Harry szemszöge
A cigarettafüst jelentéktelenül gomolygott a szobában. Chase már vagy a harmadik szálra gyújtott rá tíz percen belül, Tyler pedig valami nőről beszélt, akivel összeakadt pár nappal ezelőtt. Bobby tudta, miről beszél, de nekem fogalmam sem volt arról, hogy mi is történik körülöttem.
-Kell neked is?- kérdezte Shawn, vállba lökve engem. Felvont szemöldökkel várta a válaszomat, kezében egy cigi papírral, előtte az asztalon már összevolt keverve a dohány és a fű. Megvontam a vállam. Mi rossz történhet?
Egy széles vigyorral az arcán szórta bele lassan a papírba. Számhoz emeltem a poharamat, a jég szinte már teljesen elolvadt a whiskymben. Nem mintha ért volna bármit is. Még mindig Rose kávé ízű ajkait éreztem a számon.
-Szóval, nem vagy féltékeny, Styles?- nevetett Tyler, Bobby követte a példáját. Fogalmam sem volt, miről beszélnek.
-Mi?- kérdeztem, kezemben szorongatva továbbra is a poharat, lassan tologatva ide-oda az asztalon. Semmi kedvem nem volt itt lenni.
-Az a hír járja, hogy Thierry lecsapott a nődre.- vigyorgott továbbra is. Shawn halkan nevetgélt mellettem, míg lassan benyálazta a papírt, majd büszkén arca elé tartotta a cigit. Nem volt rossz, meg kell hagyni.
-Nincs nőm.- mondtam, de tudtam jól, hogy Rosera gondolt.
-Mindegy.- vont vállat Tyler.- Jó bőr volt, kár volt ilyen egyszerűen átpasszolnod.- válaszolta mellékesen. Ujjaim egyre szorosabban markolták a poharat, másik kezem ökölbe szorult.
Önelégülten nézett rám, én pedig minden erőmmel próbáltam visszatartani magam, hogy ne töröljem képen most itt, helyben.
-Az a kis göndör barna? Láttam őket tegnap, T. mindenhova magával cipeli.- jegyezte meg mellékesen Shawn és begyújtotta a cigit, az ajtó pedig abban a pillanatban nyílt ki. Senki sem fordított különösebb figyelmet felé, mind Vincentre vártunk.
Louis és Zayn leültek mellém az asztalhoz, az ócska kanapé alattunk pedig egyre jobban kezdett besüppedni.
-Pont időben.- vigyorgott Zayn, mikor elkezdtük körbe adogatni a cigit.
Nem szólt senki többet Roseról. Mindannyian tudták, hogy Zayn előtt jobb nem szóba hozni.
-Hol a francban van már Vincent? Negyed órája a város másik felében kéne lennem!- szólt Bobby két slukk között. Szemei egyre jobban összeszűkültek, én pedig kezdtem egyre jobban ellazulni.
Bármi is volt ez, Shawn annyira nem is nyúlt félre vele.
-Úgy fogják vinni ezt a szart, mint a cukrot.- fújta ki a füstöt nevetve.
-Rose odalent van.- hajolt közelebb Zayn, de a hangját amúgy is elnyomta, ahogy mindenki egyszerre beszélt. Az egész testem megfeszült és egy csettintésre kitisztult a fejem. Zayn figyelmeztetve vetett rám egy utolsó pillantást és mikor látta, hogy viszonylag rendbe szedtem magam, csak biccentett egyet.
Két hete ez volt az első alkalom, hogy Rose közelében vagyok.
Próbáltam nem törődni a ténnyel és inkább a figyelmemet az asztalunk körül folyó beszélgetésre irányítottam.
-Vincent újraosztotta a negyedeket.- fejemet azonnal felkaptam Chase elhintett információjára és szemem sarkából láttam, hogy Zayn is jobban érdekeltté vált a témában.- Nincs állandó hely, egy-két hetente csere van.- ingatta fejét és ismét meggyújtott egy cigit.
YOU ARE READING
Beautiful War - h.s. (hungarian)
FanfictionMinden csak egy szokásos brooklyn-i péntek estével kezdődött Rose számára. És ami utána következett, gyönyörűséges katasztrófába torkollott.