Intro + {A/N}

3.2K 26 3
                                    

No Matter What. Hieronder een klein stukje preview:

Ik lag half te slapen tot ik iemand mijn kamer in hoorde lopen. “Ga weg, ik probeer te slapen!” riep ik omdat ik dacht dat het mijn irritante broertje was en gooide een kussen richting de deur. Maar toen ik mijn ogen open deed zag ik Liam en keek hem recht in zijn bruine ogen aan. “Ow sorry.” Ik sloeg mijn hand voor mijn mond, maar hij kon er wel om lachen. Ik stapte snel uit bed om hem een knuffel en een kus te geven. Ik gaapte even en ging toen weer in bed liggen. “Hoe laat is het? En Paul had jullie toch nodig?” vroeg ik slaperig. “Uhm, half één en dat was een smoesje om als verrassing naar je toe te komen.” Ik glimlachte en sloot mijn ogen weer even. Mijn moeder was het al gewend dat Liam laat nog hier kwam en dan ook bleef slapen. Hij deed zijn schoenen en kleren uit en deed een sportbroekje aan. Hij kwam naast me liggen en sloot zijn armen om me heen. Het gaf me altijd zo’n fijn gevoel, een vertrouwd gevoel. “Ik hou van je.” “Ik ook van jou babe.” Ik glimlachte en viel toen langzaam in slaap. 

Ik ben nu bezig met dit verhaal en probeer het zo snel mogelijk af te maken maar dat zal pas na mijn vakantie in Egypte zijn. Ik ben er wel vollop mee bezig op dit moment en ik hoop dat het de moeite waard is en dat veel mensen het lezen.

xxx PiamCookie aka Pien

Ow en een follow zou me ook erg blij maken ;) x

No Matter What (Liam Payne)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu