Liv ^^
Ik zet meestal een foto van 1 van de personages aan het begin van mijn hoofdstuk. Als je graag meer fotos van iemand wilt, meld me even. Ook als je betere voorstellen hebt voor de rol van een personage mag je altijd melden
Ook als je leuke ideeën hebt voor mijn boek... Ik ben blij met alle voorstellen.
Misschien draag ik wel een hoofdstuk aan je op.... ❤️POV Liv
'Ik zie je straks op het feest,' ik glimlach en druk nog snel mijn lippen zacht op de zijne.'Ik hou van je!' zegt hij nog snel voor hij de oprit afloopt naar de auto die daar op hem staat te wachten. Ik hou zoveel van hem! Ik zou nooit meer zonder hem kunnen. Ik mis hem nu al. Kan dat? Ik weet wel dat ik hem straks, over precies 4 uur en 10 minuten, terug zou zien, maar toch miste ik hem al. Ik wou gewoon altijd bij hem zijn.
----
Ik kijk rond. Het is hier heel druk, maar ik zie jason nergens. Hij zal er nog niet zijn. Ik liep naar Lissa toe. Ze is mijn beste vriendin. Ik weet niet wat ik zonder haar had moeten doen. Eigenlijk heet ze Vallissa, maar iedereen noemt haar gewoon Lissa.
Als ze me opmerkt trekt ze me in een knuffel. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ze me wou doodknuffelen ofzo.'Is Jason er nog niet?' vraagt ze.
Ik schud mijn hoofd. Ik kijk het groepje rond. Elias, Bent en dan Lissa. Ik wist dat ze smoor was op Elias. Ik geef haar dan ook een knipoog.
Lissa en Elias gaan dansen, dus ik en Bent blijven alleen achter. Ik ga niet met hem dansen. Ik wil met Jason dansen.
'Iets drinken?' stel ik dan maar voor om de awkward stilte te doorbreken.
Hij knikt alleen maar en we lopen samen naar de bar. Ik bestel twee cocktails. Nu maar hopen dat Jason hier snel is.
----
Hij is nu al een uur te laat. Normaal is hij altijd stipt op tijd. Bent is nog steeds bij me. Hij heeft geen date dus wat moet hij doen? We dansen niet, maar ik heb het wel naar mijn zin. Dit soort schoolfeestjes is altijd saai en ik had liever Jason nu in mijn armen, maar ik had het naar m'n zin.
----
Jason is nu al drie uur te laat. Was hij boos? Komt hij daarom niet? Wat heb ik mis gedaan? Nee! Ik heb helemaal niets mis gedaan! Ik loop helemaal opgefokt naar de ingang. Ik heb frisse lucht nodig.
Ik ga op een bankje zitten. Dit gaat helemaal niet zoals ik gedroomd had. Ik had gedroomd dat hij me had opgewacht bij de ingang, we de hele avond zouden dansen en uiteindelijk... Ja weet ik veel! Toen was ik wakker geworden. Maar het zou wel perfect zijn geweest. En kijk nu! Hij is al meer dan drie uur te laat. Ik bal mij vuisten.
Plots voel ik een hand mijn vuisten vastpakken. Jason? Nee. Het was gewoon Bent. Ik had blijkbaar niet gemerkt dat hij naast me was komen zitten.'Is dat nu je vervangdate?' Aaron en zijn vrienden liepen voorbij. Hij grijnst spottent naar mij. Ik probeer hem te negeren, maar hij komt naast me zitten.
'Nu kan je niet met hem dansen,' ik maakte me klaar om hem een boks in zijn gezicht te geven, maar Bent houd me tegen. Aaron grijnsde. Negeer het Liv! Negeer het!
'Maar omdat ik zo lief ben, zal ik met je dansen,' hij pakt mijn hand, trekt me overeind, maar ik werk tegen. Deze dans was voor Jason. Niet voor iemand anders. En zeker niet voor Aaron!
Hij trok me tegen zich aan zodat ik zijn lichaam tegen het mijne voel. Ik weet dat het geen zin heeft om tegen te werken, want hij is veel sterker als mij. Ik leg dan maar mijn handen tegen zijn borst om toch nog een klein beetje afstand te bewaren. Ik werp een smekende blik naar Bent. Die trekt alleen z'n schouders op. Moet hij nu niks doen? Aaron een mep in zijn gezicht geven ofzo? Ik weet dat Bent me leuk vindt. Maar hij doet niks. Hij staat daar gewoon met een verslagen blik zijn zijn ogen.
Dan zal ik het maar doen. Ik maakte me klaar om Aaron een mep te geven, maar hij had mijn hand al vast voor ik zijn gezicht nog maar geraakt had. Zijn gezicht komt dichter bij het mijne. Vlak voor onze lippen elkaar zouden raken buigt hij af naar mijn oor.'Nu moet je zeker met me dansen,' fluisterd hij. Er gaat een rilling door mijn lichaam en ik werp nog een smekende blik naar Bent voor ik word meegetrokken.
Het zijn blijkbaar vandaag alleen maar trage nummers, want ik heb nog niets anders gehoord. En raad eens! Nu ook! Aaron heeft zijn handen gevaarlijk laag op mijn heupen gelegd en ik heb zijn schouders vast, omdat ik niet te intiem wil doen. Stel dat Jason straks komt en hij denkt verkeerde dingen. Ik wou een hoop problemen voorkomen.
Hij boog zich boorover naar mij.'Jason is er niet. Dans met mij. Geef je aan mij over,' fluisterde hij in mijn oor.
Ik negeer het en schuifel gewoon verder. Hij grijnst. Hij kijkt me met een geamuseerde blik aan en ik rol met mijn ogen. Hij grijnst nog harder.
----
God ik dans nu al twee uur met Aaron. Jason is al vijf uur te laat. Hij komt niet meer! Ik ben er zeker van! Ik ben zo kwaad. Hij had beloofd dat dit perect ging worden. En kijk nu! Ik dans hier met de grootste klootzak van de school. Jason gaat wat meemaken als ik hem maandag weer zie.
'Hee prinses, kan je even niet zo in mijn schouders knijpen?' Ik had blijkbaar mijn nagels diep in zijn vel gezet als hij al vroeg om dat niet te doen. Weet je wat? Ik sloeg mijn armen om Aarons nek en keek hem uitdagend aan. Zijn handen gleden nog lager op mijn heupen. Ze zaten al bijna op mijn kont. Jaja. Plots wou ik maar al te graag dat Jason nu binnenkwam en ons zag dansen. Misschien dat hij dan zou beseffen dat hij niet zo met me moest sollen.
Aaron kijkt me geamuseerd aan en ik grijns terug. Onze gezichten komen dichter bij elkaar en voor ik weet wat er gebeurt zitten we midden in een zoen. Dat Jason dit maar eens zag! Ik ben zo kwaad op hem! Ik voel dat iedereen naar ons kijkt.
Aaron maakt zich los uit de kus en kijkt me geamuseerd aan. Ik ga met mijn vingers door zijn bruine haar. En we zoenen weer. Deze keer nóg intenser. Deze keer vraagt hij toegang en ik geef die natuurlijk.Heyheeey
Ik vind het super dat je mijn boek leest!
Ik hoop dat je het leuk vind! ❤️Xx- Kato
JE LEEST
Her
RomanceLiv is een doodnormaal meisje van 16. Tot op de dag van het schoolfeest. Haar leven word helemaal overhoop gegooid. En ze raakt helemaal in de put. Ze doet verschrikkelijke dingen. Het loopt helemaal fout. Zal het weer goedkomen?