Κάθησα πάνω στο κρεβάτι μου και άρχισα να σκεύτομαι όλα αυτά που είχαν γίνει αυτές τις μέρες..
Πολλές αλλαγές έχουν γίνει πολύ απότομα και πρέπει να συνειδητοποιήσω πως ότι έγινε έγινε , πρεπει να έρθω και πάλι στο παρόν.. σε ένα παρόν που είμαι βρικόλακας και εξαιτίας αυτού του γεγονότος η ζωή μου θα αλλάξει για πάντα και δεν θα ξαναγίνει ποτέ όπως πριν..
«Έμμα» η Sarah άνοιξε απαλά την πορτά και μπήκε μέσα στο δωμάτιο. Ήρθε πάνω μου και με αγκάλιασε «Είσαι καλά;» με ρώτησε και με κοίταξε «Ναι» τις απάντησα με ένα απαλό χαμόγελο «Ρε μην ανησυχείς , δεν έγινε κάτι κακό, προσπάθησε να το δεκτείς και εγω έτσι έκανα στην αρχή αλλά μετά το είδα από την θετική του πλευρά» είπε και χαμογέλασα
«Έχεις δίκιο»
«Όμως γιατί με έσωσε και δεν με άφησε να πεθάνω;» την ρώτησα περίεργη.. «Γιατί σε αγαπάει» μου απάντησε και με κοίταξε με ένα γλυκό βλέμμα.. Τιι; Με τίποτα, δεν υπάρχει περίπτωση.. «Δεν με αγαπάει, εαν με αγαπούσε δεν θα μου το έλεγε αυτό» της είπα και κοίταξα το πάτωμα «Ποιό; Τι σου είπε;» με ρώτησε «Κατι άσχημο ,αλλα δεν θα σου το πω» της απάντησα
«Ένταξει αλλά ό,τι και να σου είπε όλοι αξίζουν μία δεύτερη ευκαιρία,μην το ξεχνάς», σηκώθηκε πάνω και έφυγε..
Σηκωθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο παράθυρο. Άνοιξα λίγο την κουρτίνα και έπεσε πάνω στο χέρι μου λίγο φως του ηλίου «Ααα» είπα και κοίταξα το χέρι μου, ευτιχώς δεν κάικα πολύ είπα από μέσα μου..
Τώρα είμαι καταδηκασμένη να ζήσω έτσι, αλλά πρέπει να δω την θετική πλευρά των πραγμάτων όπως μου είπε και η Sarah..
Cass P.O.V.
Καθώμουν στο κρεβάτι και σκευτώμουν.. «Cass τι είπες στην Έμμα όταν έφυγε από το σπίτι;» η Sarah ρώτησε και άνοιξε την πόρτα «Αχ μπες μέσα θα σου τα πω όλα» της απάντησα και σηκώθηκα «Ακούω»
«Λοιπόν την θυμάσε την Σίσλεη;» την ρώτησα «Ναι» μου απάντησε «Ε λοιπόν αυτή φταίει για όλα. Είχαμε πάει στον κήπο για να μου δωσει η Έμμα το δώρο μου και μου είπε ότι με αγαπάει. Τότε η Σίσλεη κρυβόταν πίσω από τους θάμνους και με τα μαγικα της με έβαλε να μιλήσω και να συμπεριφερθώ άσχημα στην Έμμα.. Οταν ξύπνησα από τα μάγια της ήταν ήδη πολύ αργά» της εξήγησα συνοπτικά την ιστορία και έμεινε με το στόμα ανοικτό «Ααα την σκύλα , ωστε ήταν μάγισσα» είπε και με κοίταξε «Ναι ρε συ ασε μεγάλη παρεξήγηση αλλά σε παρακαλώ μην το πεις στην Έμμα θέλω να ξεκαθαρίσω εγώ το θέμα μαζί της» της είπα και κούνησε το κεφαλι της καταφατικά «Εντάξει, το μόνο που έχει σημασία είναι πως την έσωσες, ακόμη και αν αυτή δεν ηθελε να γίνει βαμπιρ» είπε και σταύρωσα τα χέρια μου «Ακριβώς Sarah» της είπα και άνοιξε την πόρτα για να φύγει «Σε ευχαριστώ Cass» με ευχαρίστησε με ένα χαμόγελο «Τίποτα» απάντησα και έκλεισε την πόρτα..
VOCÊ ESTÁ LENDO
My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}
VampiroΓειά σας ! Αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο... Η Έμμα ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι μετακομίζει σε μία τεράστια έπαυλη . Εκεί μένει η φίλη της η Σάρα και όχι μόνο. Εκτός από εκείνη ζουν και άλλα έξι βαμπιρ . Ένα από αυτά κλέβει την καρδιά της .. Θ...