Aarons ^^
POV Liv
Huiswerk kan me niet schelen. Niks kan me schelen. Ik wil gewoon alles vergeten. Ik loop nu al een half uur. Volgens mij heb ik zeker al 1000 blijnen door mijn nieuwe loopschoenen. Ik wil niet stoppen met lopen. Dit leidt me af, maar nog niet genoeg. Ik kijk naar mijn pols. De plek waar ik de sneeën heb gemaakt ziet helemaal rood en het bonst. Het kan me niet schelen.
Ik ga zitten op een bankje. Even uitrusten. Plots wordt alles zwart. Ik voel dat er twee handen voor mijn ogen zitten. Ik slaag in het rond. Hah ik mep mijn aanrander vol in zijn gezicht. Net goed.
De handen glijden voor mijn ogen weg en ik word verblind door het felle licht.'Slaag je me nu weer prinses?'
Oh god nee! Aaron! Niet hij! Iedereen maar niet hij.
Hij komt naast me zitten. En ik kijk naar de grond. Ik ben echt agressief vandaag.'Het spijt me,' fluister ik zacht. Ik betwijfel of hij het wel kan horen.
Hij slaat zijn arm om me heen en trekt zich tegen me aan. Wat? Waarom doet hij dit elke keer? Ik ben zijn liefje niet ofzo he. Zijn handen gaan door mijn haar. Ik begin weer te huilen. Liv, je bent zo'n loser. Je huilt de hele tijd. Stop met huilen!'Het is oke.' probeert hij me te troosten.
'Niets is oke! Op de avond dat Jason zelfmoord pleegde stond ik met jou te zoenen!'
'Shhhtttt,' sust hij me.
'Waarom ben je zo lief voor mij?' vraag ik zacht.
'Ik voel me schuldig,' antwoordt hij nochalant. Hij? Zich schuldig voelen? De wonderen zijn dus duidelijk de wereld nog niet uit.
'Ik weet dat ik een player ben enzo, maar ik voel me schuldig dat ik jou gebruikt heb op de avond dat Jason doodging.'
Ik snikte nog harder.
Zo zaten we een hele tijd. Ik wou niet loslaten.
Hij laat me nu voorzichtig los. Ik moet Jason echt dringend vergeten. Ik wil verder. En voor ik het weet zijn Aarons lippen en de mijne op elkaar gedrukt. Ja! Dit voelde goed. Aaron maakt zich voorzichtig met een verwarde blik los uit de kus, maar ik zoen hem alweer. Ik vraag toegang. Het duurt een paar seconden tot ik die krijg. Ik ga met mijn handen door zijn haar.We waren samen naar zijn appartement gelopen. Weet ik veel waarom hij alleen, blijkbaar met nog een andere vriend, dus alleen met twee in een appartement woonde. We kijken nu een film samen. Blijkbaar heb ik al veel alcohol op, want ik heb enkel nog mijn ondergoed aan en hij enkel zijn boxer. God! Hij ziet er zo goed uit. Zijn bruine haar zit warrig, waardoor hij er lekker sexy uitzag. Zijn sixpack! Oh mijn god! Ik laat mijn handen over zijn sterke borst glijden. Hij komt dichter naar me toe en drukt zijn lippen ruw op de mijne. Ik ga met mijn handen over zijn sterke rug. Zijn handen vinden de opening van mijn bh.
----
Ik wordt wakker. Ik wil opstaan, maar iets zwaars houdt mij tegen. Aarons armen. Omg! Hebben we dit echt gedaan? Hij opent zijn ogen.
'Goedemorgen, prinses', zegt hij hees. Omg die hese stem is zo sexy. Ik sta op uit het bed. Helemaal naakt. Hij loopt achter me aan en slaat zijn armen om me heen. Hij kust me in mijn nek. Ik draai me om en kus hem terug.
Na een tijdje trek ik terug. Ik moet me klaarmaken voor school.
Ik doe mijn kleren snel weer aan. Ik probeer met water de make-up van mijn gezicht te wassen. Het zag er echt niet meer uit na al mijn huilbuien van gisteren. Dan maar zonder make-up naar school. Ik pak een croisantje dat op tafel ligt en eet het op. Aaron pakt ook een croisant en slaat zijn armen weer om me heen.'Je ziet er geweldig uit zonder make-up,' zegt hij. Ik grijns. Omg hij is zo sterk. Ik voel me zo goed in zijn armen. Ik snuif zijn geur op. Hij laat me weer los en trekt me mee naar buiten. Ik heb geen zin om nog langs thuis te gaan het boeit mij niet dat ik sommige boeken niet heb dan.
Jeeeeeeeeej! Weer een stukje!
Omgggg! Ik heb al 30 vieuws!!! 😱
Oke best wel zielig, maar ik ben echt wel blij! 😂Oh ja! Ik zei het al eerder... Als je spellingsfouten ziet please zeg het! Ik ben je erg dankbaar. 😘
Xxxjes
JE LEEST
Her
RomanceLiv is een doodnormaal meisje van 16. Tot op de dag van het schoolfeest. Haar leven word helemaal overhoop gegooid. En ze raakt helemaal in de put. Ze doet verschrikkelijke dingen. Het loopt helemaal fout. Zal het weer goedkomen?