Jason ^^
POV Aaron
Ik rij dus alleen naar de begrafenis. Liv was veeeel te snel. Hoe kan het dat een meisje sneller is dan mij? Ik moet echt meer trainen!
Ik hoop nu maar dat ze er ook gaat zijn. Ik hoop dat ik haar niet te hard van streek heb gemaakt. Oke! Ik weet dat ze me de hele tijd heeft gekwetst enzo, maar ik kan gewoon niet boos op haar blijven! Jaja! Het is al goed! Ik heb het al gezegd he! Ik ben verliefd! Ze heeft geen idee wat ze met me doet!Ik parkeer mijn auto over de kerk. Ik kijk rond. Is liv hier al? Ze moest rechtsreeks hierheen gelopen zijn, anders zou ze te laat zijn!
Ik ga de kerk binnen. Daar zit ze! Helemaal van voor! Ik kan haar gezicht niet zien, maar ik weet dat ze weent. Haar schouders laten zakken en een beetje voorover geleund.
Ik loop naar haar toe, maar 2 meter voor ik bij haar ben, stop ik. Waarom stop ik nu? Wat ga ik zeggen? Pfff... Ik ga dan maar gewoon naast haar zitten, zonder iets te zeggen. Ze kijkt me niet aan, en geeft geen aandacht aan me.'Liv?' vraag ik voorzichtig. Ze kijkt me kort aan. Haar ogen staan vol walging. Walging tegenover mij, maar ook walging tegenover zichzelf. Ik ga rustig naast haar zitten. Ik wil mijn arm om haar heen slagen, maar bedenk me dan.
De mis begint, maar ik volg niet. Ja ik geloof niet in als die godshit. Ik geloof gewoon dat men rust vindt en nog steeds bij ons in ons hart zijn. Wacht! Dit zei ik net niet! Dit is teveel van mezelf!
Jason? Jason, ik hoop dat je dit hoort. Ik wil dat je weet dat ik je altijd al mocht. Ik vond het eigenlijk wel spijtig dat we geen vrienden waren. Ik was gewoon jaloers. Jaloers omdat iemand die ik zo aardig vond, euhm nog steeds vind, niet 1 van mijn vrienden was en andere mensen je vrienden waren. Ik wou je gewoon terugpakken. Ik wou je terugpakken omdat je niet mijn vriend was en ik dacht, omdat je niet op het feest was en dat ik met haar aan het dansen zou zijn als je binnenkwam, ik je goed teruggepakt zou hebben. Ik schaam me dood!
Ik wil nu doodgraag mijn excuses aanbieden. Als ik dit had geweten had ik het nooit, maar dan ook echt nooit gedaan! Ik weet nu dat het een slecht plan was. Nu ben ik verliefd op haar, maar ik heb jullie dit aangedaan. Ik wil haar, maar ik durf niet! Ik ben niet goed genoeg! Zij is perfect.
Ik wil doodgraag dat je me vergeeft voor wat ik gedaan heb. Ik hoop dat je me vergeeft dat ik verliefd op haar ben. Ik hoop dat jij hetzelfde wil als ik. Dat ze gelukkig is! En ik wil haar helpen gelukkig te worden!Ik had niet door dat ik zat te wenen en ik veeg snel de tranen weg. Liv loopt naar voor. Blijkbaar moet ze een tekstje voorlezen ofzo. Ik hoop dat ze het aankan. Ze kan het zoieso niet aan!
Ze weent al voor ze er is. Ze weent eigenlijk al de hele tijd.'......' Snik snik'....Jason, ik hou van je!' Zijn de enige woorden die ze over haar lippen krijgt, voordat ze volledig in tranen uitbarst.
Nieuw stukjeeee!!
Enjoy it! 😂😍Als iemand een betere titel weet voor mijn boek mag je, nee MOET je het altijd zeggen! 😂❤️ en ook als je een betere cover voor me weet te ontwerpen... Plzz je zou me er veel plezier mee doen!
Xxx me
JE LEEST
Her
RomanceLiv is een doodnormaal meisje van 16. Tot op de dag van het schoolfeest. Haar leven word helemaal overhoop gegooid. En ze raakt helemaal in de put. Ze doet verschrikkelijke dingen. Het loopt helemaal fout. Zal het weer goedkomen?