Ραντεβού

374 53 10
                                    


  Βρισκόμασταν στο σχολείο. Ήμουν στα ντουλαπάκια μαζί με τον Ryan. Έβαλα μερικά βιβλιά μου μέσα στο ντουλάπι και το έκλεισα «Μιας και είναι Παρασκευή, θες να πάμε μια βόλτα μαζί;» με ρώτησε ο Ryan και με κοίταξα «Ναι μωρέ εγώ δεν έχω πρόβλημα αλλά.. δεν ξέρω, φοβάμαι μήπως σου κάνει κάποιο κακό ο Cass» του απάντησα λυπημένη και κοίταξα το πάτομα. Δεν ήθελα να γίνει το ίδιο πάλι.. «Έμμα δεν χρειάζεται να ανησυχείς για εμένα, όλα θα πάνε μια χαρά» μου είπε με ένα γλυκό χαμόγελο και ακούμπησε το χέρι του πάνω στο μάγουλο μου. Σήκωσα το κεφάλι μου και έβαλα το χέρι μου πάνω στο δικό του «Εντάξει τότε,πέρνα κατά τις έξι» του απάντησα και χαμογέλασα. Του έδωσα την διεύθυνση του σπιτιού και τον χαιρέτησα. Μπήκα στην τάξη και κάθησα στην θέση μου...

  Επιτέλους σχολάσαμε.. Περπάταγα με τον Cass για να γυρίσουμε σπίτι «Cass σε πειράζει να πάω με τον Ryan σήμερα βόλτα;» τον ρώτησα λίγο φοβισμένη «Γιατί με ρωτάς; Κάνε ό,τι θές» μου απάντησε , είχα μείνει έκπληκτη από την αντίδραση του «Τίι; Μήπως σου έχουν κάνει πλύση εγκεφάλου;» τον ρώτησα «Μην λες χαζομάρες» μου απάντησε και χαμογέλασε «Ούτως η άλλος θα βγω και εγώ με μία κοπέλα σήμερα» μου είπε. Τιι; Θα βγει ραντεβού; Γαμώτο θα σκάσω! «Μπράβο σου» του απάντησα προσπαθόντας να του δείξω ότι δεν με ενοιαζε «Ζηλευείς έτσι;» με ρώτησε με ένα πονηρό ύφος «Φυσικά και όχι, τι έχω να ζηλέψω; Αφού έχω τον Ryan» του απάντησα «Δηλαδή προτιμάς τον Ryan από εμένα;» ρώτησε ανήσυχος σαν μικρό παιδάκι «Δεν είπα αυτό Cass... εχεμμ ποιός ζηλεύει τώρα;» τον ρώτησα ειρωνικά «Απλά περπάτα» είπε ήρεμα και κοκκίνησσε ελαφρά. Αχ πόσο μου αρέσει όταν κοκκινίζει, είναι τόσο κιιούτ! :)...

  Ανέβηκα τις σκάλες και πήγα στο δωμάτιο μου. Μπήκα στο ίντερνετ για να περάσει λίγο η ώρα..Μετά από λίγο η Sarah μπήκε μεσα στο δωμάτιο «Ωστε θα βγεις ραντεβού με τον Ryan» μου είπε χαρούμενη «Μα που το έμαθες εσύ;» την ρώτησα με περιέργεια «Μου το είπε ο Cass» μου απάντησε «Ο Cass;» είπα έκπληκτη , από που και ως που..Όταν κοίταξα την ώρα είχε πάει ίδη πέντε και τέταρτο. «Άντε φύγε τώρα γιατί πρέπει να ετοιμαστώ» της είπα «Εντάξει , καλά να περάσεις» μου ευχήθηκε και έφυγε από το δωμάτιο. Άφησα το κινητό στο κρεβάτι και πήγα να ετοιμαστώ. Στολίστηκα και φόρεσα ένα τζίν μαζί με μία ωραία μπλούζα από πάνω. Βαριόμουν να κουβαλάω το κινητό μου οπότε το άφησα στο δωμάτιο μου. Όταν βγήκα στον διάδρομο είδα τον Cass «Με πιά ακριβώς θα βγεις είπαμε;» τον ρώτησα από περιέργεια αφού τον είδα ωραία ντυμένο. Χα και δεν του το είχα.. «Με την Σίσλεη» μου απάντησε. Γούρλωσα τα μάτια μου μόλις το άκουσα. Την ξέρω αυτή την κοπέλα , είναι από την τάξη μας και δεν την πάω καθόλου.. Έχει κόκκινα μαλλιά και πράσινα μάτια, είναι όμορφη αλλά και σκέτο ψόνιο, δεν την χονεύω καθόλου, νομίζει πως είναι και κάποια.. «Δεν σε είχα για τόσο φτηνό αλλά καλά να περάσεις» του είπα ειρωνικά και τον χαιρέτησα.

My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}Where stories live. Discover now