7️⃣

25 4 0
                                    

Pov Aaron

De dag ging traag voorbij. Ik probeerde in de klassen zoveel mogelijk naast Liv te gaan zitten, maar vaak zat Lissa of die sukkel van een Bent al naast haar. Hij moet echt van haar afblijven.
Het is nu de laatste les van de dag en straks moet ik met Liv nablijven. Ik hoop dat ik dan met haar kan praten. Ik wil weten waarom ze zo doet. Ik probeer al een hele dag met haar te praten, maar elke keer als ik naar haar toe wil stappen doet ze wel iets om me tegen te houden.
Ik kan niet zo goed begrijpen waarom ze zo doet. Jason is pas net dood en ze gaat al achter anderen aan alsof ze er al over is. Zo snel!
Deze avond is de begrafenis. Ik ga. Voor Liv, maar ook gewoon om hem vergeving te vragen. Ik mocht hem wel. Niet dat ik dat liet blijken, maar ik vond hem aardig. Ja zoals ik het al zei ik voel me schuldig oke?

----

Ik loop alleen naar de nablijfklas. Liv gaat zoieso te laat zijn! Ik weet het nu al! Ze staat te praten met een hoop jongens. Die hele hoop moet weg! Alleen ik! Alleen met mij mag ze praten! Alleen zij en ik! Pff! Ik ga langzaam dood ofzo.
Ik ga op een plaats zitten die me aangewezen wordt door de leeraar. Hij had kort bruin krullend haar en een korte baard met bakkebaard. (Kan dit zelfs wel? 😂 Je weet wel wat ik bedoel he! 😉) Hij zag er streng uit. Ik voelde het al! Dit ging saai worden!

Ik zat ondertussen al een kwartier op deze stoel in de nablijfklas te staren op mijn boek van wiskunde. Liv was er nog steeds niet. Zij ging in problemen komen!

HerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu