Τιι; (2)

376 51 3
                                    

 Η συνέχεια

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

 Η συνέχεια...

 Σήμερα είναι επιτέλους τα γενέθλια του Cass. Είχα ολοκληρώσει με επιτυχία το κασκόλ του και ήμουν έτοιμη να του το δώσω.. Ομως εκτός από το να του δώσω το κασκόλ και να του ευχηθώ θέλω να του ομολογήσω και πως νοιώθω, δεν αντέχω να το φυλάω άλλο μέσα μου..

  Βγήκα από το δωμάτιο μου για να κατέβω κάτω. Ταυτόχρονα με εμένα βγήκε και ο Cass «Καλημέρα, χρόνια πολλά!» είπα χαρούμενη «Ευχαριστώ» είπε και χαμογέλασε. Κατεβήκαμμε και οι δύο κάτω. Όταν ήμασταν όλοι έτοιμοι φύγαμε για το σχολείο..

  Στο σχολείο η μέρα κύλησε όμορφα. Το μόνο που μου την έσπαγε ήταν η Σίσλεη που κολλούσε συνέχεια στον Cass, αμάν πια..

  Στο σπίτι καθόμουν στο σαλόνι και διάβαζα ένα βιβλίο. Μετά από λίγο το κουδούνι χτύπησε.. μα ποιος να είναι; Αναρωτήθηκα.. Ο Cass ήταν κοντά στην πόρτα και έτσι την άνοιξε. Ξαφνικά άκουσα την σπαστική φωνή της Σίσλεη «Χρόνια πολλά!» ούρλιαξε. Σηκώθηκα για να δω τι γίνεται και πήγα κοντά. Πριν το καταλάβει ο Cass η Σίσλεη έπεσε επάνω του και τον αγκάλιασε. Ευτυχώς εκείνος δεν την αγκάλιασε πίσω, απλά την περίμενε μέχρι να τελειώσει «Τι κάνεις εδώ;» ο Cass την ρώτησε ενοχλημένος όταν τον άφησε επιτέλους «Πες και ένα ευχαριστώ, σου έφερα τούρτα» είπε χαρούμενη μέχρι που με είδε να στέκομαι κοντά τους και το χαμόγελο έφυγε ααπό το σπαστικό πρόσωπο της «Τι κάνεις εσύ εδώ;» με ρώτησε και από ότι κατάλαβα, δεν φάνηκε να ξέρει πως μένουμε μαζί- «Οο έχουμε επισκέψεις, φίλη σου είναι Cass;» ο Sebastian ρώτησε τον Cass από το πουθενά «Βασικά..» ξεφώνησε καθώς προσπαθούσε να βρει να πει κάτι «Σας έφερα τούρτα για να γιορτάσουμε τα γεννέθλια του Cass» η Σίσλεη είπε γλυκά στον Sebastian «Ωραία, ας μαζευτούμε όλοι στην κουζίνα» φώναξε ο Sebastian για να ακούσουν και οι άλλοι.. Πλησίασα τον Cass και του ψιθύρησα «Μα πως ξέρει το σπίτι;»

 «Δεν έχω ιδέα, έχω φρικάρει λιγάκι» μου απάντησε. Η Σίσλεη ήρθε επάνω μας ξαφνικά και τράβηξε απότομα τον Cass από το χέρι «Πάμε!» ξεφώνησε χαρούμενη. Αχ τον κα'ι'μένο, εχεί πολύ υπομονή μαζί της, εαν ήμουν στην θέση του θα την είχα σκοτώσει στα σίγουρα.. Πήγα και εγώ στην κουζίνα όπου είχαν μαζευτεί όλοι. Ο Cass ήταν στην μέση και δίπλα του εγώ και η Σίσλεη.. Έσβυσε τα κεράκια και φάγαμε την τούρτα, τουλάχιστον αυτή ήταν νόστιμη. Μετά έδωσαν όλοι τα δώρα στον Cass εκτός από εμένα. Ο Cass πήρε τα δώρα του και ανέβηκαμε στο δωμάτιο του αφου πρώτα τσέκαρα πως η Σίσλεη δεν μας είδε. Ευτιχώς μιλούσε με την Sarah.. Μπήκαμε μέσα στο δωμάτιο του και άφησε τα δώρα του στο κρεβάτι «Ποπο τυχαιρέ, κοίτα πόσα δώρα έχεις!» είπα έκπληκτη «Αντε να έρθουν και εμένα τα γεννέθλια μου» είπα και γελάσαμε «Εσυ δεν θα μου δώσεις το δώρο σου;» γύρισε και με κοίταξε στα μάτια «Ναι αλλά όχι εδώ, πήγαινε στον κήπο και θα στο δώσω όμως χωρίς να σε δει η Σίσλεη» του απάντησα

My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