Η καρδιά μου σου ανήκει

459 53 14
                                    


  Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και προσπαθούσα να ξυπνήσω. Σηκώθηκα πάνω, ετοιμάστηκα και ντύθηκα.. Κατέβηκα τις σκάλες και φύγαμε για το σχολείο.. Στο διάλειμμα δεν είχα προλάβει να μιλήσω με τον Cass σχεδόν καθολου και έτσι τον έψαχνα.. Μα που πήγε; Ρώτησα τον ευατό μου.. Άνοιξα την πόρτα του εργαστηρίου της φυσικής.. Το σώμα μου πάγωσε. Μπροστά μου βρισκόταν ο Cass ο οποίος φιλιώταν με την Ελίζα.. Δεν το πιστεύω , μα με αυτήν;!.. Τα δάκρυα άρχισαν να κυλάνε κατω στα μάγουλα μου.. Πριν φύγω και οι δύο γύρισαν και με κοίταξαν «Έμμα!» ο Cass είπε έκπληκτος. Τότε έφυγα κατευθείαν.. «Έμμα! Στάσου!» άκουσα τον Cass να φωνάζει από πίσω μου.. Δεν γύρισα ούτε μια στιγμή να κοιτάξω πίσω , έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα καιι πήγα στο σπίτι..

  Μπήκα μέσα στο δωμάτιο μου και έκλεισα δυνατά την πόρτα.. «Βλάκα , πόσες φορές θα κλάψω για εσένα» είπα και προσπάθησα να σκουπήσω τα δάκρυα μου. Κάθησα κάτω στο πάτωμα και ακούμπησα την πλάτη μου στον τοίχο.. Μετά από κανά δεκάλεπτο που έκλεγα άρχισε να μου περνάει και σιγά σιγά τα δάκρυα μειωνόντουσαν. «Έμμα να μπω;» η Sarah χτύπησε την πόρτα «Όχι» της απάντησα «Είσαι καλά;» με ρώτησε , προφανώς δεν θα ξέρει.. «Φύγε» της είπα «Έμμα, σίγουρα;» επέμενε «Είπα φύγε!» της φώναξα και ευτιχώς έφυγε.. Μετά από λίγο τα δάκρυα είχαν σταματήσει. Κάποιος χτύπησε την πόρτα. Σηκώθηκα νευριασμένη από κάτω και την άνοιξα απότομα «Σου είπα να!-» τα λόγια σταμάτησαν και τα μάτιια μου γούρλωσαν. Ήταν ο Cass !. Πήγα να κλείσω γρήγορα την πόρτα όμως εκείνος την σταμάτησε με το πόδι του «Πρέπει να μιλήσουμε» μου είπε ήρεμα «Δεν θέλω» του είπα κοιτώντας το πάτομα. «Εκεινη με φιλήσε Έμμα, δεν έκανα κάτι κακό» είπε και αμέσως μετά έφυγε.. Τον κοίταξα που έφευγε και έκλεισα την πόρτα.

  Στο σχόλειο ήθελα να κοιμάμε συνέχεια. Δεν είχα μπορέσει να κοιμηθώ και πολύ χθες.. Χτύπησε το κουδούνι και όλοι βγήκαν έξω. Ο Cass είχει να μου μιλήσει από χθες.. «Έμμα!» κάποιος με φώναξε, ήταν η Ελίζα. Οχ όχι! Έπεσε πάνω μου και με αγκάλιασε. Από πότε ήμασταν τόσο κοντά; Ρώτησα τον εαυτό μου.. «Δεν θα το πιστέψεις! Χθες φίλησα τον Cass!» είπε χαρούμενη. Η καρδιά μου σταμάτησε την στισμή που άκουσα το όνομα του. Τι έκανε λέει;!. Είχα σοκαριστεί. Ο Cass ήταν αθώος και τον κατηγόρησα αδίκως πάλι! Είμαι απέσια!.. Ημουν πολύ νευριασμένη με τον εαυτό μου.. «Λοιπόν δεν θα μου πεις συνχαρητίρια;» με ρώτησε «Σκύλα..» της ψυθήρισα «Τι είπες;»με ρώτησε και με κοίταξε λοξά. Δεν της έδωσα σημασία και εξαφανίστηκα..

  Μετά το σχολείο πήγα στο δωμάτιο του Cass. Χτύπησα την πόρτα πόρτα και την άνοιξε. Τα μαλλιά του ήταν κάπως ανακατεμένα και φορούσε μία φανέλα με τιράντα. Στεκόταν μπροστά μου και δεν με άφησε να μπω μέσα «Έμμα» είπε έκπληκτος «Σύγνωμη Cass είχες δίκιο για ακόμη μία φορά. Μου είπε η Ελίζα τι έγινε» του είπα και τον κοίταξα με σκυλίσια μάτια. «Με συνχωρείς αλλά δεν γίνεται. Μου φέρεσαι πολύ άδικα και δεν μου έχεις εμπιστοσύνη.. Οπότε..» δεν μπορούσα να πιστέψω αυτά που μου έλεγε.. Μα πως μπορούσε;.. «Με δουλεύεις ,έτσι;» τον ρώτησα «Καθόλου» μου είπε ήρεμα και έκλεισε την πόρτα. Το στόμα μου είχε μείνει μισάνοικτο. Δεν πάμε καλά..

Cass P.O.V.

  Εκλεισα την πόρτα. «Τουλάχιστον θα μπορούσες να την είχες σταματήσει!» η Έμμα φώναξε. «Ηλίθιε! Μα τι κάνεις;» φώναξα στον εαυτό μου και τράβηξα τα μαλλία μου..Τι βλακίες της είπα.. Έπεσα ξερός πάνω στο κρεβάτι μου και ξεφύσιξα..

Έμμα P.O.V.

  Ήταν επιτέλους σαββατοκύριακο και είχα πάει να κάνω ένα μπάνιο, Όταν γύρισα είδα ένα σημείωμα πάνω στο κρεβάτι μου. Συνάντησε με στον κήπο ~ Cass.. Βγήκα από το δωμάτιο μου και πήγα στον κήπο. Εκεί με περίμενε ήδη ο Cass. Στεκόταν και εγώ πήγα δίπλα του «Συγνώμη, αυτό που σου είπα εκείνη την μέρα δεν ισχούσε. Δεν ήμουν ο εαυτό μου» είπε και με κοίταξε. «Δεν πειράζει μου άξιζε» τον κοίταξα και χαμογέλασα.. «Σε αγαπάω» μου είπε γλυκά με ένα χαμόγελο «Και εγώ σε αγαπάω Cass» του χαμογέλασα πίσω. Έπεσα πάνω του και τον αγκάλιασα. «Μην με αφίσεις ποτέ. Το υπόσχεσαι ότι θα είσαι για πάντα δικιά μου;» με ρώτησε «Ναι Cass, η καρδιά μου σου ανήκει» του απάντησα με ένα γλυκό χαμογελο «Ωραία» μου χαμογέλασε. Ήταν τόσο όμορφος.. Έσκηψε απαλά μπροστά μου και με φίλησε.. Τώρα ήμουν σίγουρη... ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που διαβάσατε και ψηφίσατε την ιστορία μου. Διστυχώς εδώ τελειώνει η ιστορία, όχι γιατί δεν έχω άλλες ιδέες αλλά επειδή θέλω να αρχίσω μία καινούργια.

Όταν ανεβάσω την καινούργια μου ιστοριά θα χαρώ πολύ να της ρίξετε μία ματια.

Σας ευχαριστώ <3

VOTE/COMMENT <3 <3 <3

My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}Where stories live. Discover now