"Čo tu dopekla robíte?" ozval sa silný mužský hlas. Obe sa otočili. Tmavohnedými očami sa na nich díval profesor Snape. "Ehm.. snažíme sa utiecť!" skríkla Petronela. Lesana mlčala ale venovala mu dlhý pohľad do jeho chladných očí. "Pred čím?" spýtal sa, trochu jemnejšie, no pohľad z Lesany nespustil. "Vlkolakom." Severus sa na ne nechápavo díval. "Kde by sa tu -"nedopovedal, pretože jeho otázku prerušil silný rev. "Vidíte. Našli sme ho." Snažila sa usmiať. Vedela, že ak je nablízku profesor, nič sa im nestane. "Skôr on našiel nás." Prehovorila Lesana. Severus sa zadíval na vlkolaka. Čakal ho. Ale niečo ho znepokojilo. Nebol to normálny vlkolak, ktorého poznali. Tento mal v rukách čarovnú paličku a vyzeral, že je pri zmysloch. "Videli ste dnes mesiac?" spýtal sa ich Snape. Pokrútili hlavami. Vlkolak sa stále približoval.
Lesanina mačka na rukách zamňaukala. Znelo to, akoby jej niečo hovorila. "Máte pravdu profesor. Nie je to vlkolak, len niekto, kto má jeho formu." Snape sa na ňu pozrel. To jej povedala mačka? Vtom si všimol náramok na jej ruke. Potomok. Čarodej. Opäť sa jej zadíval do tváre. "Haló! Budeme niečo robiť?" spýtala sa Petronela. Obaja sa na ňu pozreli. Avšak skôr, ako jej stihli dať odpoveď ich niečo oslepilo.Všetci traja spadli na zem. Vlkolak sa zrazu zmenil na niečo, čo nevedeli identifikovať. Bol to zhluk buniek s niekoľkými tvárami. Vyzeralo to, akoby sa ich to snažilo zožrať. Profesorovi vytrhlo paličku. "Získam vašu silu!" prehodil a jazykom si prešiel po perách. Z hluku buniek vyšli dve ruky s obrovskými pazúrmi. Snapovi roztrhol habit. "Bežte!" prikázal im. Petronela sa rozbehla, ale Lesana sa ani nezdvihla zo zeme. "Nájdi pomoc." Zakričala kamarátke. Prikývla a rozbehla sa do tmy. Snape sa na Lesanu pozrel. "Odíďte! Je to nebezpečné!" skríkol prísnym hlasom. "Mám vás nechať umrieť, zatiaľ čo ja odídem?" spýtala sa. Pozrel do kryštálových očí. Vedel, že sa rozhodla a nedokáže ju prehovoriť. Netvor švihol rukami znovu. "Chavier!" zakričala Lesana. Z mačky sa stala obrovská biela stena. Uhýbala sa škrabnutiam od netvora. "Vaša palička." Podala ju Snapovi, ked vstali. "Dáme sa na útek?" spýtal sa jej Chavier. Lesana sa pozrela na profesora. "Nevieme ako proti tomu bojovať. Ešte som o niečom takom nepočul." Lesana mu chcela povedať, že vie čo to je ale nakoniec mlčala. Akoby to vyzeralo? Ona, prváčka, vie viac ako jeden z najsilnejších čarodejníkov. "Dostaneme sa bližšie k zborovni." Povedal a hnal Lesanu na útek. "Chavier!" odvolala bielu stenu a vzala si svoju tučnú mačku. "Máte zaujímavého pomocníka." Skomentoval Snape. Nevedela, čo má na to povedať. Tak sa iba usmiala. Avšak tvor im nechcel dať pokoj a neustále bežal za nimi. Chodby sa zdali ešte viac nekonečné, dokonca aj vtedy ked vedela, že profesor ich dôverne pozná. Postavy z obrazov sa skrývali, všetky dvere boli zatvorené a nikde nikto nebol. "Čo vlastne robíte na chodbách, ked ste to mali zakázané?" spýtal sa Snape. "Zachraňujem svoju mačku." Povedala s Chavierom na rukách. Zhluk vyslovil zvláštne zaklínadlo a elektrický výboj ich oboch odhodil na koniec chodby. Snape sa zarazil, mali tu byť dvere do učebne.
"Zjem vás!" zakričal tvor. Snape používal útočné zaklínadlá avšak tvor ich všetky odrazil. Dokonca mu zlomil paličku. "Budem mať vašu silu!" neustále opakoval. "Akoby bol zhypnotizovaný." Skomentoval Chavier. Snape sa ešte stále spamätával z toho, čo sa dialo okolo neho. Tvor, ktorého nepozná útočí naň ho a na študentku a ešte k tomu sa rozpráva s mačkou.
Lesana paličku nemala. Avšak to neznamenalo, že nevie čarovať. Ked sa na nich netvor vrhol, inštinktívne vytvorila zlatistú bariéru. Sila čarodejov. Pomyslel si Snape. Netvor do bariéry škrabal ako vedel, no cez ňu sa nedokázal dostať. Začal kričať rôzne kliatby či zaklínadlá, ale bariéru nevedel prelomiť. V tom si spomenul na jedno zaklínadlo, ktoré vymysleli predkovia za dávnych čias. Vyslovil ho. Bariéra zmizla a tvor sa dostal až pred ňu a profesora. Samozrejme Snape chránil študentov ako vedel. Lesana však predvídala kroky protivníka. Vedela čo chce spraviť. Do pazúrov si pustil smrtiaci jed. Snape ju bránil. Ale nemohla dopustiť, aby umrel kvôli nej. Bola by to totiž jej chyba. Ked tvor namieril pazúry na profesora, už-už sa išiel dotknúť jeho čierneho roztrhaného habitu, Lesana ho odsotila. Netvor škrabol ju. Pocítila krutú bolesť. V tom sa jej pred očami objavila temnota. Nič, len tma. A posledné čo počula bolo, ako niekto vyslovil jej meno.
YOU ARE READING
Urodzená
FanfictionViete si predstaviť, čo by sa v čarodejníckom svete stalo, ak by bol niekto silnejší ako Voldemort? Niekto, koho by nedokázali zabiť ani smrtiace kliatby? Niekto, kto by dokázal žiť stovky rokov? Čo by to pre magický svet znamenalo? Lesana Lanther...