1️⃣3️⃣

26 3 7
                                    

Aaron ^^

Nieuwe update omdat LouiseVanderWangen het zo lief vroeg! Xx

POV Aaron
Ik loop zo snel als ik kan naar de toiletten. Ik negeer het geroep van alle meiden die ik onderweg voorbij loop en vooral het geschreeuw van Thomas. Thom is mijn beste vriend, al zolang ik me het kan herinneren. Drake natuurlijk ook, maar Thom denk ik nig net een tikkeltje beter.
Ik sluit me op in een toiletkotje. Nee! Ik wil dood! Ze vertrouwd me niet! Dat weet ik want ze liep weg, maar nu... wat moet ik nu denken?
Ik laat mijn tranen de vrije loop! Ik kan er gewoon niet meer tegen.
Howly... op de een of andere manier heeft Thom de deur van het kotje open gekregen en kijkt me nu recht aan. Niemand heeft me ooit zien wenen. Ja buiten Liv en hij nu.
Ik voel me gewoon een sukkel. Nee wat zeg ik? Ik BEN gewoon een sukkel! Hoe kon ik me ooit zo vergissen?
Plots zet Thom een stap naar voor en geeft me een knuffel. Doen jongens dit wel? Oke jongens huilen ook niet dus why not he? Jaja eigenlijk is dit precies wat ik nodig had. Hoe kan het dat een meisje dit met me doet? Ik ben Aaron! Zet je gevoelens af! Stop met denken! Word weer de playboy die je was voor je haar leerde kennen! Wacht! Als je een playboy bent, kan je dit niet doen!
Ik duwde Thom van me af! Het kon me niet schelen dat ik rode ogen of zoiets had. Ik ging de deur uit en stapte op het eerste het beste meisje af. Het was net zo'n heel sletterig groepje. Ze hadden allemaal teveel make-up op, maar ze waren perfect om mee te spelen. Wat Liv kan, kan ik ook!
Ik ga suptiel tussen twee van hen staan, waar net te weinig plaats is zodat mijn arm die van hun aanraken. Ze beginnen allemaal rond me heen te draaien. Ik sla mijn arm rond één van hen en leg het op haar kont en mijn andere arm leg ik op de schouders van een andere slet. Hah is zien wat Liv hiervan denkt. Ja dat ze maar goed spijt heeft! Ik grijns breed.
Ik knipper met mijn ogen en plots staan Thom in het midden van de groep en duwt me hard tegen de kluisjes.

'Wat denk je wel niet mee bezig te zijn?' Zegt hij op scherpe toon. Ik draai enkel met mijn ogen en werp een meisje aan de overkant van de gang dat naar ons kijkt een verleidelijke klipoog. Hij pakt mij schouders vast en ramt me nog een keer tegen de kluisjes. Harder dit keer zodat iedereen het gehoord heeft.

'Denk je dat ze zo helemaal van jou zal worden? Waarom doe je dit? Om te bewijzen dat jij dit ook kan en zo haar jaloers te maken? Ja als je ruzie wil moet je zeker zo doorgaan! Go Aaron!'

'Ik ben een playboy!' Antwoorde ik botweg. Thom liet me ruw los en liep hard en boos weg. Ik keek de gang rond. Godver. Iedereen keek! Nee normaal zou ik dat geweldig vinden, maar nu had iedereen zoieso het gesprek gehoord, want we riepen half, want de ene helft die kijkt -zowat alle meisjes, waaronder meerderheid sletten- kijkt me nog steeds even verliefd aan en de andere helft -overduidelijke meerderheid jongens, die allemaal mij willen zijn- kijkt me geschokt en vol afschuw aan. Thom! Waar is hij? Nu heeft hij mijn reputatie beschadigt! Ik kill m! Hoe wist hij zelfs over wat ik voor Liv voel? Kan hij soms gedachten lezen ofzo? Nee ik vermoord m gewoon!

Het is zoooo lang gelede!!
Sorryyyysorryy
Ik moest gewoon even pauze nemen, want ik had geen inspriratie meer.
Maar nu nieuw stukjee!!

Ik hoop dat je het leuk vind!!

Xx -Kato

HerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu