..Κάπως έτσι είναι η Έμμα..(στην φωτό)
Ήμασταν στο σχολείο. Καθόμουν με τον Cass σε ένα τραπεζάκι.. Μετά από λίγο ήρθε η Σίσλεη.. Αμάν πια την έχω βαρεθεί! Τι θέλει πάλι!;... «Μπα τώρα μιλάτε και κάνετε παρέα;» μας ρώτησε ειρωνικά «Ναι Σίσλεη θα κάνουμε ότι γουστάρουμε» απάντησε ο Cass ενοχλημένος «Άντε άσε μας στην ησυχία μας τώρα» ο Cass ολοκλήρωσε «Όχι, αυτή η τσούλα να φυγεί» είπε η Σίσλεη με πείσμα.. Θα την σκοτώσω.. Ο Cass ήταν έτοιμος να σηκωθεί όμως τον σταμάτησα με τον χέρι μου «Πως με είπες;» την ρώτησα επιθετικά «Τσούλα» μου απάντησε με ένα υφάκι.. «Εε άντε και γ***σου!» φώναξα νευριασμένη και της έχωσα μία μπουνιά. Η Σίσλεη έπεσε κάτω «Μην τολμήσεις να ξανα ασχοληθείς με την ζωή μας!» την προιδοποίησα.. Εκείνη έκλεγε από την μπουνια. Μορε καλά να πάθει η σκύλα.. Σηκώθηκε και έφυγε χωρίς να πει τίποτα.. Τότε κάθησα και εγώ κάτω. Κοίταξα τον Cass. Είχε μείνει με ανοικτό το στόμα «Ουαου και δεν στ' όχα» μου είπε και χαμογέλασε «Ε ναι το χρειαζόταν» του είπα και χαμογέλασα πίσω...
«Άυριο θα γράψετε ένα πολύ σημαντικό διαγώνισμα στα Αρχαία και θα επηρεάσει πολύ τον βαθμό σας» η κυρία είπε στην τάξη.. Ουφ Αρχαία ευτυχώς εκεί τα πάω καλά τουλάχιστον, είπα στον εαυτό μου.. «Έμμα σήμερα μπορείς να με βοηθήσεις στα αρχαία για το διαγώνισμα;» ο Cass με ρώτησε «Φυσικά» του απάντησα γλυκά..
Ήχαμε γυρίσει σπίτι. Πήγα στο δωμάτιο μου και διάβασα..
Όταν τελείωσα πήγα στο δωμάτιο του Cass για να τον βοηθήσω με τα Αρχαία.. Άνοιξα την πόρτα και μπήκα μέσα. Ο Cass καθόταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι του και είχε κλειστά τα μάτια.. Αχ σε παρακαλώ μην κοιμάσε... Πήγα μπροστά του και του άγγηξα το χέρι για να ξυπνήσει. Πριν να το καταλάβω με έπιασε και με έριξε στην αγκαλιά του.. Αυτό μου θύμησε την πρώτη μέρα που τον είδα και συναντυθήκαμε κάπως έτσι.. «Τι κάνεις!;» των ρώτησα ταραγμένη «Άλλα πέντε λεπτά..» είπε κοιμησμένος. Με κρατούσε σφυκτά στην αγκαλιά του σαν να ήμουν αρκουδάκι «Cass έχουμε διάβασμα!» φώναξα για να με αφήσει και να σηκωθούμε.. «Αχ καλά» είπε και με άφησε.. Αφού σηκωθήκαμε κάτσαμε στο γραφείο του και αρχίσαμε να διαβάζουμε μαζί. Στην αρχή ο Cass έκανε λίγες χαζομάρες αλλά εύχομαι να τα κατάλαβε και να γράψει καλά..
Όταν τελείωσαμε το διάβασμα σηκώθηκα και πήγα να φύγω όμως ο Cass με τράβηξε από το χέρι και κόλλησε στον τοίχο. Με πείραζε καιι με κοιτούσε.. Έβαλε το χέρι του στο πιγούνι μου και το σήκωσε «Σταμάτα να με πειράζεις» του είπα παραπονεμένη.
YOU ARE READING
My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}
VampireΓειά σας ! Αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο... Η Έμμα ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι μετακομίζει σε μία τεράστια έπαυλη . Εκεί μένει η φίλη της η Σάρα και όχι μόνο. Εκτός από εκείνη ζουν και άλλα έξι βαμπιρ . Ένα από αυτά κλέβει την καρδιά της .. Θ...