18

21 2 9
                                    

POV Aaron ^^

'Dude! Waar was je mee bezig?'

'Ik wou haar gewoon helpen', zei hij op geïriteerde toon.

'Door haar pijn te doen? Door haar tegen haar wil mee te trekken? Door tegen haar te roepen?'

'Ze is bang van je! Ze zei dat je niks hebt gedaan! Ik heb haar echt wel zien wenen in de klas he!' Hij is zo kwaad.

'Wil je alsjeblieft naar me luisteren?'

'Nee! Ik wil je leugens niet horen!' Roept hij luid.

'Maar het zijn geen leugens!' Zeg ik op smekende toon. Hij wil weglopen tot we plots een luide stem achter ons horen.

'Luister nu foking een keer naar hem!' Roept Liv luid. We draaien allebei direct ons hoofd. 'Hij heeft niks gedaan! Integendeel! Hij heeft gewoon zijn gevoelens getoont! En gij met je stoeme kop waart boos omdat hij lief was! Was het dan zo erg? Was de onzekerheid het dan waart om jullie vriendschap op het spel te zetten?' Ze is echt kwaad. Ik ben zo blij dat ik ze zie! Ze red me! Nu sta ik echt bij haar in het krijt. Ik voel de tranen in mijn ogen springen en doe alle moeite van de wereld om ze in te houden. Ze komt naast me staan en legt haar hand op mijn wang als teken dat ik de tranen mag laten lopen.
Thom staat er een beetje verdwaast bij.

'Zie nu wat je gedaan hebt!' Roept Liv boos.

'Ik...' Meer komt er niet uit, want ik heb hem al in een knuffel getrokken. Ik kan niet boos op hem zijn. Hij deed het om goed te doen. Om me te laten voelen dat ik iets serieus verkeerd had gedaan. Ja had ik wel niet, maar hij dacht van wel. Ik laat alle tranen gewoon stromen. Het lijken wel 2 watervallen. Ik ben nog steeds blij dat hij mijn beste vriend is. Hij zet me altijd op mijn plaats, wijst me op mijn fouten... Ik ben zo blij dat ik hem heb!
Ik laat hem langzaam los en kijk hem met m'n rode en opgezwollen ogen aan. Hij kijkt me aan vol met schuldgevoel, maar op mijn gezicht is er alleen maar een brede glimlach. Hij glimlacht terug en blijkbaar zie ik er zo vreemd uit en trek ik zo'n vreemd gezicht dat hij spontaan moet lachen. En ik lach natuurlijk mee. Het is zo lang geleden dat we nog zo samen gelachen hebben. Ik heb het zo gemist!

'Laten we nu genieten van de party!' Stel ik voor en we lopen lachend terug naar de dansvloer. Ik ga zo hard genieten van deze avond. Dit wordt echt een geweldig weekend! Vandaag, nu party en maandag Londen! Zoals ik al zei, het wordt echt geweldig!
Ik kijk naar Liv en die staat half achter de deur half glimlachend naar ons te kijken. Ik lach dankbaar naar haar en loop naar haar toe om haar in mijn armen te nemen. Ik begraaf mijn gezicht in haar haar. Ik snuif nog eens goed haar geur op voor ik haar weer loslaat. Ik fluister nog snel dankje in haar oor en loop dan naar Thom en geef heb een schouderklop.

Hoooooooooiiii ❤️
Als je het leuk vond, vote, comment...

Alles is weer even oké, maar voor hoe lang? 😏

Xxx Kato

Ps: ik update weer als ik meer lezers of meer votes heb.

HerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu