()(30)()

1.3K 72 3
                                    

De volgende ochtend worden we wakker door geklop. Ik schiet omhoog net als hij. hij kijkt naar de deur en dan naar mij. Hij knikt kort naar de badkamer. Ik ren erheen en pak daar een handdoek die ik als handdoek om me heen sla. Ik kijk door en kier de kamer binnen. Kenshin staat tegenover Akira. 'Dus je weet niet waar Kumiko is?'

'Nee, vader. Misschien is ze in het bos. Ik denk wel dat ze het leuk vind om snel te zijn.'

'Ik hoop niet dat ze naar haar grootouders is. De wil om bloed te drinken is sterker dan zij.'

'Ze zal nog niet gaan. Ze zal nooit gaan zonder toestemming.'

Kenshin knikt, 'goed. Ik zie je dan zo wel bij het ontbijt.'

Akira glimlacht, 'tot zo vader.'

'Tot zo.'

Kenshin loopt weg. Ik loop de badkamer uit. Hij kijkt mij aan en glimlacht. 'mijn vader wilde je iets vragen' zegt hij 'maar je was niet in je kamer.'

Ik knik en loop naar hem toe. 'Waarom moest ik de badkamer in?'

'Ik wil niet dat iemand weet dat jij en ik iets hebben. Ik ben een prins. Ik hoor met een meisje die een titel heeft een relatie te beginnen.'

De deur gaat open en Kenshin komt binnen. Akira duwt me achter zich. Kenshin's ogen versmallen even. 'Akira' zegt hij 'wat doet Kumiko in jouw kamer? Met alleen maar een handdoek om?'

Ik slik. 'Omdat...' zegt Akira.

Hij zucht, 'vader, Kumiko en ik zijn verliefd. En daar kunt u niks aandoen.'

Kenshin kijkt naar mij, 'is dat waar Kumiko?'

Ik knik. 'Goed' zegt hij 'ik wil dan even praten met jullie. Dus kleed jullie aan en kom dan naar mijn werkkamer.'

Hij loopt de gang op en sluit de deur achter zich. Ik kijk Akira aan, 'was hij boos?'

'Weet ik niet' zegt Akira 'dat laat hij amper zien.'

Ik knik. 'Laten we gaan aankleden en naar mijn vader gaan' zegt hij.

Ik knik. We kleden ons aan en lopen daarna naar de werkkamer. Kenshin staat bij het raam en kijkt naar buiten. 'zit' zegt hij.

We gaan ieder op een stoel zitten. Hij kijkt ons aan, 'leg me eens uit waarom jullie samen in één kamer waren allebei half naakt?'

Ik sloeg mijn ogen neer. Akira zucht, 'nou het zit zo. We... ehm... Zijn met elkaar naar bed geweest.'

Hij knikt langzaam en zegt: 'dan neem ik aan dat jullie een stel zijn?'

Akira en ik kijken elkaar aan. 'ehm...' zei Akira 'ja, denk ik. Kum?'

'Ja' zeg ik zacht.

Er wordt geklopt en Isamu komt binnen. 'Sire' zegt hij 'weet u waar.... O jullie zijn hier.'

'ook een goedemorgen Isamu' zegt Kenshin.

'Wat doen ze hier als ik vragen mag Sire' zegt Akira.

'Iets' zeggen Akira en ik tegelijk.

'Wat is dat iets' vraagt Isamu terwijl hij tussen onze stoelen in hurkt. Hij kijkt van mij naar Akira. 'Je bent te nieuwsgierig' zegt Akira 'Isamu.'

'Ik ben heel nieuwsgierig en als jullie het niet vertellen zal ik Kumiko de kieteldood moeten geven' zegt hij terwijl hij naar mij kijkt. Ik spring op en ga aan de andere kant van de stoel staan. Kenshin gaat achter zijn bureau zitten. 'Isamu' zegt hij 'laat mijn aanstaande schoondochter met rust.'

'Aanstaande schoondochter' vraagt Isamu grijnzend.

Akira staat op en komt naast me staan. Isamu houd zijn hoofd iets schuin en kijkt ons grijnzend aan. 'Schoondochter' zegt hij 'aanstaande?'

'Luister' zegt Akira 'dat hebben we niet gezegd. Alleen heeft Kumiko vannacht bij mij geslapen... nadat ik en zij iets hadden gedaan.'

'Jullie hebben seks gehad?!'

'Niet zo hard' riep Akira 'niet meteen het hele paleis hoeft het te weten.'

'Dus het is waar?'

'Ja, maar je houd je mond.'

'Waarom?'

'Ik heb liever gewoon nog niet dat iedereen het weet door het hele land. Dan zullen we geen enkele vrijheid hebben meer. En jij dan ook niet aangezien je een vriend van ons bent.'

'Oké' zegt Isamu 'je hebt een punt.'

'Vader' zegt Akira 'u zegt ook niks toch?'

'Als jullie dat niet willen' zei Kenshin 'zal ik het niet doen.'

'Dank u' zeg ik.

----------------------------------------------------------------------------------

a/n mijn boek staat op nummer 1 van de vampier verhalen. Ik bedank iedereen voor het lezen, voten en comments achterlaten. xxxxxx





vampire's preyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu