POV Aaron^^
'Gast! Waar denk je dat je mee bezig bent?' Nej! Niet Liv! Wel Thom! Komt hij me weer de les spellen? Pff hij is m'n moeder niet he!
'Laat me doen!' Ik sla zijn hand weg en probeer weg te lopen, maar hij houd me tegen.
'Nee! Ik weet wat je denkt! En nee ik ben je moeder niet!' Hoe kon hij dat nu weten? 😱 Kan hij gedachten lezen of zoiets? 'Maar denk nu effe vijf seconden na.' Ik kijk koppig weg. 'Je wil er voor haar zijn! Doe dat dan ook! Je straft haar omdat alles niet volgens jou plan gaat. Bij jou is het gewoon: heey ik doe mijn best voor je want ik ben op je verliefd, nu moet jij hetzelfde doen. Dude! Zo werkt het niet he!' Oke! Hij heeft misschien een ienie minie beetje gelijk. Ik kijk naar hem. Hij kijkt me afwachtend aan.
Ik loop boos weg.Ik hou er niet van om zo met mezelf geconfronteerd te worden. Ja hij heeft gelijk I know! Maar dan nog! Ok eigenlijk heeft hij het al weer goedgemaakt en ga ik hem niet meer killen. Eindelijk besef ik wat ik nu met Liv moet doen! Dankje Thom! Ok hij hoort het wel niet en ik ga het dus echt niet in zijn gezicht zeggen, maar het besef dat ik hem dankbaar ben is toch wel genoeg van het goeie. Eigenlijk vraag ik me steeds af waarom hij mijn vriend is. Ik doe altijd zo bot tegen hem! Ik ben hem zoo dankbaar! Misschien moet ik dat wat vaker tonen!
Triiiiiiiinggg
How shit! Weer les! En ik zit weeer naast Liv! Hah ja dit vind ik echt super grappig! Eerst moest ik er niet altijd naast zitten. Kheb je wel verteld dat Bent of Lissa er vaak naast zat, maar nu hebben we vaste plaatsen... Dusja.....
Maandag vertrekken we dan ook nog eens naar Londen. Pff dan moet ik een hele week met Liv doorbrengen. Ik weet niet hoe ik dat ga overleven.Ze komt naast mij zitten. Ik draai me van haar weg. Ik heb geen zin om me als een watje te gedragen. Volgens mij kan ik nu ook niks voor haar doen dus wat kan ik doen?
Ik voel dat ze naar me kijkt. Nee! Aaron draai je niet om! Draai je niet om! Ik draai me om! Wat zei ik nu? Ik ben ok zo'n sukkel he! 😂 Ik zie dat haar mond open gaat, maar er komt niks uit.
Op dat moment komt de leerkracht binnen. Omg gered door de leekracht! Hoe kan dat?😱
Het is Engels. Hij doet eerst een uitleg over wat we morgen allemaal gaan doen. We moeten op het gewone tijdstip op school zijn en we gaan 2 weken weg zijn! 2 weken!! Zoo lang! Stay strong dude! Yes you can!
Nu moeten we een Engels gesprekje voeren. We mogen kiezen waarover, maar het moet Engels zijn. Serieus? Ik was hem net zo dankbaar. Hij pest mij gewoon.Nieuw stukjee!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!Xx Kato
JE LEEST
Her
RomanceLiv is een doodnormaal meisje van 16. Tot op de dag van het schoolfeest. Haar leven word helemaal overhoop gegooid. En ze raakt helemaal in de put. Ze doet verschrikkelijke dingen. Het loopt helemaal fout. Zal het weer goedkomen?