Καθόμουν στο δωμάτιο μου και χάζεβα στο κινητό. Ο Cass άνοιξε απαλά την πόρτα και μπήκε μέσα «Για σου όμορφη». Τον κοίταξα και του χαμογέλασα. Κάθησε κάτω στο κρεβάτι δίπλα μου «Πως και από εδώ;» τον ρώτησα γλυκά «Απλά ήθελα να σε δω» μου απάντησε και εγώ ξανα ασχολήθηκα με τον κινητό μου.. «Άστο πια αυτό» είπε λίγο εκνευρισμένος και μου πήρε το κινητό απότομα από τα χέρια «Εεε! Δώστο πίσω» γκρίνιαξα και τραβήκτηκα για να το πάρω πίσω. Πριν όμως προλάβω να το πάρω ο Cass με διέκοψε και έβαλε το χέρι μου μπροστά στο στόμα μου για να με σταματήσει «Μιλάς πολύ» είπε και έπεσε από πάνω μου. Όταν το κεφάλι μου ακούμπησε στο μαξιλάρι έβγαλε το χέρι του από το στόμα μου και άρχισε να με φιλάει. Δεν μπορούσα να αντισταθώ.. Είχαν μούλιασαν τα χείλια μου από τα αμέτριτα φιλιά που μοιραστήκαμε...
Τα χείλι του ταξίδεψαν από το στόμα μου στο μαγούλο μου και κάτω προς τον λαιμό μου.. «Cass..» μούγκρισα καθώς άρχισε να με φιλάει στο λαιμό.. Με δάγκωσε απαλά σε ένα σημείο και ήπιε λίγο αίμα.. Τα χέρια του μετακίνησαν λίγο προς τα πάνω την μπλούζα μου και η κοιλιά μου ανατρίχιασε στο άγγιγμα τον κρύων του χεριών .. Μετά κατέβηκαν ελαφρά προς το παντελόνι μου και πίσω στα καπούλια μου.. «Cass όχι» είπα και με κοίταξε «Τι είναι;» με ρώτησε και σταμάτησε. Καταλάβενα που ήθελε να το πάει «Δεν είμαι έτοιμη» του είπα και κοίταξα το στρόμα.. Εκείνος έγυρε μπροστά μου και με φίλησε στο μέτωπο «Εντάξει» είπε γλυκά και κάθησε δίπλα μου.
«Όμως σήμερα θα κοιμηθώ μαζί σου» μου είπε «Δεν έχω κανένα πρόβλημα» του απάντησα και χαμογέλασα.. Ήρθε πιο κοντά μου και με πήρε αγκαλιά. Μετά από λίγο μας πήρε ο ύπνος..
Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου.. Κοιμόμουν στην αγκαλιά του Cass , όμως ένιωσα κάποιον να μας παρακολουθεί. Κοίταξα πάνω και είδα την Sarah. Τα μάτια μου γούρλωσαν «Sarah!;» είπα έκπληκτη «Τι έγινε Έμμα;» με ρώτησε και σταύρωσε τα χέρια της «Τίποτα απολίτως τίποτα, απλά κοιμηθήκαμε μαζί» της απάντησα ανχομένη «Δηλαδή τα έχετε;» με ρωτησε και το βλέμμα της γλυκανε «Ναι, σε παρακαλώ μην το πεις σε κανέναν» της απάντησα και εκείνη χαμογέλασε «Εντάξει» ... Ο Cass ξύπνησε «Τι έγινε;» ρώτησε αγουροξυπνημένος «Sarah;» είπε πολύ πιο ήρεμα από εμένα «Μην ανησυχείτε δεν θα πω τίποτα» μας είπε και έφυγε απο το δωμάτιο..
Στο σχολείο ήταν ακόμη μία βαρετή Δευτέρα. Μόνο στα διαλείμματα μπορούσα να μιλήσω και να ξεφύγω λίγο με τον Cass.. Επίσης σήμερα είχαμε και μία καινούργια μαθήτρια. Την λένε Ελίζα, έχει μελί ίσια μαλλιά και γαλάζια μάτια. Φένεται να είναι καλή κοπέλα, αλλά ξέρεις τι λένε μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλο του.
