()(29)()

1.4K 59 2
                                    

dit hoofdstuk zat eraan te komen. Als je je geweten niet wild beschaden dan raad ik je aan... lees dit NIET! I'm serieus. en als je het wel leest... tja... your own choice. Grt. de schrijver

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als we daar zijn duwt hij me op bed. Hij kust me hevig. En eerlijk gezegd vind ik het niet erg. Het voelt juist heel fijn. Hij begint de knoopjes van mijn bloes één voor één open te maken. Ik laat het toe. Hij trekt mijn bloes uit en gaat al kusjes gevend van mijn nek naar beneden. Hij opent mijn bh en gaat verder naar beneden. Hij trekt mijn rok uit en daarna mijn panty. Nou mijn panty scheurt hij gewoon. Ik bijt op mijn lip. Hij trekt zijn shirt uit en de rest van zijn kleding volgt ook snel. hij buigt over me heen. 'Vind je het erg' fluistert hij in mijn oor.

Ik schud mijn hoofd. Hij trekt het laatste kledingstuk uit en hij gaat met een vinger in me. Ik bijt op mijn lip aangezien het pijn doet. Hij gaat rustig heen en weer. Ik pak de lakens beet en kreun zacht. Na een tijdje haalt hij zijn vinger uit me en buigt over me heen. 'Mag ik' vraagt hij.

Ik knik bijna hijgend. Hij gaat langzaam in me. Ik hol mijn rug en hij kust me. Ik kreun zacht. Na een tijdje is de pijn weg. Ik kreun alleen maar zacht.Hij draait ons om. Ik zit boven om hem en steun met zijn armen naast zijn nek. Hij legt zijn handen op mijn heupen. Na een tijdje komt hij in me. Ik val neer. ik ben moe. Ik val op hem in slaap.




vampire's preyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu