Lesana nadalej učila na Rokforte. Táto škola jej nesmierne prirástla k srdcu a tak sa rozhodla, že pokiaľ bude môcť, vždy tu bude. Študenti sa pilne pripravovali na záverečné skúšky. Ich známky sa za posledné desaťročie výrazne zlepšili. Riaditeľ to pripisoval Lesaninej prítomnosti. Pripravoval rôzne súťaže, súboje, hry a podobné aktivity aby študentov viac a viac zbližoval.
Hoc stále existovali fakulty, neznamenali už takmer nič. Každý sa bavil s kým chcel bez nejakej pomyslenej hranice. Dokonca aj Draco a jemu podobní si prestali všímať pôvod ľudí a začali ich brať ako rovnocenných. Veľa času trávil s Petrou. Lesana k nim často chodievala, snažila sa udržať si bývalé vzťahy. No vždy ked sa ona zjavila Draco sa vyparil.
"Nemá ma rád?" spýtala sa jednej noci Petry, ked sa rozhodli, že si spravia dámsku jazdu na intráku.
"Tým to nie je. Skôr si myslím, že nevie, ako sa má k tebe správať." Povedala Petra čiastočnú pravdu. Vždy ju na srdci niečo ťažilo. To tajomstvo, ktoré s Malfoyom mala. Ale sľúbila, že ho neprezradí a mala v úmysle svoj sľub dodržať. Draco jej pred vyše rokom povedal, že mal pocit, že sa do Lesany zaľúbil. Preto to urobil. Preto bol za jej matkou, preto bojoval za to, aby bola slobodná. Jediné, na čom mu záležalo bolo jej šťastie. Draco sa rozhodol nevyhľadávať jej spoločnosť a zabudnúť na ňu. Zabudnúť na city k nej.╦╦╦
"Nemal by si to robiť." Upozornila ho Petra, ked spolu pri Bútľavej vŕbe jedli sendviče. "Čo také?" nechápal blondiak. "Snažiť sa na ňu zabudnúť. Vieš.. bola to možno tvoja prvá láska. Nemyslím si, že je správne vyčiarknuť ju zo svojho života. Možno sa časom zamiluješ do niekoho iného." Usmiala sa. Draco sa už dlhšie cítil v jej spoločnosti inak, ako predtým. Páčili sa mu jej úsmevy, jej žiarivé oči, jej ochota pomáhať iným a byť vždy pri svojich priateľoch. Ale bál sa. Pretože nevedel, za koho ju považuje. Či sa do nej naozaj zamiloval, alebo je len náhrada za lásku k Lesane. Preto nikdy nič neurobil.
╦╦╦
"Nemali by sme si kúpiť dom?" spýtal sa Severus Lesany pri tradičnom nedeľnom obede. "Dom? Myslela som si, že chceš bývať na škole." Odhryzla si z hranolky. Severus sa tomu zasmial. "Chcel som. Ale teraz chcem bývať niekde.. v našom vlastnom dome." Odpil si z kávy. "V poriadku, tak pôjdeme nejaký kúpiť." Pobozkala ho na líce. "A nemôžeš nejaký vyčarovať? Vieš.. originálny.. podľa našich predstáv." Zadíval sa na ňu. Tentoraz sa zasmiala ona. "Už ani nakupovať sa ti nechce miláčik? Ale v poriadku, zajtra si prejdeme návrhy a podľa toho niečo vyprodukujem."
Odišla sa do spálne prezliecť. Zobrala si na seba voľnejšie modré šaty, previazala ich opaskom a doplnila šperkami. Dnes je pre ňu veľký deň. Významný deň. Vlasy si zopla do copu a šla po Severusa. Rozhodli sa ísť do parku na nedeľnú prechádzku. Robili to skoro každý týždeň. Prechádzali sa pod rozkvitnutými stromami, sedeli na lavičkách a dívali sa na šantiace deti, pobehujúcich psíkov a počúvali spev vtákov.
