Πιάνο (2)

347 48 0
                                    


  Όταν φτάσαμε σπίτι ο καθένας μας πήγε στο δωμάτιο του. Μπήκα στο δωμάτιο μου και άνοιξα κατευθείαν τις κουρτίνες , για να μπει μέσα το φως του φεγγαριού. Πέταξα την τσάντα μου δίπλα στο γραφείο και έβγαλα την στολή. Πήγα στην ντουλάπα και διάλεξα ρούχα για να βάλλω. Φόρεσα μία μοβ κολλητή κοντομάνικη μπλούζα και από επάνω της μία μαύρη ζακέτα. Από κάτω έβαλα ένα σκούρο τζιν και έπιασα τα μαλλιά μου αλογοουρά. Σήμερα ήθελα να κάνω βόλτα στην έπαβλη και να ανακαλύψω τους χώρους της. Άφισα το δωμάτιο και ξεκίνησα. Οι διάδρομοι ήταν πάνω κάτω όλοι ίδοι με ελάχιστο έως μηδενικό φωτεισμό. Θα μπορούσα να περπάταω για ώρες εδώ μέσα. Καθώς προχωρούσα το μάτι μου πήρε ένα φωτεινό δωμάτιο. Μπήκα ήσυχα μέσα. Μπροστά μου υπήρχε ένα πιάνο και ένα μεγάλο παράθυρο , με ανοιχτές τις κουρτίνες. Δεξιά και αριστερά βρισκόντουσαν δύο μεγάλες βιβλιοθήκες . Στα δεξιά μου υπήρχε επίσης και ένας καναπές, στον οποίο κοιμόταν ο Eric, ο οποίος φορούσε λευκά ακουστικά στα αυτιά του που κάλυπταν τα μελλί μαλλιά του. Κατευθύνθηκα στην βιβλιοθήκη και άρχισα να ψάχνω τα βιβλία μπας και βρω κάτι χρήσιμο. Υπήρχαν βιβλία για βαμπιρ αλλά και για ανθρώπους , όπως επίσης και για λυκάνθρωπους. Όταν βαρέθηκα να ψάχνω τα βιβλία σταμάτησα μπροστά στο πιάνο. Η μητέρα μου, μου είχε μάθει να παίζω όταν είμουν μικρή όμως από τότε που πέθανε δεν έχω ξαναπαίξει ποτέ πιάνο. Κάθησα στην θέση και το άνοιξα . Άγγιξα απαλά τα πλήκτρα και πάτησα μία νότα «Τι κάνεις;» μία πολύ ήρεμη φωνή με διέκοψε «Με τρόμαξες» είπα ταραγμένη στον Eric «Κανε χώρο» είπε και εγώ έκανα αυτό που μου είπε «Ξέρεις να παίζεις;» τον ρώτησα «Ναι, φυσικά και ξέρω» μου απάντησε και άρχισε να παίζει. Η μελοδία που έβγαινε ήταν ήρεμη και απαλή , με έκανε να χαλαρώσω . Η μαγεία όμως τελείωσε γρήγορα «Η σειρά σου» είπε και έβγαλε τα χέρια του από το πιάνο. Άρχισα να παίζω το τραγούδι που μου είχε μάθει η μητέρα μου. Είχα τόσα χρόνια να το ακούσω και να το παίξω. Η μελοδία ήταν μελανχολική και δυνατή , όμως ταυτόχρονα και ήρεμη. «Παίζεις πολύ ωραία» είπε απαλά με ένα χαμόγελο «Ευχαριστώ» απάντησα ευγενικά και χαμογέλασα πίσω. Όταν τελείωσα να παίζω έσκηψε αργά προς το μέρος μου και πριν το καταλάβω με δάγκωσε στον λαιμό. Δεν ήταν τόσο έντονο το δάγκωμα όσο του Cass, ήταν πολύ πιο ήρεμο. Ο Eric όμως δεν ήπιε πολύ αίμα. Σταμάτησε και με κοίταξε με μία ανηκανοποίηση στο πρόσωπο του καθώς σκούπιζε το αίμα από τα χείλη του.

  «Τι κάνεις εκεί !!!» ο Cass μπήκε μέσα απότομα και χτύπησε με δύναμη τον τοίχο δίπλα του κάνοντας τον να ραγίσει. Χριστέ μου είπα από μέσα μου ξαφνιασμένη, το σώμα μου είχε τραντακτεί ολόκληρο από το χτύπημα . «Είναι δικιά μου μ' άκουσες!;» είπε ο Cass νευριασμένος και ο Eric σηκώθηκε ήρεμα επάνω, το ίδιο έκανα και εγώ . Πέρασε αργά δίπλα από τον Cass και του είπε «Δεν με ενδιαφέρει , ούτος η άλλως το αίμα της είναι πολύ γλυκό για τα γούστα μου» είπε ήρεμα και ο Eric έφυγε από το δωμάτιο, σαν να μην είχε συμβεί τίποτα . Ο Cass συνέχισε να με αγριοκοιτάζει και έσφηξε τις παλάμες του από τον θυμό του. Σε ικετεύω μην κάνεις κάτι πάλι , δεν φτέω εγώ είπα στον εαυτό μου. Σιγά σιγά ερχόταν όλο και πιο κοντά μου όμως εγώ είχα μείνει ακίνητη και τον κοίταγα στα μάτια. «Άνθρωπέ , άκουσες είσαι δικιά μου ,μόνο εγώ θα μπορώ να σου πίνω το αίμα κανένας άλλως» με διάταξε νευριασμένος . Ένοιωθα πως είχα υπνοτιστεί από τα κατακόκκινα μάτια του, τα οποία είχαν κολλήσει επάνω μου. Με το που μου το είπε αυτό γύρισε την πλάτη του και κατευθύνθηκε προς την πόρτα. Πριν φύγει τον σταμάτησα με την φωνή μου και του είπα αυστηρά «Έχω και όνομα ξέρεις» εκείνος σταμάτησε και μου απάντησε χωρίς να γυρήσει να με κοιτάξει «Ποσώς με ενδιαφέρει» και έτσι έφυγε από την βιβλιοθήκη. Μετά από λίγο έφηγα και εγώ και πήγα στο δωμάτιο μου.

 Μπιπ Μπιπ.. το κινητό μου χτύπησε. Κάποιος με έπερνε τηλέφωνο, ήταν η θεία μου . Μιλούσαμε για λίγο όμως δεν μπορούσα να τις πω τα νέα μου, γενικά δεν μπορούσα να της πω την αλίθεια , κατί που πάντα μισούσα , αλλά δεν είχα άλλη επιλογή. «Εντάξει θεία καλό βράδυ» είπα και έκλεισα το κινητό. Έβαλα τις μπιτζάμες μου «Αχχ» αναστέναξα και έπεσα πάνω στο κρεβάτι.




My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz