POV Aaron ^^
Ik wil rechtstaan vanuit de zetel en ergens anders naartoe gaan -kweetni tafel ofzo- maar ze schud haar hoofd en komt naast me zitten. Ik wil haar tegen me aantrekken, maar als ik m'n arm om haar heen slaag verstijfd ze helemaal. Ik trek snel terug. Haar handen liggen in haar schoot en plots zie ik allemaal rode, paarse en witte strepen op haar polsen. Ze snijd zichzelf!
Ze ziet dat ik ernaar kijk en ze doet haar handen snel achter haar rug. Ik kijk haar vragend aan en zij kijkt vragend terug.'Liv...' begin ik, maar misschien is het niet het moment. Wat kan ik zeggen?
'Wil je blijven slapen?' vraag ik dan maar. Ok please! Zeg ja!
'Euhmm....' Ze twijfelt. Waarschijnlijk omdat ze bang is dat we sex gaan hebben ofzo.
'Ik slaap op de zetel!' verzeker ik haar.
'En geen alcohol!' voeg ik er nog snel aan toe.'Oke' zegt ze dan aarzelend. Oh! Nu ben ik echt blij. Ze vertrouwd me genoeg om bij me te blijven slapen.
---
Jep! Geen alchol! Niet de hele avond!
'Je mag best wel iets van mij lenen, dan moet je niet in je kleren slapen,' stel ik haar voor.
'Als je wil,' zeg ik er nog snel achter. Ik wil dat ze zich hier thuisvoelt! Als ze niet wil moet ze niet he. Ik probeer alles nu zo voorzichtig mogelijk te zeggen, zodat ze zich niet verplicht voelt.Ze knikt.
'Kijk maar in mijn kast. Kies maar iets,' zeg ik. Ze kijkt me vragend aan, maar ik kijk vastberaden terug. Een hele nacht op de zetel gaat mijn rug wel niet zo leuk vinden, maar ik heb het voor haar over!
Ze loopt mijn kamer in en ik spurt naar de kamer van Renzo terwijl ik mijn shirt uittrek. Ik wil niet dat ze ongemakkelijk wordt omdat ik alleen een boxer aanheb. En zij is in mijn kamer dus steel ik wel even een joggingbroek van Renzo.
Ik gooi mijn shirt op zijn bed. Jep! Die mag hij houden. Eerlijke ruil! Nu gaat hij misschien minder moeilijk doen om hem terug te krijgen.Oke! Nu blijft Liv wel heel lang in mijn kamer. Ik weet wel dat meisjes heel hun make-up er moeten afhale enzo, maar zit duurt echt lang. Ik voel gewoon dat er iets niet juist is. Zonder aarzelen loop ik naar mijn kamer en trek de deur open. Waar is ze? Ik zie licht branden in mijn badkamer, maar ik hoor geen douche. Zonder aarzelen duw ik ruw de deur open.
Jaaaaa weer een nieuw stukjeeee!!!
Als je schrijffouten ziet, pleaseee meld het mee!! 😊Ik hoop dat je het leuk vind! Geniet ervan!!
Vote?
Comment?
Folkow?Xxx -me
JE LEEST
Her
RomanceLiv is een doodnormaal meisje van 16. Tot op de dag van het schoolfeest. Haar leven word helemaal overhoop gegooid. En ze raakt helemaal in de put. Ze doet verschrikkelijke dingen. Het loopt helemaal fout. Zal het weer goedkomen?