"Musím ti niečo povedať." Začala Lesana. Severus sa trochu vystrašil. Nemal rád, ked rozhovor začínal takto. "Stalo sa niečo? Máme problémy?" prehrabol si čierne vlasy. Lesana mu chytila ruku a pokrútila hlavou. "Nie. Teda.. dúfam, že to pre teba nebude problém. Vieš.. o pár mesiacov.. tu na tomto mieste... budeme traja." Usmiala sa a položila si ruku na brucho. "Som tehotná." Zadívala sa na neho psím pohľadom. Ak by Snapa tak dobre nepoznala, bola pri prisala, že sa rozplače. Na jeho tvári sa vyskytol obraz, ktorý ešte nikdy predtým nevidela. Nahol sa k nej, pobozkal ju a položil jej ruku na tú jej. "Nevieš si predstaviť, aký som v tejto chvíli šťastný." Pobozkal ju znova. "Myslím, že si to naplánovala skvele. Pretože aj ja mám prekvapenie." Šibalsky sa usmial. Z vrecka na svojom čiernom plášti vytiahol malú červenú škatuľku v tvare ruže. Kľakol si pred Lesanu, škatuľku otvoril a vybral nádherný briliantový prsteň s čiernym diamantom uprostred. "Čakal som na vhodnú príležitosť... Najdrahšia Lesana, láska môjho života.. chcel by som, aby si zvyšok života strávila po mojom boku ako moja manželka. Vydáš sa za mňa?" opýtal sa jej. Lesana sa taktiež dojala. Kľakla si k nemu a objala ho. "Áno." Pobozkala ho a on jej navliekol prsteň.
O pár týždňov sa v Rokforte konala najväčšia svadba, akú škola doposiaľ mala. Prišli všetci študenti, absolventi, priatelia či rodina.
Dracov otec im spolu s Narcissou pomáhali pri budovaní. Stali sa z nich úžasní priatelia. Kedže Lesane už bolo vidieť bruško, mnohí im ako svadobný dar dali niečo, čo by mohli využiť pre svoje budúce dieťa. "Už máte vybraté mená?" spýtala sa Narcissa. "Ešte nie, nechávame si to na poslednú chvíľu." Usmial sa Snape.
Všetci boli šťastní. Riaditeľ spolu s profesorkou McGonagallovou na všetko dozerali. Študenti do školy opäť radi chodili, učili sa i zabávali a tešili sa životu v magickom svete.
Harry si vzal za manželku sestru svojho najlepšieho priateľa Ginny. Hermiona skončila s Ronom, čo nepredpokladal takmer nikto. No a Petra? Čuduj sa svete začala randiť s Dracom. Čomu by sa pred troma rokmi pekne vysmiala no dnes bola šťastná a spokojná.
Po niekoľkých mesiacoch sa Lesane narodila dcérka. So Severusom jej vybrali meno Anastasia. Bola tak rozkošná, že si ju bol odfotiť aj Denný prorok. Dumbledore jej vlastnoručne vyrobil kolísku a Severus s Luciusovou pomocou stavali postieľku. Celý ich život sa teraz točil okolo tohto malého dievčatka so sivými vláskami, ktorému Eredorus veštil tak priaznivý osud. Hoc to Lesana nevedela, jej dcéra je iná, ako ostatní. Je taká ako ona. Zdedila všetku jej silu a dokonca aj silu ďalších predkov. Stalo sa to, pretože Lesana mala možnosť voľby. A tak sa rozhodli aj predkovia, že svoju vládu v magickom svete ukončia a vložia ju do rúk tohto malého, rozkošného dievčatka.
"Myslel som si, že som sa zaľúbil len raz. No ja som sa zaľúbil dvakrát do svojej ženy a teraz som sa opäť zaľúbil do svojej dcérky. Nevieš si predstaviť, aké šťastie si mi do života priniesla. Vy obe. Budem robiť všetko preto, aby si bola pri mne šťastná tak, ako som pri tebe šťastný ja." Usmial sa a pobozkal ju. "Milujem ťa."
Lesana držala v náručí malé dievčatko zabalené do ružovej perinky. "Aj ja ťa milujem. My obe." Usmiala a bozk mu opätovala.
KONIEC
ESTÁS LEYENDO
Urodzená
FanficViete si predstaviť, čo by sa v čarodejníckom svete stalo, ak by bol niekto silnejší ako Voldemort? Niekto, koho by nedokázali zabiť ani smrtiace kliatby? Niekto, kto by dokázal žiť stovky rokov? Čo by to pre magický svet znamenalo? Lesana Lanther...