Na długiej przerwie zauważam Calum'a siedzącego przy jednym ze stolików.Ma słuchawki w uszach i postukuje w rytm palcami. Postanawiam do niego podejść.
- Zaraz wracam. - mówię Trish wskazując na Hood'a,na co ona pokazuję mi kciuka. Wstaję, ruszając w stronę chłopaka. Kładę rękę na jego ramieniu,a on wyjmuję słuchawki.
- Mogę? - wskazując w dół,na ławkę.
- Tak,siadaj.I najlepiej posłuchaj noo a potem oceń. - podaje mi do rąk swoje czerwone słuchawki. Czym prędzej je zakładam.Z zaciekawieniem słucham piosenki zwracając największą uwagę na słowa. Jest o miłości,która jest czystym szaleństwem. Właściwie nie powinna mieć miejsca,jednak zmieniła się w tę prawdziwą. Przez chwilę mam wrażenie,że jest dla mnie.
- Podoba ci się? Nagraliśmy ją z chłopakami. Ja napisałem słowa,jest o mnie i o Becky.
- Tak, zorientowałam się. - parskam śmiechem,który brzmi dość sztucznie. - Musze przyznać,że jest dobra. Nawet świetna. - tylko szkoda,że ktoś taki,jak ona na nią nie zasługuje.
- Super. Mam zamiar jej ją puścić zaraz przed tym jak się jej oświadczę.
- Na pewno się zgodzi. - posyłam mu równie sztuczny uśmiech jak i śmiech.
- Jak zawsze miła,Caroline.
- Tsaa...słuchaj nie mam z kim iść na bal - Boże czy to musi tak żałośnie brzmieć? - może masz jakiegoś kolegę,który był by chętny? - uśmiecham się nerwowo.
- Wydaję mi się,że żaden z nich nie jest dla ciebie odpowiedni. - bo tylko ty jesteś. - Ale jak już mam wybrać to może Ashton? Poznałaś go kiedyś,pamiętasz?
- Tak,pamiętam. - faktycznie kojarzę tego uroczego chłopaka w kręconych włosach.
- To spoko.Tylko licz się z tym,że jest starszy i ma czasem dziwne pomysły.
- Chyba nie zaciągnie mnie do łóżka czy coś...
- Raczej bym mu nie pozwolił.
- No ja też. - oboje śmiejemy się.
Dawno nie było,więc dodałam dwa : )
CZYTASZ
I'm not her | C.Hood
Fiksi RemajaMiał być bal zimowy. Miało być dla niego pięknie. Dla niej trochę mniej. A skończyło się na niespodziewanym zdarzeniu. Czy aby na pewno będzie aż tak źle dla ich obu? Niezależna od siebie seria książek "I'm..." czterech różnych autorek. Copyri...