Egy halk sóhaj kíséretében csaptam be hangosan hátam mögött az ajtót és rúgtam le lábaimról cipőimet. A másnaposság kellemetlen tünetei még mindig ott lappangtak a testemben, teljesen lebénítva a gondolataimat.
Hajamba túrtam, ahogy beljebb léptem a lakásba és szemeimet forgatva álltam meg a nappali ajtajában, ahol Louis a kanapén ülve x-boxozott. Hetekig hobbija volt, hogy a kanapén éjszakázott, míg nem is olyan régen, végre talált magának egy kiadó lakást.
-Nem, nem, nem igaz!!!- kiabálta, és egy hajszál választotta el attól, hogy a joystick-t a tévébe vágja. Ha megtette volna, a következő a feje lett volna, az biztos.
-Louis, azt hittem visszaadtad a kulcsokat.- dörmögtem. Az ajtónak támaszkodtam, karjaimat összekulcsoltam mellkasom előtt és kérdőn néztem rá. Ujjai idegesen nyomogatták a gombokat és bármivel is játszott ekkora átéléssel, egyáltalán nem ment neki.
-Ja ja, Perrie engedett be. Bulit tart ma, gondoltam előbb beugrok.- rántotta meg vállát és még egy pillantásra sem méltatott, miközben beszélt.- Egyébként a konyhában van.- tette hozzá, még mindig a játékra meredve.
-Mi?! Ezt mégis... Perrie!- karjaim rongyként hullottak mellém, ahogy szédelegve, de ellöktem magam az ajtótól és a konyhába intéztem lépteimet.
Perrie a hűtő előtt guggolt és próbálta bepasszírozni az utolsó pár sörösüveget az alsó polcra. Egy pillanatra felém fordította fejét és szélesen elmosolyodott, majd visszafordult és halkan káromkodva próbálkozott tovább.
-Ugye csak viccelsz?- kérdeztem teljesen megsemmisülve, ahogy jobban körbenéztem a konyhában.
Mindenütt műanyagpoharak sorakoztak, felkészülve az estére. Valószínűleg az egész délelőttöt bevásárlással töltötte, ahogy végignéztem a tömény alkoholos üvegeken és a sörös üvegek is megszámlálhatatlan mennyiségben sorakoztak a hűtőben. A pulton különböző színű, és valószínűleg piszok erős koktélok voltak... ismerve Perriet, gyilkos italokat kreált ismét.
-Nyugi, Rose. Csak a szűkös baráti kör jön.- nyugtatgatott, de az ő hangja is bosszús volt, ahogy még mindig a hűtő előtt görnyedezett.
-Látom, látom...- fintorogtam aprókat bólintva és az asztalnak támaszkodtam.- Mennyien leszünk? Huszan, harmincan?- kérdeztem cinikusan.
-Kérlek.- nézett rám kérlelve, majd feladva a harcot három üveget a pultra tett.
-Csak semmi stressz Rose, Thierry is itt lesz.- csatlakozott hozzánk egy idegesítő vigyorral az arcán Louis. Perriere kacsintva kezébe fogott egy üveget amit egy laza mozdulattal kibontott és belekortyolt.
-Te hívtad meg?- meredtem közben Perriere, aki ártatlanul mosolyogva megvonta a vállát.
Már szóra emeltem volna a számat, de Perrie megelőzött. Louis végig csak mosolyogva figyelt minket.
-Láttalak tegnap titeket...
-Mindenki látta őket tegnap...- vágott közbe Louis nevetve, de Perrie nyomatékos nézése egyből elhallgattatta.
-És szerintem, megérné a próbálkozást.- folytatta, mintha Louis meg se szólalt volna. Várakozva nézett rám, míg én kifejezéstelen arccal meredtem rá.
Sosem fog megtörténni.
-Megyek, lezuhanyzok.- feleltem és sarkon fordultam, Louis mögöttem pedig hangos nevetésbe kezdett ismét.
***
-Még soha... Még soha nem estem ki az ablakon.- vigyorgott Liam és Louis felé sandított, aki bosszankodva hajtotta le sorban az ötödik tequiláját.
YOU ARE READING
Beautiful War - h.s. (hungarian)
FanfictionMinden csak egy szokásos brooklyn-i péntek estével kezdődött Rose számára. És ami utána következett, gyönyörűséges katasztrófába torkollott.