Πιάνο

382 51 7
                                    


  Ήταν περίπου δύο η ώρα το μεσημέρι . Δεν μπορούσα να κοιμηθώ , παρόλο που ήμουν κουρασμένη. Σηκώθηκα από το κρεβάτι και άνοιξα την πόρτα του δωματίου μου. Στους διαδρόμους επικρατούσε ησυχία. Όλοι κοιμώντουσαν, αλλά εγώ ήθελα να δω τον καθαρό ήλιο. Έτσι προχώρησα αργά σε έναν διάδρομο για να φτάσω στο παράθυρο. Η σιωπή με περικύκλωνε όμως όσο πιο κοντά πλησίαζα στο παράθυρο τόσο πιο πολύ μπορούσα να ακούσω τα πουλιά να τραγουδάνε. Άνοιξα την κουρτίνα και ένα συναίσθημα ελευθερίας με διέγειρε καθώς έβλεπα το φωτεισμένο τοπίο. Οι ζεστές ακτίνες του ήλιου έπαιζαν στο πρόσωπο μου και χαμογέλασα. Τα πάντα φωτειζώντουσαν από αυτόν και όλα ήταν ονειρικά και ήρεμα.

  «Τι κάνεις ξύπνια τόσο αργά;» μια ήρεμη φωνή με διέκοψε και γύρισα πίσω μου, μέχρι που αντίκρυσα τον Cass. «Εσύ τι κάνεις ξύπνιος τόσο αργά , όχι εγώ» του αντιμίλησα «Μην αντιμιλάς και κλείσε την κουρτίνα , μπένει πολύ φως εδώ μέσα» είπε κάπως νευριασμένος. Έκλεισα την κουρτίνα και το σκοτάδι ξαναήρθε. Με κοίταξε με άνα πονηρό χαμόγελο και σιγά σιγά ήρθε πίο κοντά μου. «Γιατί με κοιτάς έτσι;» τον ρώτησα – λες και ήθελα να μάθω «Χμμ τίποτα» με πλησίασε περισσότερο μέχρι που που η πλάτη μου ακούμπησε στον τοίχο «Απλώς θυμήθηκα πόσο νόστιμο είναι το αίμα σου» είπε και έβαλε το κρύο χέρι του στο πηγούνι μου, σηκώνοντας το επάνω για να σηναντήσω τα λαμπερά μάτια του. Πλησίασε το λαιμό μου , αλλά πρωτού τον αγγίξει έφυγα γρήγορα από τα δεξιά του. Ήταν όμως ανώφελο , με τράβηξε με δύναμη με το χέρι του πίσω και προσγιώθηκα στην αγκαλιά του. «Ανώητο» είπε και μετακίνησε τα μαλλιά από τον ώμο μου, έσκηψε και με δάγκωσε. Ένοιωθα τα βλέφαρα μου να βαρένουν και όλα να θολώνουν γύρω μου «Cass..» είπα αδύναμα και τα μάτια μου σιγά σιγά έκλεισαν .

Cass P.O.V.

  Έπινα το αίμα της μέχρι που την ένιωσα να βαρένει στα χέρια μου. Την έπιασα δυνατά και την σήκωσα έπανω «Τς, άνθρωποι» είπα και την κοίταξα που κοιμώταν στα χέρια μου. Προχώρησα στον διάδρομο για να την πάω στο δωμάτιο της. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα. Την ακούμπησα απαλά στο κρεβάτι της και κάθησα δίπλα της. Χμ είναι πολύ γλυκούλα όταν κοιμάτε , στην σκέψη μου ακούμπησα το μάγουλο της και χαμογέλασα ... και .. όμορφη. Μόλις σηνήλθα τράβηξα το χέρι μου από το πρόσωπο της και σηκώθηκα πάνω «Στο καλό ..» μουρμούρησα σιγανά για να μην την ξυπνήσω και έφυγα από το δωμάτιο. Έκλεισα την πόρτα μέχρι που είδα τον Raph «Όπ , Cass τι έκανες στο δωμάτιο της Έμμας;» είπε και σήκωσε το καπέλο του «Ότι θέλω εσένα να μην σε νοιάζει» είπα νευριασμένος «Καλά κάλα ηρέμησε» είπε και έφυγε από μπροστά μου. Το δωμάτιο μου ήταν κοντά στο δικό της ,οπότε δεν χρειαζόταν να περπατήσω πολύ. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα στο δωμάτιο μου. Έφτιαξα τα μαλλιά μου και έκλεισα καλά τις κουρτίνες , ώστε να μην περνάει καθόλου φως . Ξάπλωσα στο κρεβάτι και βυθίστηκα στις σκέψεις μου .

My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora