Έμμα ... Έμμα.. δύο φωνές ηχούσαν στο μυαλό μου
« μαμά... μπαμπά,..εσείς είστε ; » ...Μπιπ ..μπιπ..μπιπ το ξυπνητήρι με ξύπνησε. Προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου αλλά ήμουν πολύ κουρασμένη και αποκυμήθηκα πάλι. «Έμμα ξύπνα επιτέλους είναι 8:30 η ώρα , πρέπει να ετοιμαστείς αλλιώς θα αργήσεις !» , « αχ.. τώρα ρε θεία » είπα καθώς σηκώθηκα από το κρεβάτι μου. Έτριψα τα μάτια μου καθώς έβαζα της παντόφλες μου. Ααχ νυστάζω , έπρεπε να είχα κοιμηθεί πιο νωρίς χθες το βράδυ είπα απο μέσα μου και κατευθύνθηκα προς το μπάνιο. Έριξα κρίο νερό στο πρόσωπο μου για να ξυπνήσω και θυμίθηκα τις δύο φωνές που φώναζαν το όνομα μου , ήταν σίγουρα οι φωνές των γονιών μου , τις θυμάμαι πολύ καλά , μπορεί να έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε αλλά ποτέ δεν ξέχασα αυτό που έγινε. Οι γονείς μου διστυχώς πέθαναν πριν επτά χρόνια όταν εγώ είμουν εννιά χρονών , τώρα είμαι δεκαέξι αλλά το θέμα δεν ήταν ότι πέθαναν απλός ... τους σκότωσαν βαμπίρ ...μπροστά στα μάτια μου , ήμουν μικρή για να καταλάβω ακριβώς τι είχε γίνει όμως δεν μπορώ να ξεχάσω ποτέ αυτήν την σκήνη, βλέποντας τους γονείς μου νεκρούς και αίματα να υπάρχουν παντού στο δωμάτιο , ακόμα τρέμω από αυτό το τραγικό γεγονός , ο πόνος ,η θλίψη και το μίσος με κάνουν να νίωθω πολλά συναισθήματα μαζί , όμως αυτό έγινε πριν πολλά χρόνια και πια το έχω ξεπεράσει , η ζωή συνεχίζεται και είναι πολύ μικρή για να μένουμε στο παρελθόν . Σκούπησα το πρόσωπο μου με μία μοβ πετσέτα και έπληνα τα δόντια μου . Όμως ο πατέρας της Sarah , της φίλης μου πρόλαβε και με έσωσε . Από τα εννιά μου μέχρι τα δεκατρία μου ζούσα με τον μπαμπά της και αυτήν , γι' αυτό με την Sarah ήμαστε σαν αδελφές .Τώρα ζω μαζί με την θεία μου. Τέλος πάντων αρκετά με τις αναφορές στο παρελθόν , σήμερα είναι μια πολύ σημαντική μέρα για εμένα , σήμερα θα μετακομίσω στην φίλη μου την Sarah .Η θεία μου θα πάει στην αμερική για επαγκελματικούς λόγους , οπότε εγώ θα μείνω με την Sarah για κάποιους μήνες. Μένει σε μία τεράστια έπαυλη με πέντε αγόρια και ένα ακόμη κορίτσι , είναι κάπως τρελό , το ξερώ , αλλά και τέλειο .
Χτένησα τα καστανά σγουρά μαλλιά μου και έκανα το μακιγιάζ το οποίο είναι πολύ φυσικό επειδή ποτέ δεν μου αρέσει να βάφομαι πολύ . Έτσι χαμογέλασα στον καθρέπτη και πήγα στο δωμάτιο μου για να ντυθώ .
Έβαλα μία λευκή ρυχτή μπλούζα , μία κοντή μαύρη φούστα και τα μαύρα μου all star και είμουν έτοιμη. Κατέβηκα γρήγορα τη μαρμάρινη σκάλα , αλλά η θεία μου με σταμάτησε «Έμμα ηρέμησε , κάλεσα το ταξί ,θα έρθει σε δεκαπέντε λεπτά » είπε και εγώ απάντησα « ωραία ευχαριστώ » , « τίποτα γλυκιά μου» αχ είναι πολύ καλή η θεία μου , ώρες ώρες μου την σπάει λιγάκι αλλά τέσπα τι να κάνουμε . Πήγα στην κουζίνα και άρπαξα ένα κρουασάν , « θεία πότε πετάει το αεροπλάνο για Φλόριντα ; » ρώτησα « στις πέντε και μισή αυτό το απόγευμα » « ωραία » . Πέταξα το περιτύληγμα και έφηγα σφέρα στο δωμάτιο μου. Έβαλα την αγαπημένη μου κολόνια με άρωμα απαλού τριαντάφιλου και ξανακατεύηκα , έρε τι τραβάμε είπα από μέσα μου.
YOU ARE READING
My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}
VampireΓειά σας ! Αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο... Η Έμμα ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι μετακομίζει σε μία τεράστια έπαυλη . Εκεί μένει η φίλη της η Σάρα και όχι μόνο. Εκτός από εκείνη ζουν και άλλα έξι βαμπιρ . Ένα από αυτά κλέβει την καρδιά της .. Θ...