Harry szemszöge
„Tyler irodájában vannak."
Visszacsúsztattam a zsebembe a telefonomat, miután elolvastam Niall üzenetét. A bárpultnál ültem egy pohár whiskyvel, várva a megfelelő alkalmat. A lábaim megállás nélkül jártak és a szívem kétszer olyan gyorsan zakatolt, mint általában. Minden rezdülésre felkaptam a fejem, ami cseppet sem volt jó, tekintve, hogy a hely vagy ötször olyan zsúfolt volt, mint általában.
Liam a terem túlsó végében állt, erősen összpontosítva Vincent embereire, akik gyanútlanul szórták szét az anyagot mindenkinek, aki élt és mozgott.
-Thierry az ajtónál van, leváltotta Pault.- Zayn hirtelen termett mellettem. Intett a csaposnak, aki töltött neki is a whiskyből.
-Louis?- kérdeztem és egy nagyot kortyoltam a poharamból. Az alkohol végigégette a torkomat, szemeimet összeszorítottam és még most is csak abban reménykedtem, hogy Rose még mindig Chicagoban van.
-Az előtérben próbál elvegyülni, de kétlem, hogy el tudná vonni Thierry figyelmét.- ingatta fejét Zayn.
-Muszáj lesz neki.- hördültem fel. Percről percre egyre feszültebb lettem. A meccs lassan elkezdődött és Pete emberei az első szünetben érnek ide.
-Nem tudom, haver.- sóhajtott fel Zayn, lehajtva poharának egész tartalmát.- Mindenre perceink vannak, amikor ideérnek.- a poharat a pultra csapta és felkönyökölt rá.
-Niall az irodánál vár, kezdés előtt kinn kell már lenniük.- Zayn csak bólintott és körbenézett. Fejével Liam irányába biccentett, én pedig az órámra pillantottam. Kevesebb, mint fél óránk volt csak.
-Nem tudom...- motyogta Zayn, elmerülve gondolataiban, szemei körbe-körbe jártak körülöttünk.
A telefonom ismét rezgett egyet a zsebemben.
-Mi lenne, ha Rose...-
-Rose Chicagoban van.- vágtam egyből szavába, ledöntve a poharam maradék tartalmát. Nem akartam, hogy bármi köze legyen ehhez az egészhez. Sosem akartam és már az első pillanatban nemet kellett volna mondanom neki.
-Tudom.- sóhajtott fel szem forgatva.- De ha felhívná telefonon, az talán elég időt adna nekünk.- fejezte be az ötletét ami egy cseppet sem tetszett.
Zsebemből elővettem a telefonomat és megnyitottam Niall újabb üzenetét.
„Gáz van, Vincent téged keres."
-A francba.- szitkozódtam magamban, Zayn kérdőn nézett rám.- Ha Louis nem tudja megoldani, legyen.- sóhajtottam fel és hátranéztem a vállam fölött. Vincent már csak pár lépésre volt tőlünk.- Vincent akar valamit, megleszel?- kérdeztem gyorsan, Zayn csak bólintott és előszedte a telefonját.
Tudtam, hogy azonnal szól Rosenak.
-Styles!- Vincent hangja áttörte a körülöttünk lévő hangzavart, keze erősen csapódott vállamnak, ahogy köszönt.- Azt hittem már el se jössz ma este!- hatalmas kényszert éreztem, hogy a mosolyt azonnal letöröljem az arcáról, de mint mindig, mozdulatlan maradtam.
-Ki nem hagynám.- erőltettem egy mosolyt az arcomra. Egy fokkal nyugodtabb lettem, mikor kezét végre levette a vállamról és lazán a pultra könyökölt, ügyet se véve a csaposra.
Egyáltalán nem iszogatni jött ide, főleg nem hozzám.
Hangosan felnevetett, tudtuk mindketten, hogy hatalmas öröm lett volna számomra, ha Ivant ma véresre verik. De egyedül csak én tudtam a tényleges, valódi okát, hogy miért nem hagytam volna ki ezt az estét, semmi pénzért.
YOU ARE READING
Beautiful War - h.s. (hungarian)
FanfictionMinden csak egy szokásos brooklyn-i péntek estével kezdődött Rose számára. És ami utána következett, gyönyörűséges katasztrófába torkollott.