedel to."Nie je na mne zabiť ťa. Od toho sú tu iní. Pôjdeš do Azkabanu a tam sa rozhodne, čo s tebou bude dalej."
Spútala ho silnejšie, vyslovila čarovnú formulka a zrazu sa Bárty rozplynul. Lesana sa otočila na Bellatrix a ostatných smťožrútov, pripravená bojovať."Voldemort.... je mrtvy!" zašepkal Ron na dne svojich síl. Vedľa neho stála zakrvavená Hermiona a ešte viac doráňaný Harry. "Vyhrali sme!"zaričal s mečom v ruke, na znak toho, že Pána zla navždy zničil.
Poznámka:
Lesaninu pravú podobu ste mohli vidieť v záhlaví v predchádzajúcej kapitole.
Už len tri kapitoly a je koniec! Tak, čo si myslíte, ako to celé dopadne?
YOU ARE READING
Urodzená
FanfictionViete si predstaviť, čo by sa v čarodejníckom svete stalo, ak by bol niekto silnejší ako Voldemort? Niekto, koho by nedokázali zabiť ani smrtiace kliatby? Niekto, kto by dokázal žiť stovky rokov? Čo by to pre magický svet znamenalo? Lesana Lanther...