De volgende dag wordt ik misselijk wakker. Ik ga rechtop zitten waardoor Akira wakker wordt. 'Kum' vraagt hij 'wat is er?'
'Ben misselijk' zeg ik terwijl ik een hand op mijn buik leg.
Hij gaat rechtop zitten, 'meen je dat?'
'Nee! Ik maak een grapje!'
'Hey, hey. Rustig schat. Gaat het?'
Ik wil sorry zeggen maar ik voel mijn maag omkeren. Ik ren naar de wc en geef over. Hij komt achter me aan en blijft in de deuropening staan. Ik blijf op mijn knieën zitten. akira loopt naar me toe en zegt: 'denk je dat... dat...'
'Het moet dan wel' zeg ik.
Hij helpt me omhoog. 'Wat nu' vraag ik.
'Ik laat de dokter wel komen' zegt hij 'ik wil absoluut niet dat er iets aan de hand is met jou.'
Ik knik en hij neemt me mee naar bed. 'Lig' zegt hij.
'Waarom' vraag ik.
'Ik wil niet dat je weer gaat overgeven.'
Ik zucht en ga liggen. Akira geeft een kus op mijn hoofd, 'ik ben zo terug. Oké?'
Ik knik. Hij loopt de kamer uit en komt later terug met Kenshin en een oudere man. De man buigt, 'majesteit.'
Kenshin loopt naar me toe. 'Wat is er aan de hand' vraagt hij bezorgd.
'Ik ben misselijk' zeg ik 'en Akira en ik zijn al een tijdje aan het praten over een kindje.'
Kenshin kijkt langzaam naar Akira. 'En dit wordt mij niet gemeld!'
'Sorry vader' zegt Akira 'als het onder de oren van de media komt hebben we helemaal problemen. dan wordt er helemaal geroddeld.'
Hij knikt, 'oké. Goed. Voortaan melden.'
'Ja vader' zegt hij.
Akira kijkt de man aan, 'wat moet u doen?'
'Ik zal uwe majesteit de koningin eerst moeten onderzoeken.'
Akira knikt, 'ga uw gang.'
De man loopt naar mij toe. 'Wilt u rechtop gaan zitten' vraagt hij.
Ik knik en ga rechtop zitten. Hij begint een beetje te duwen op mijn onderbuik. Ik bijt op mijn lip.Hij kijkt mij aan, 'ik denk koningin dat er een troonopvolger op komst is.'
Ik kijk Akira aan. Hij zucht diep van opluchting. Kensin's ogen glinsteren. Ik kijk de man aan, 'dank u.'
Hij staat op en buigt. 'Ik raad u aan koningin om rustig aan te doen met eten en bewegen. Dan zal u het minste overgeven. En blijf genoeg drinken.'
Ik glimlach, 'dat zal ik doen.'
De man buigt, 'dan ga ik weer.'
'Dank u' zeggen Akira en Kenshin tegelijk.
De man gaat weg. Ik kijk Kenshin en Akira aan, 'en wanneer vertellen we het de rest?'
'Snel' zegt Akira 'over een week. Dan weten we het zeker. Deal?'
'Deal' zeg ik.
----------------------------------------------------------------------------
lieve, lieve, lieve lezers,
ik wil jullie om een gunst vragen. zouden jullie in de comments drie dingen willen achterlaten? Willen jullie als eerste het geslacht aangeven en ten tweede een Japanse naam. Ik zou het super vinden als jullie ook de betekenis erbij willen zetten. Betekenissen zijn erg belangrijk voor mij. Heb namelijk ook de namen van onze lieve personen zo gekozen ;D
xxx mairin
JE LEEST
vampire's prey
VampireDe prins staat op en loopt naar me toe. Ik wil weglopen maar de twee andere pakken mijn armen beet. De prins staat nu voor me. Zijn rode ogen kijken mijn blauwe ogen doordringend aan. Hij grijnst waardoor ik zijn scherpe, puntige hoektanden zie. Mij...