Ani sa nenazdali a boli na bojovom poli. Okolo školy krúžili dementori. Bolo ich stovky. Ochranná bublina, ktorú učitelia pred nedávnom vytvorili čoraz viac praskala. Niektorým to dodalo odvahu, no iní pocítili strach. Bojovať proti Pánovi zla je beh na dlhú trať. Mnohí to považovali za samovražednú misiu. Samozrejme vedeli, že je tu Harry, chlapec o ktorom všetci roky hovorili ako o záchrancovi magického sveta. Ale tieto proroctvá hovorili len o Harrym a Pánovi zla, o nich tam nebolo zmienky. Kedže každý boj si vyžaduje obete, vedeli, že neprežijú všetci. No každý túžil byť medzi tou kôpkou šťastlivcov, ktorým ich život ostane.
"Panebože! My to neprežijeme!" zvrieska Petronela, ked sa Ronovi už na tretí krát zlomil prútik."Neboj sa." Upokojoval ju Harry. "Vy iba obraňujte školu. S Voldemortom si zmerám sily ja." Zaželal im šťastný boj a pobral sa do zadnej časti hradu.
"Študenti Chrabromilu a Slizolinu prosím na areál školy. Budeme školu obraňovať zvonku. Bystrozor a Bifľomor prosím ostaňte vo vnútri, keby prenikli nepriatelia. Profesori vy tiež do vnútra so študentmi. So mnou pôjde riaditeľ, profesor Snape a profesor Lupin." Nariadila McGonagallová.Všetci poslúchli. Študenti sa zhromaždili pred bránou školy a dívali sa na oblohu. Praskanie ochrannej bubliny na nich pôsobilo depresívne. "Je to čakanie na smrť." Povedal Neville, ktorý sa z ničoho nič zjavil pri Petre. Prikývla.
Bublina praskla. Všetko sa odohralo jediným klipnutím očného viečka. Ked zmizla, dementori na nich začali lietať a niekoľko Smrťožrútov hned útočilo, hoc takmer ani nevedeli, na koho útočia.V prednej línii ostala Petra, Pansy, Lavender, niekoľko dievčat, ktoré Petra nepoznala, Neville, Seamus, Dean a dvojčatá od Weasleyho. Dumbledorove kúzla mnohých zničili. Stačilo ked raz zamával prútikom a polovica dementorov odletela preč. Avšak ich obrana trvala príliš dlho a už aj on bol na pokraji svojich síl.
"Avada Kedavra!" zakričala Bellatrix Lastrengová a prútik namierila na riaditeľa. Hoc sa Snape aj Petra snažili kúzlo odvrátiť, nepodarilo sa a Dumbledore sa zvalil na zem. Snape sa postavil pred Petru a odrážal Belline kruté útoky. Petra si kľakla k riaditeľovi a držala jeho chladné telo. Potom namierila prútik na oblohu a so slzami v očiach zakričala. "Lesana!"
Študenti aj Snape sa na ňu zadívali. Spočiatku si pomysleli, že sa zbláznila no potom sa z oblohy zjavil blesk. Ožiaril celé okolie a ked sa dotkol zeme, bola v ňom ona. Dievča, na ktoré takmer všetci zabudli. Snape neveril vlastným očiam, nechápal čo sa práve stalo a ostatní diváci na tom boli rovnako.
"Ty si prišla!" zafňukala Petra so stále mokrou tvárou od slz. Lesana podišla k nej a Dumbledorovi, Snape a McGonagallová sa okolo nich postavili tiež.Obrana hradu teraz bola na študentoch a na Lupinovi."Vravela som ti, že prídem, ked budeš potrebovať pomoc." Usmiala sa a kľakla si k riaditeľovi. "Je mrvy dievča." Položila jej ruku na plece Minerva.
"Nebojte sa, prežije." Opäť sa usmiala. Ruky mu položila na hrudník. Vyžiarilo sa z nich červené svetlo a riaditeľ začal dýchať."Ako to?" spýtala sa Minerva. Lesana však neodpovedala."Rýchlo! Neudržíme to!" zvolal Seamus, ktorý už stihol zapáliť aj to, čo by nikto netipoval, že sa dá.
Hlavnou aktérkou druhej strany bola Bellatrix, ktorá sa ničoho nebála. Neustále používala predovšetkým smrtiace kliatby.
Draco spolu s rodičmi sa rýchlo postavili obďaleč. Ona.. prišla. Nemôžem.. nemôžem jej ublížiť. Nechcem.. nesmiem.. opakoval si v duchu Draco a hoc by tomu mnohí neuverili, jeho otec si to myslel tiež. Preto prútiky zložili a iba sa dívali na to, čo sa bude diať dalej."Bojuj so mnou princeznička!" zakričala na Lesanu Bella, ktorá bola len niekoľko metrov od nej. "V poriadku." Povedala Lesana a v jej rukách sa zjavil prútik.Bella neváhala. "Avada Kedavra!" neustále kričala no Lesana každé kúzlo odrazila.Medzitým sa riaditeľ spamätal, Snape aj Petra ho museli držať, aby sa nezapotácal a nespadol. Dívali sa na to, ako Lesana bojuje.
"Do riti s tebou!" Naštvala sa Bella a v jednej sekunde vymenovala všetky útočné kúzla, ktoré poznala. Márne.
Potom si uvedomila, že Lesana je typ ochranárskej hrdinky. Takže svoju taktiku prehodnotila. Lesana sa sústredila na nu a na boj s nou, nevnímala nič iné. Bella namierila prútik na nu. "Avada Kedavra!" povedala, no v sekunde namierila prútik na miesto, kde stál Snape s Petrou a riaditeľom.
YOU ARE READING
Urodzená
FanfictionViete si predstaviť, čo by sa v čarodejníckom svete stalo, ak by bol niekto silnejší ako Voldemort? Niekto, koho by nedokázali zabiť ani smrtiace kliatby? Niekto, kto by dokázal žiť stovky rokov? Čo by to pre magický svet znamenalo? Lesana Lanther...