Σήμερα το βράδυ θα γίνει το πάρτυ μασκέ στο σχολείο. Ήμουν καταενθουσιαμένη όπως όλοι και κάπως ανχωμένη. Είχα αγοράσει το φόρεμα και είχα σκευτεί τα πάντα. Η ώρα είχε πάει έξι και το πάρτυ άρχιζε στις οκτώ το βράδυ. Άρχισα σιγά σιγά να ετοιμάζομαι , έκανα το μακιγιάζ και τα μαλλιά. Έβαλα το φόρεμα το οποίο ήταν κόκκινο και είχε διαμαντάκια στην μέση. Πήρα την μαύρη μάσκα στο χέρι μου και έφυγα από το δωμάτιο. Όταν βγήκα στο διάδρομο είδα τον Cass «Δε θα έρθεις;» τον ρώτησα επειδή τον είδα ντυμένο με πρόχειρα ρούχα «Όχι , σιγά μην πάω σε αυτή τη χαζομάρα.. καλά να περάσεις»μου απάντησε «Ευχαριστώ» είπα και κατέβηκα τις σκάλες. Στεναχωρήθηκα που δεν θα έρθει ,τώρα δεν θα έχω ούτε αυτόν ουτε τον Ryan.
Όλοι ήταν επίσημα ντυμένοι. Φύγαμε από το σπίτι και μπήκαμε στην λιμουζίνα. Όταν φτάσαμε στο σχολείο βάλαμε τις μάσκες και πήγαμε στην αίθουσα εκδηλώσεων όπου γινόταν το πάρτυ. Η διακόσμιση ήταν όμορφη και είχε ελάχιστο φωτεισμό. Ο Russell χώρευε με την Sarah και η Ολίβια με τον Raph , όλοι ήταν χαρούμενοι εκτός από εμένα επειδή δεν είχα κανέναν να χορέψουμε μαζί , έτσι πήγα και κάθησα σε έναν πάγκο στην γονεία. ΑΧ τι βαρετά που είναι είπα από μέσα μου και έβαλα το χέρι μου στο μάγουλο.
Λίγα λεπτά είχαν περάσει... «Θες να χορέψουμε;» άκουσα μία αντρική φωνή από δίπλα μου. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα ένα όμορφο αγόρι με μαύρα μαλλιά και κατακόκκινα μάτια , δεν μπορούσα να δω πολύ καλα το πρόσωπο του επειδή φορούσε την μαύρη μάσκα όμως μου φενόταν ότι τον ήξερα από κάπου. «Ναι» είπα , από το να κάθομαι καλύτερα να χορέψω με έναν άγνωστο. Του έπιασα το χέρι και αρχίσαμε να χορεύουμαι «Είσαι πολύ όμορφη» είπε και χαμογέλασε απαλά «Ευχαριστώ»είπα και κοκκίνησα . Τα μάτια του ήταν ακριβώς όπως του Cass ,έντονα κόκκινα. Είχα χαθεί μέσα τους.. Κοιταζόμασταν στα μάτια όλη την ώρα.
«Σε ξέρω από κάπου; Μου φένεσαι γνωστός» τον ρώτησα «Μπα δεν το νομίζω» μου απάντησε «Πως σε λένε;» τον ρώτησα με περιέργεια «Εε Άλεξ , εσένα;» με ρώτησε και του απάντησα «Έμμα» και χαμογέλασε. Η μουσική χαμήλωσε και ο Άλεξ με έφερε πιο κοντά του μέχρι που τα σώματα μας ακουπούσαν μεταξύ τους. Ήμασταν πολύ κοντά. Απο δίπλα μας υπήρχε το παράθυρο και γυρίσαμε και οι δύο για να δούμε τα πυροτεχνήμα που έσκαγαν στον νυχτερινό ουρανό. Είχε πανσέληνο σήμερα και ήταν όλα πανέμορφα... Όλοι άρχισαν να βγάζουν τις μάσκες τους και το ίδιο έκανα και εγώ. Κοίταξα τον Άλεξ όμως δεν είχε βγάλει ακόμη την μάσκα του και φενόταν αρκετά ανύσηχος και σκεπτικός «Δεν θα βγάλεις την μάσκα σου; Θέλω να δω το πρόσωπο σου» του είπα γλυκά «Κλείσε τα μάτια σου και θα την βγάλω» μου είπε ήρεμα και το έκανα.
BẠN ĐANG ĐỌC
My heart belongs to you (Greek) {#Wattys2016}
Ma cà rồngΓειά σας ! Αυτό είναι το πρώτο μου βιβλίο... Η Έμμα ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι μετακομίζει σε μία τεράστια έπαυλη . Εκεί μένει η φίλη της η Σάρα και όχι μόνο. Εκτός από εκείνη ζουν και άλλα έξι βαμπιρ . Ένα από αυτά κλέβει την καρδιά της .. Θ...