«Ξύπνα Έμμα» η Sarah φώναξε πάνω από το κεφάλι μου «Τι; Είναι μέρα ακόμη άσεμε να κοιμηθώ» της είπα παραπονεμένη και ξανακοιμήθηκα «Αυτό θέλουμε , σήμερα θα πάμε εμείς η τρείς βόλτα» είπε ενθουσιασμένη και άνοιξα κατευθείαν τα μάτια μου με το που το άκουσα «Ε πες το, τώρα μάλιστα». Σηκώθηκα από το κρεβάτι όμως η Sarah με σταμάτησε «Αα ναι σου έφερα και αυτό το φόρεμα να βάλεις» είπε και μου έδειξε ένα κοντό τιραντάκι , ασπρόμαυρο φόρεμα «Είναι πολύ όμορφο σ' ευχαριστώ» την ευχαρίστησα και το πήρα από τα χέρια της «Τίποτα, μετά κατέβα κάτω» είπε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά. Έβαλα το φόρεμα και ετοιμάστηκα . Κατέβηκα κάτω όπου με περίμεναν η Sarah και η Ολίβια . Ήταν και οι δύο πολύ ωραία ντυμένες. «Ωραία φύγαμε» είπε η Ολίβια αλλά πριν ανοίξει την πόρτα την σταμάτησα «Μα είστε βαμπιρ , δεν σας καίει το φως του ήλιου» είπα και αυτές ήταν έτοιμες να σκάσουν στα γέλοια «Έμμα μου μην ανησυχείς έχουμε βάλει αντιλιακό» είπε η Sarah «Εντάξει τότε» απάντησα και βγήκαμε έξω . Ο ήλιος ήταν ζεστός και λαμπερός. Οι ακτίνες του έπαιζαν με τις φυλλοσιές των δέντων . –Οχ ξέχασα το κινητό μου – «Κορίτσια μισό λεπτό ξέχασα το κινητό μου πάω να το πάρω» είπα «Γρήγορα Έμμα» είπε η Ολίβια και έτρεξα για να το πάρω. Άνοιξα την μεγάλη πόρτα και ανέβηκα τις σκάλες σαν σήφουνας .Μπήκα στο δωμάτιο μου και πήρα το κινητό , μετά έφυγα κατευθείαν ομώς όταν πήγα να κλείσω την πόρτα η φωνή του Cass με διέκοψε «Τι κάνεις έτσι ντυμένη;» με ρώτησε με ένα πονηρό χαμόγελο και ήρθε κόντά μου «Cass δεν έχω χρόνο , θα πάμε με τα κορίτσια κάπου» του απάντησα «Που;» ρώτησε όλος περιέργεια «Να μην σε νοιάζει ... αντίο» απάντησα και έφυγα γρήγορα.
«Εντάξει το πήρα» είπα «Τέλεια, πάμε» είπε η Sarah. Ένα ταξί μας περίμενε έξω από την καγκελένια εξώπορτα και μπήκαμε μέσα. Μετά από είκοσι λεπτά φτάσαμε σε ένα πάρκο και βγήκαμε έξω από το ταξί .Γύρω από το πάρκο υπήρχαν καφετέριες , εστιατόρια και μικρά μαγαζιά με ρούχα , καλλιντικά και όλων τον ειδών τα πράγματα. Σταυρώσαμε τον δρόμο και κατευθυνθήκαμε σε μία μικρή καφετέρια «Τι θα πάρεις Έμμα»με ρώτησε η Sarah «Ενα καφέ με καραμέλα» της απάντησα . Μόλις είχαμε πάρει ο καθένας ότι θέλαμε καθήσαμε έξω σε ένα τραπεζάκι με ομπρέλα από επάνω.
«Λοιπόν Έμμα πως πάει με τον Cass» με ρώτησε η Sarah «Με τον Cass;» την ρώτησα «Ναι αυτόν» απάντησε η Sarah «Εε καλά τα πάμε ..νομίζω - έσενα τι σε νοιάζει;» την ρώτησα και ήπια μια γουλιά από τον καφέ «Τίποτα απλά ξέρεις έλεγα μήπως χρειαζόσουν κάποιες σημβουλές» απάντησε με ένα πονηρό χαμόγελο «Πες μου» είπα ενθουσιασμένη «Ώστε σε ενδιαφέρει για εκείνον» είπε και ήπιε λίγο από τον καφέ της «Εεε είμαι απλά περίεργη» είπα χωρίς να είμαι σίγουρη για την απάντηση , μα γιατί με παιδεύει τόσο πολύ; «Οπότε σου αρέσει!» πετάχτηκε η Ολίβια. Τι; Εμένα να μου αρέσει ο Cass , αυτός ο ανώμαλος, χα θα ήθελες είπα στον εαυτό μου. «Θα ήθελες Ολίβια» της απάντησα και μας διέκοψε η Sarah «Αρκετά την βασανίσαμε δεν νομίζεις Ολίβια» ρώτησε την Ολίβια και αυτή απάντησε «Σωστά» .........
VOUS LISEZ
My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}
VampireΓειά σας ! Αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο... Η Έμμα ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι μετακομίζει σε μία τεράστια έπαυλη . Εκεί μένει η φίλη της η Σάρα και όχι μόνο. Εκτός από εκείνη ζουν και άλλα έξι βαμπιρ . Ένα από αυτά κλέβει την καρδιά της .. Θ...