Έτσι, πάνω κάτω πέρασε ένας μήνας και σε λίγο είχα τα γεννέθλια μου, θα γινόμουν επιτέλους δέκαεπτά και ήμουν πολύ ενθουσιασμένη. Φέτος αποφάσισα να μην κάνω πάρτυ και να το κρατήσω πιο οικογενιακό.. Αναρωτιέμαι τι μου έχει πάρει ο Cass είπα στον εαυτό μου..
«Έμμα κατέβα κάτω να σβήσουμε τα κεράκια!» η Sarah φωναξε και εγώ κατέβηκα. Ήταν επιτέλους η μέρα των γενεθλίων μου. Όλοι ήταν μαζεμένοι και στο κέντρο βρισκοταν η πανέμορφη τούρτα μου. Τραγουδίσαμε το κλασικό τραγούδι των γενεθλίων και κόψαμε την τούρτα. Ήταν πολύ νόστιμη.. Όλοι μου ευχήθηκαν και μου έδωσαν τα δώρα τους, από τα οποία τα περισσότερα ήταν ρούχα.. Πήγα πάνω και τα άφησα στο δωμάτιο μου. Μετά πήγα στο δωμάτιο του Cass.
«Χρόνια πολλά μωράκι μου» μου ευχήθηκε γλυκά και αγκαλιαστήκαμε «Σ' ευχαριστώ πολύ!» του είπα και χαμογέλασα.. «Ορίστε το δώρο σου» μου είπε και σου έδωσε ένα μικρό κόκκινο κουτάκι και το άνοιξα. Μέσα είχε ένα δακτυλίδι με ένα λευκό διαμάντι.. Βασικά δεν με ένοιαζε τόσο το δακτυλίδι αλλά μονο και μόνο που μου το έδωσε αυτός , με χαροποιεί.. «Πρόταση γάμου;» τον ρώτησα για πλάκα «Τι λες; Το παράκανες» μου είπε και κοκκίνισε ελαφρά τρίβοντας το κεφάλι του από αμυχανία «Πλάκα σου κάνω χαζό, σε ευχαριστώ» του είπα και έπεσα πάνω του ρίχνοντας τον στο κρεβάτι. «Βλάκα» είπα και τον φίλησα. Ήμουν απο πάνω του όμως πριν προλάβω να κάνω κάτι παραπάνω ο Cass αντέστρεψε τους ρόλους και βρέθηκε από πάνω μου «Τέτοια κάνεις και με ανάβεις» με κοίταξε πονηρά και πέρασα το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του. Κοκκίνισα ελαφρά και συνέχισε να με φιλάει σχεδόν παντού..
«Τώρα είσαι έτοιμη;» με ρώτησε «Ναι» του απάντησα με ένα χαμόγελο και ο ένας ξέντυσε τον άλλον. Έτσι περάσαμε μαζί την νύχτα..
Το επόμενο πρωί, ετοιμαστήκαμε και πήγαμε κανονικά στο σχολείο.. «Έμμα πως τα πάτε με τον Cass;» η Sarah με ρώτησε πονηρά «Πολύ καλά» της απάντησα χαμογελόντας, «Το έχετε κάνει;» η Sarah με ρώτησε απότομα... «Ναι..» της απάντησα λίγο ντροπαλά «Τέλος πάντων είμαι δέκαεπτά, μπορώ να κάνω ότι θελω» της είπα και ανέκτησα το θάρρος μου «Πρόσεχε ρε μεγάλη» είπε η Sarah και γελάσαμε..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
thanks <3 btw, καλό μήνα ! <3
Vote/Comment
YOU ARE READING
My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}
VampireΓειά σας ! Αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο... Η Έμμα ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι μετακομίζει σε μία τεράστια έπαυλη . Εκεί μένει η φίλη της η Σάρα και όχι μόνο. Εκτός από εκείνη ζουν και άλλα έξι βαμπιρ . Ένα από αυτά κλέβει την καρδιά της .. Θ...