6️⃣

32 5 0
                                    

Bent ^^

POV Liv
De autorit verloopt rustig. Hij zegt niks. Daar ben ik blij om. Het is geen ongemakkelijke stilte. Gewoon een stilte. Ik denk terug aan vanacht. Omg! Wat heb ik gedaan? Jason is pas een paar dagen dood en ik lig al in bed met Aaron.

'STOP DE AUTO!' roep ik luid. Hij stopt met een vragende blik de auto. Ik kan niet snel genoeg de auto uit zijn. Ik ren zo snel mogelijk. Zo ver weg mogelijk van de auto. Zo ver weg mogelijk van Aaron. Ik huil en huil.

Ik voel twee sterke armen om me heen. Het kan me niet schelen wie het is. Ik begraaf mezelf in de armen.
Als ik uitgehuild ben kijk in wiens armen ik aan het wenen was. Tot mijn verbazing was het niet Aaron. Hij was dus niet achter me aangekomen. Zijn keus!
Het was Bent. Omg het was Bent! Ik trek hem weer tegen me aan. Ik had hier nu nood aan. Ik heb iets vreselijks gedaan. Ja ik ben naar bed geweest met Aaron.
Bent maakt zich los uit de knuffel en kijkt me bezorgt aan.

'Liv? Wat is er?'

'Niks!' Ik wil weer weglopen, maar hij pakt mijn pols vast en kijkt me doordringend aan.

'Ja ik ben met Aaron naar bed geweest!' roep ik luid. Hij kijkt me geschrokken aan.

'Ik ben verschrikkelijk! Ik ben een monster!' roep ik nog luider. Hij zegt nog steeds niets. Ik barst weer in tranen uit. Hij trekt me weer tegen zich aan. Omg! Bent is geweldig!

----

De bel gaat. Ik kan maar beter snel in het lokaal zijn. Oke ik moet al nablijven. Een hele week zelfs, maar ik heb gewoon geen zin om de leerkracht boos te maken.
Ja het is Engels. En je weet wat dat betekent. Jep! Je moet naast Aaron zitten. Wel, ik ga hem de hele les negeren. Ik heb dus echt geen zin om tegen hem te praten.

Ik kom de klas binnen en ga op mijn gewoonlijke plaats ergens achteraan de klas, zitten. Oef! Aaron is er nog niet! Hopelijk komt hij niet en is hij nu de hele stad aan het doorzoeken naar me.
Jep je kan het al raden. Op dit moment komt hij binnen. Hij grijnst niet. Waarom grijnst hij niet? De badboy van de school hoort te grijnzen.
Hij komt naast mij zitten en al snel ruik ik de geur van zijn aftershave. Hij kijkt me ongerust aan. Ja zeg! Nu moet je ook niet afkomen hoor. Ik rol dus maar gewoon met m'n ogen.

'Prinses, wat is er aan de hand?' hoor ik naast me. Negeer. Negeer. Negeer! Godver Liv! Negeer het gewoon!

'Stop met me prinses te noemen!' antwoord ik. Oke misschien een heel ienieminie beetje te luid, want oppeens kijkt de hele klas me aan, maar ik trek me er niks van aan.
Aaron houd wijselijk zijn mond.

Na de les loop ik snel het lokaal uit voor ik Aaron de kans geef om iets te zeggen. Ik loop recht in de armen van Bent. Waarom was hij zo dicht bij mijn klaslokaal? Stalkt hij me ofzo? Op dat moment zie ik Aaron de klas uitlopen en naar ons kijken. Ik zie dat hij op ons afstapt, maar ik heb geen zin in zijn gezeur. Ik druk mijn lippen op die van Bent. Omg! Ik wist niet dat hij zo geweldig kon zoenen! Waarom wist ik dat niet? Zijn handen gaan over mijn rug.
Als ik Aaron met een verslagen blik voorbij zie lopen trek ik me langzaam terug. Ik pak Bent bij de hand en we lopen hand in hand naar de kantine.

Pov Aaron

Waarom deed ze dat nu? Ik had sinds het feest alleen maar aan haar gedacht. Eerst had ik niet willen toegeven aan mijn gevoelens, maar ik had door dat ik me er niet tegen kon verzetten. Ik was dus verliefd op haar. Oke ik weet wat je denkt. Je bent een player, je gebruikt enkel meiden. Maar geloof me! Ik heb ook, gevoelens en ik weet goed genoeg wanneer ik verliefd ben. Ik ben verliefd! Ik had wel gedacht na vanacht dat het iets kon worden. Ik was helemaal in de wolken geweest. Ik was gewoon een beter mens geworden voor en door haar. Ik had met niemand -buiten haar- meer geslapen. Ik dacht dat ze misschien wel iets voor mij zou voelen, maar nee! Ik ben gewoon een loser!
Nu stond ze hier recht voor mijn neus te zoenen met die sukkel. Ik was de hele ochtend naar haar op zoek geweest en ik was bijna te laat in de les gekomen, om nu te beseffen dat vorige nacht voor haar precies niet bestond.
Oke ik weet dat ik het al 1000 keer heb gedaan ofzo, maar dit was anders geweest! Het was magisch. En kijk wat ze nu doet!

Ik loop snel naar mijn vrienden Drake en Thomas. Ze zien me al komen. Ze weten niks van mijn verliefdheid. Ik moet me zo normaal mogelijk gedragen. Straks gaan ze me belachlijk maken voor de hele school. Ik weet dat ze het alleen maar zouden doen omdat ze het grappig zouden vinden, maar ik zou er in ieder geval niet mee kunnen lachen!

'Hee dude,' ik zet snel een fakeglimlach op toen Drake me begroette. Ik ga absoluut niet praten over vanacht, ik wil niet dat Liv in de ogen van mijn vrienden een sletje zou zijn.

'Hee,' anwtoord ik,

'Waarom was je zo laat op school?' Oke ik ben wel vaak later, maar Drake wil altijd alles weten. Wat moet ik nu zeggen?

'Ik kreeg die chik mijn huis niet uit,' zeg ik dan maar.

'Wie?' vraagt hij nieuwgierig.

'Iemand uit een club,' antwoord ik zo nonchalant mogelijk. Hij neemt daar blijkbaar genoegen mee, want hij neemt zijn broodje uit zijn tas en begin ervan te eten.

Hoihoooii
Nieuw stukjee!!
Ik ben zo blij dat je m'n boek leest!!!
Enjoyy!

Xxx-Kato

HerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu