POV Aaron ^^
Voordat ik weet wat ik doe, ren ik naar haar toe en sla m'n arm om haar heen. Voorzichtig begeleid ik haar terug naar onze plaats. Ze kijkt me niet aan en ik kan haar gezicht niet zien, omdat het is bedekt door haar handen en haar haren. Ik haal mijn hand even door haar haar. Ik weet dat meiden daar rustig van worden. Ik voel haar diep in en uitademen. Nog een keer. Nog een keer.
Ik laat haar weer los. Ik had beloofd dat ik haar gelukkig ging maken. Niet dat ik me ging opdringen. Als het nodig is blijven we gewoon vrienden, maar ik wil niet dat ze denkt dat ik op dit moment haar gebruik.
Ze begint weer te wenen en dit keer kan ik het niet laten en ik ween mee. Jaja ik weet het! Jongens wenen niet! Nou, ik bij deze wel! Er is iemand dood oke! Ze zakt tegen me aan. Wacht wat? Dit had ik niet verwacht! Helemaal verward en verrast sla ik mijn armen om haar heen. Ik begraaf mijn gezicht in haar haar. God! Het ruikt zo goed! Oke! Stop! We zijn op een begrafenis. Dan nog wel Jasons begrafenis! Ik laat Liv snel los. Ze kijkt me door haar tranen vragend en teleurgesteld aan. God! Kijk niet zo! Ik kijk de andere kant op. Ik doe tenminste alsof ik de andere kant op kijk. In werkelijkheid draai ik mijn hoofd, sluit ik mijn ogen en probeer ik haar weer in mijn armen te voelen.----
De begrafenis duurde uren. Of het leken gewoon uren.
Ik loop nu achter Liv naar buiten. Ik kan haar gezicht niet zien, maar ik weet dat ze huilt.
Als we buiten zijn, wil ze te voet naar huis lopen, maar ik pak haar pols snel vast.'Ik breng je wel.' Ze kijkt weg. Alsof ze twijfelt. Ze knikt zacht. Zo zacht dat het amper te zien is. Ze kijkt me vol schuldgevoel aan. Waarom schuld? Ik zie haar ogen langzaam weer rood worden en voor de eerste traan haar oog verlaat trek ik haar tegen me aan. Ik voel haar schokken in mijn armen.
'Sssshhhtttt' probeer ik haar te troosten. Ik denk niet dat het helpt. Of misschien wel? Ze begint niet harder te schokken, maar ook niet zachter. Ik vind het niet leuk dat ze de hele tijd weent. Hee! Begrijp me niet verkeerd! Ik vind haar nog steeds even geweldig enal, maar ik wil gewoon niet dat ze weent. Ik wil dat ze gelukkig is!
Ik laat haar langzaam los en pak haar hand zodat ik haar mee naar mijn auto kan trekken.----
Ik ben blij dat ze zich deze keer wel vastmaakt. Ma wtf! Ik lijk wel een mama. oke oke, ik wil gewoon dat haar niks overkomt.
Er is geen gesprek en ik merk dat ze zich ongemakkelijk voelt, maar geen zin heeft in een gesprek. Ik zet dus maar de radio aan. Geweldig! Radioactive! Jasons lievelingsliedje. Hoe ik dat weet? Ik zie het aan haar gezicht! Ze doet ontzettend haar best om haar tranen in te houden. Ik zet de radio snel op een andere zender. Ooh nee! Echt zo'n mega triestig liedje! Snel zoek met mijn hand in de autodeur naar de cd van One Direction. Jep! Die heb ik! Made In The A.M. Ik weet dat alle meiden van 1D houden. Ik hoop nu maar dat Liv er ook van houd!
Al snel klinkt het eerste liedje door de hele auto.Hey angel...
Do you know the reasons why?
We look up to the sky?
Hey angel...
Do you look at us and laugh
When we hold on to the past?
Hey angel...Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?
Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?Hey angel
Tell me, do you ever try
To come to the other side?
Hey angel
Tell me, do you ever try
When we waste away our lives?Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?
Oh I wish I could be more like you
Oh I wish I could be more
I could be more, I could be moreYeah I see you at the bar
At the edge of my bed
Backseat of my car
In the back of my head
I come alive when I hear your voice
It's a beautiful sound
It's a beautiful noise
Yeah I see you at the bar
At the edge of my bed
Backseat of my car
In the back of my head
I come alive when I hear your voice
It's a beautiful sound
It's a beautiful noiseHey angel
Hey angel
Do you look up to the sky?
Do you look up to the sky?Oh I wish I could be more like you
Do you wish you could be more like me?
Oh I wish I could be more like youv
Do you wish you could be more like me?Hey angel...
Hey angel...Het is geweldig! Jaja oke ik ben een jongen! En dan? Mag ik 1D dan niet goed vinden? Oh wacht! Nu komt Drag Me Down! Dat nummer is geweldig! Ik ken de tekst al bijna helemaal van op de radio en ik zing zacht mee om Liv niet te storen. Ik kijk opzij en zie Liv hetzelfde doen. Ze geniet er echt van. En net alsof we het hebben afgesproken beginnen we tegelijkertijd uit volle borst mee te zingen.
Blijkbaar is Liv een grote fan van 1D, want ze kent bijna elk liedje van de cd uit haar hoofd. Ik vind het geweldig om haar zo te zien, maar helaas zijn we bij mijn appartement aangekomen. Ik woon met nog een vriend, lorenzo aka renzo, in het appartement. Renzo is 18 -volwassen dus- en hij moet voor mij 'zorgen', omdat mijn ouders nooit thuis zijn. Ze zijn altijd op zakenreis ofzo. Of ik het spijtig vind dat ik ze nooit zie? Nee eigenlijk niet. Ik ken ze niet. Het is al zo sinds ik 4 jaar was. Jaja ik 'ken' ze wel he. Maar het is nu niet zo dat we een 'normale' kind-ouder relatie hebben. We doen wel alsof, maar we weten allemaal dat het niet zo is, snap je? Jep! Daardoor is het elke keer als ik hen zie heel ongemakkelijk.
We lopen zwijgend het appartement binnen. Ik wil in de zetel gaan zitten, maar zie Liv nog een beetje twijfelachtig kijken. Ooh nee! Ze herinnerd zich waarschijnlijk nog die ene keer. Stom! Stom! Stom!
Woooww weer meega lang geleden!
Vergeef mij! 😊
Enjoy it!Vote?
Comment?
Follow?Xxx -Kato ❤️
JE LEEST
Her
RomanceLiv is een doodnormaal meisje van 16. Tot op de dag van het schoolfeest. Haar leven word helemaal overhoop gegooid. En ze raakt helemaal in de put. Ze doet verschrikkelijke dingen. Het loopt helemaal fout. Zal het weer goedkomen?