Lucy ^^
Mijn vorige hoofdstuk was om de een of ander manier verdwenen. Dus heb ik het even opnieuw geschreven. Xx
POV Aaron
Ze wandelt een paar centimeter voor me dat ik haar goed kan volgen. Links, rechts, links, rechts... Waar gaan we in godsnaam naartoe? En dan zijn we er. Een autosalon.'Ik heb toch al een auto?'
'Wait and see my darling.' We stappen binnen. We worden direct onthaalt en naar een andere kamer gestuurd. Er zit een man in pak aan een bureau. Hij wenkt ons om tegenover hem te komen zitten. Lucy kijk me met een geheimzinnig lachje aan.
'Alleen de papieren moeten nog ondertekend worden en dan is de verkoop compleet.' Zegt de man in perfect maatpak. Hij ziet er streng uit. Al goed dat we hier snel buiten kunnen zijn.
Lucy tekent een papier. De man schuift een ander papier naar mij en wojst met zijn vinger waar ik moet tekenen. Ik kijk Lucy vragend aan.'Surprise surprise! Teken nu maar gewoon! Je gaat er geen spijt van hebben!' Ik teken langzaam. Heb ik nu wel iets verstandigs gedaan?
De man zegt dat we hem moeten volgen. Lucy volgt hem meteen en ik loop achter haar aan. We komen in een grote open kamer en omg! Helemaal in het midden staan 2 motto's. God! Lucy!'Happy birthday!' roept ze uit.
'Mijn verjaardag was 3 maanden geleden.' Lach ik.
'Je hebt nog geen cadeautje gekregen Ronny.'
'Gast, nee, Lucy! Niet Ronny! Mijn naam is Aaron!' Ze noemt me al zo vanaf ze kon praten. Ze is een jaar jonger dan mij, maar een mega mond.
'Hihi' lacht ze en ze gaat op 1 van de motto's zitten. 'Die andere is voor jou,' en ze wijst naar die naast degene waar ze op zit. Ze heeft er zo'n coole voor me uitgekozen. Een staat een mega glimlach op mijn gezicht.
De man opent de poort en we kunnen naar buiten rijden. Natuurlijk nadat we een helm hadden gekregen natuurlijk. We rijden nu over de straat. Lucy leidt ons naar een rustiger stuk van de stad en we houden ons niet langer in. Dit is een zalig gevoel! Ik voel de lucht op mijn armen en benen en in mijn nek. Hoe wist Lucy nu dat ik dit zo leuk ging vinden? Ik wist het zelf nieens.----
We komen aan bij een cafétje. We zetten onze motto weg en ik geef Lucy een super dikke knuffel. Ik ben echt zo blij.
'Calm down my love!' Lacht ze en geeft me een kus op mijn wang. Ik lach zo breed dat volgens mij mijn mondhoeken gaan scheuren. Dit is echt het beste verjaardagscadeau ever!
'Lucy, baby, heb ik je al gezegd hoe geweldig je bent?'
'Neuneu' antwoord ze op die toon die je wel kent. Ze kijkt me verleidelijk aan en ik schiet in de lach.
'Babe, je verleidblikken moeten dringend bijgeschaaft worden!' Ik geef haar een boks tegen haar schouder. Ze geeft me zo'n gemeen nep lachje. Hehe ik ben ook zo'n pestkop hahahhaahhaha.
We gaan binnen en kiezen een tafel helemaal in de hoek. Er komt een serveerster met een veel te kort rokje onze bestelling opnemen.'Een pintje', zeg ik.
'En jij?' vraagt ze aan Lucy.
'Wat stel je voor babe?' vraag ik op een toon die je wel kent.
'Hmmmm', denkt ze verleidelijk na.
'Een Gin Tonic', anwtoord Lucy terwijl ze me doorgrondelijk aankijkt. Ik grijns terug.
De serveerster schrijft het op in een notitieblokje en loopt weg.'Hey baby wacht!' roep ik en loop achter haar aan. 'Ik loop even mee, wat is je naam?'
'Amy'
'Aaron, aangenaam', zeg ik met een wenkbrauwwiebel.
Hooi
Weer een nieuw stukje!
Zeg wat je ervan vindt! ❤️💙Xxx Kato
JE LEEST
Her
RomanceLiv is een doodnormaal meisje van 16. Tot op de dag van het schoolfeest. Haar leven word helemaal overhoop gegooid. En ze raakt helemaal in de put. Ze doet verschrikkelijke dingen. Het loopt helemaal fout. Zal het weer goedkomen?