Φιλί

378 47 3
                                    


  Επιτέλους σχολάσαμε.. Περπατούσαμε μαζί με τον Cass όπως πάντα για να επιστρέψουμε σπίτι.. Καθώς περπατάγαμε είδα ένα μικρό καφετί σκυλάκι «Κοίτα Cass ένα κουταβάκι» είπα με χαριτωμένη φωνή και το πλησίασα «Είναι πολύ γλυκούλι» είπα και πήγα να το χα΄ι΄δέψω.. Όταν το χέρι μου όμως πήγε να το ακουμπήσει το χέρι του Cass συνάντησε το δικό μου. Όταν το κατάλαβα αυτό τον κοίταξα «Γιατί με κοιτάς έτσι;» ο Cass με ρώτησε ψιλογελόντας. Ήθελα να του απαντήσω, γιατί είσαι πολύ όμορφος, όμως δεν μπορούσα.. Και έτσι δεν του απάντησα. Του έδωσα ένα γλυκό χαμόγελο και το βλέμμα μου πήγε πάλι στο σκυλάκι.. Το χα΄ι΄δέβαμε για λίγο και μετά φύγαμε..

Φτάσαμε στο σπίτι. Άνέβηκα στο δωμάτιο μου και άλλαξα. Έβαλα ένα λουλουδένιο φόρεμα για την βόλτα με τον Cass, σιγά μην το ξεχνούσα..

 Έβαλα ένα λουλουδένιο φόρεμα για την βόλτα με τον Cass, σιγά μην το ξεχνούσα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Όταν ετοιμάστηκα πήγα στο παράθυρο και κοίταξα από έξω.. Το φεγγάρι έλαμπε και σήμερα είχε πανσέληνο, ήταν πολύ όμορφα.. Καθόμουν για λίγο και το κοίταγα.. Ξαφνικά δύο χέρια έκλεισαν τα μάτια μου και δεν μπορούσα να δω τίποτα «Sarah;» είπα

  «Όχι εγώ είμαι, είσαι έτοιμη;» ο Cass με ρώτησε. Μα πως τον πέρασα για την Sarah; Ρωτησα τον εαυτό μου. «Ναι» είπα χαρούμενη και βγήκαμε από το δωμάτιο. Κατεβήκαμε κάτω και φύγαμε από το σπίτι. Δεν ήξερα που πηγαίναμε αλλά δεν με ένοιαζε καθόλου.. «Είσαι πολύ όμορφη σήμερα» ο Cass μου είπε και χαμογέλασε. Ένοιωθα τα μάγουλα μου να καίνε «Ευχαριστώ» απάντησα και εγώ με ένα χαμόγελο.

Περπατάγαμε μέχρι που βρεθήκαμε σε ένα παρκάκι στο οποίο δεν υπήρχε κανένας, μόνο εμείς και η φύση. Ήταν πολύ ωραία και ήρεμα..


  Ο Cass έπεσε ξαφνικά πάνω μου από πίσω «Ααα» τσίριξα και η τσιρίδα μου έσπασε την ηρεμία.. Με έρηξε κάτω και κυλιόμασταν στο γρασίδι.. Γελάγαμε σαν χαζοχαρούμενα, ευτυχώς δεν υπήρχε ψυχή στο πάρκο.. Όταν σταματήσαμε ο Cass βρισκόταν από πάνω και εγώ από κάτω.

 «Σαν το μπασκετ» του είπα «Ναι μόνο που αντέστρεψα τους ρόλους» είπε και γελάσαμε και οι δύο. Τον κοίταξα βαθιά μέσα στα κατακόκκινα μάτια του που έλαμπαν στο σκοτάδι.. Το φως του φεγγαριού είχε καλήψει το πρόσωπο μου και τα μαύρα μαλλιά του Cass..

Cass P.O.V.

  Το φως της σελήνης έπευτε πάνω στο πρόσωπο της. Ήταν τόσο όμορφη ήθελα να την φιλήσω. Δεν ξέρω για πόσο ακόμη θα κρατηθώ.. την αγαπάω πάρα πολύ και θέλω να της το πω, αλλά φοβάμε.. «Έμμα» είπα και την κοίταξα στα μάτια.

Έμμα P.O.V.

  O Cass είπε το όνομα μου και με κοίταξε στα μάτια.. «Σε αγαπάω».. Τα μάτια μου ήταν ορθάνικτα μώλις το άκουσα αυτό..Δεν το πιστεύω! Είμαι τόσο χαρούμενη τώρα που ξέρω ότι με αγαπάει και επιτέλους το είπε.. «Γιατί δεν μου το έλεγες πιο πριν» τον ρώτησα και τα μάτια μου έγιναν υγρά από την χαρά μου «Δεν ξέρω, δεν είμαι καλός με τα λόγια» μου απάντησε χαμογελώντας.. «Και εγώ σε αγαπάω» είπα με ένα χαμόγελο.. Χωρίς δεύτερη σκέψη ο Cass όρμισε στα χείλι μου και με φίλησε παθιασμένα. Το φιλί ήταν έντονο και γεμάτο πάθος. Ήταν το καλύτερο φιλί που είχα ποτέ στην ζωή μου. Και τώρα ξέρω πως ο Cass είναι η αληθινή μου αγάπη.. μια αγάπη που δεν μπορεί να πεθάνει ποτέ, είναι αθάνατοι όπως και εμείς οι δύο.. Έτσι τώρα μπορώ να αποδεκτώ το γεγονός ότι είμαι βρικόλακας και μπορώ να πω πως αυτό ηταν το καλύτερο πράγμα που μπορούσε να μου συμβεί , γιατί τώρα θα μπορώ να είμαι μαζί με τον Cass για πάντα.... γι' αυτό σε ευχαριστώ Cass που νοιάστηκες για εμένα..Σε αγαπώ...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 Το ξέρω το κεφάλαιο ήταν μικρό ,δεν μου ερχόταν  να γράψω κάτι παραπάνω , αλλά τουλάχιστον φιλήθηκαν ...

Vote/Comment <3

My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}Where stories live. Discover now