POV Aaron ^^
Ik en Thom staan allebei te dansen. Niet zoals normaal, met een of ander meisje. Nee! Gewoon alleen. Er zijn al wel een paar meisjes die met me ouden dansen, maar ik stuurde ze elke keer suptiel weg. Nu komt Liv bij ons dansen. Ze staat midden tussen ons in. Ze heeft een kort tshirt aan en een strakke short. Ik zie Thom haar van boven tot onder opnemen. Zou hij...? Nee! Dat zou hij nooit doen!
----
Het is al heel laat en ik ga bijna naar huis. Ik sta aan de bar en kijk naar de overvolle dansvloer. Wacht! Wat is dat? Omg mijn hart breekt! Weer! Maar dit keer dan nog erger. Daar, midden in op de dansvloer staan Liv en Thom. Je kan al wel raden wat ze doen he. Ik kan dit niet aanzien. Zo snel als ik kan loop ik naar buiten. Wat moet ik nu doen? Naar huis? Een of andere griet? Ik laat mijn auto gewoon op de parking staan en loop naar huis. Niet wandelen he. Echt lopen. Of rennen, hoe je het ook wilt noemen.
Eens thuis blijf ik in het midden van de living staan. Wat moet ik nu doen? Ik val op mijn knieën en sla met mijn vuist tegen de grond. En nog eens. En nog eens. Nu is het echt oorlog! 1 keer kan ik het nog vergeven. Maar nu ben ik zo op m'n hart getrapt! Ik sla nog steeds met mijn vuist hard tegen de grond. Ik huil niet. Ik ben gewoon boos. Nee, wat zeg ik? Woest! Mijn knokels zien al helemaal rood en doen verschrikkelijk veel pijn. Hoe moet ik dot ooit overleven? Ik moet maandag wel met haar naar Londen he!
Plots voel ik 2 armen me vastpakken en verhinderen dat ik nog met mijn vuisten tegen de grond slaag.
'Dude hou op!' Die stem herken ik uit de duizenden! Het is Renzo. Hij is nog eens thuis. En jeej net nu! Super leuk dat hij me zo ziet! Hoor je het sarcasme?
'Ze is weg!' Roep ik luid. 'Ik ben haar kwijt!' Voeg ik er nog aan toe.
'Ga slapen! Slapen doet wonderen.' Ik volg zijn advies op en ga naar mijn slaapkamer. Ik trok mijn shirt uit en keek in de spiegel. Ik pakte mijn gsm, trok een foto en poste die op instagram. (Zie foto) Al meteen waren er verschillende meisjes die reageerden. Meteen kreeg ik een gemene grijns op mijn gezicht.
Oke nee Aaron! Dit ga je niet doen! Je hebt belooft om haar blij te maken. En ik weet dat je op dit moment heel veel spijt hebt van je belofte, maar wees een echte man en hou je aan die foking belofte!
Ik ging dan maar naar mijn bed en keek nog een horrorfilm.
Na een halfuurtje komt Renzo bij mij in bed liggen. Is hij gay ofzo? Ik negeer hem gewoon en kijk verder.'Dude nu ga je mij een keer uitleggen wat er tegenwoordig allemaal aan de hand is in jou leven. Eerst al die verschillende. Toen even geen, en toen hier wel weer iemand was, liep ze weg en was je helemaal over je toeren. Je lag 's avonds soms half huilend in je bed, toen kwamen er weer anderen, en nu is er weer zit. Snap je dat ik er niks meer van snap?' Hij praat zoveel. En hij moet zich niet bemoeien met mijn leven.
'Ga weg.' Ze ik. Ik weet wel dat hij dat niet gaat doen, maar wie weet he.
Hij bleef gewoon liggen waar hij lag.
'Gast ga weg!' Zei ik half roepend en dringender dit keer. Hij keek me met een vragende blik aan. Jep! Dit is dus de Renzo die niet weggaat voor hij het anwtoord weet.
'Jaja het is al goed.' Hij nestelde zich een beetje beter in mìjn bed.
'Dit is mijn bed!''Jij hebt mij broek, dus ik mag in jou bed!'
Nieuw hoofdstukje! Enjoy!
Xx Kato
JE LEEST
Her
RomanceLiv is een doodnormaal meisje van 16. Tot op de dag van het schoolfeest. Haar leven word helemaal overhoop gegooid. En ze raakt helemaal in de put. Ze doet verschrikkelijke dingen. Het loopt helemaal fout. Zal het weer goedkomen?