20

17 3 0
                                    

Blijkbaar was er een stuk van mijn boek verwijderd door iets. Dankje Luna9schrijf  om me erop te wijzen! ❤️

POV Aaron
Bam! Auw! Ik ben uit bed gevallen. Ik wrijf slaperig in mijn ogen. Ik val nooit uit bed.
Dan kijk ik op en zie dat Renzo me eruit heeft geduwd. Ik sla hem op zijn kont, want hij ligt op zijn buik over heel mijn bed, en loop naar de keuken. Ik neem een kom honey pops en ga voor de tv zitten. Terwijl ik eet denk ik na. Wat ga ik vandaag doen? Ik scroll door mijn contactenlijst. Layla, Lucy, Marthe... Lucy! Jaaa! Ze is al zo lang ik me kan herinneren m'n maatje. We hebben al zoveel samen meegemaakt. Jep!

----

Een uurtje later gaat de bel. Ik loop naar de deur doe hem open. Daar staat Lucy. Er verschijnt al meteen een mega glimlach op m'n gezicht en ik geef haar een super dikke knuffel.

'Hey baby, ik heb al een heel plan van wat we vandaag gaan doen', zegt ze. Dit is Lucy! Ze heeft altijd leuke dingen in petto. Misschien wordt het dan toch nog wek een geweldig weekend.

'Let's go!' antwoordt ik.

----

We komen zijn eindelijk aangekomen bij Starbucks. We zijn te voet gekomen. Ja te voet! Volgens Lucy zou de buitenlucht goed zijn voor het een of ander, ik heb niet echt geluisterd naar haar uitleg over buitenlucht. Ja want lucht. Oh zo interessant!

Terwijl Luc een tafel gaat zoeken, ga ik de koffies al halen.
Al ik rondkijk waar ze zit, zie ik ze helemaal exact in het midden van de ruimte zitten. Ik moet lachen. Typisch Lucy. Ik loop naar haar toe en doe alsof ik een ober ben.

'Juffrouw uw drankje', zeg ik galant

'Dankje, meneer.' Ik ga over haar zitten en kijk een keer rond. En daar! Recht in de hoek! Liv! Is dit een grap? Ik bijt op mijn lip. Stel dat ik nu ga wenen? Lucy heeft het door en pakt mijn hand vast. We zitten nu aan tafel zoals een verliefd koppeltje dat zou doen.

'My babe what's wrong?' Ik kijk weg. Het is echt te hard. Ze wrijft met haar duim over mijn hand.
'Waarover ben je zo, ja upset?'

'Ik ben verliefd en ze zit daar!' Ik kijk naar Liv.

'Dat is toch leuk?'

'Ze kuste met m'n beste vriend. Net voor het super goed ging. En dan bedoel ik ook echt goed.' Ze geeft me een meelevende blik. Ik zie dat ze naar de juiste woorden zoekt.

'Ik moet haar gewoon vergeten. Kom babe we gaan plezier maken!' En ik trek haar mee naar buiten.

'Follow the leader!'

HerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu