()(35)()

1.1K 56 0
                                    

Er gaat een half jaar voorbij. Akira en ik slapen samen en doen het toch wel eens met elkaar. Mijn grootouders vinden het fijn dat ik gewoon iedere week naar ze toe kom. Maar het liefste willen ze gewoon altijd bij me zijn. Akira heeft het besproken met Kenshin. Kenshin heeft misschien een idee maar dat willen ze mij niet vertellen. Hij gaat het eerst met mijn grootouders bespreken. We zijn gelukkig met rust gelaten door de media. Kenshin heeft toch toegestaan dat ik de interviews las en ik lag stuk. Heel veel dingen verdraaiden ze. Gelukkig hadden ze niet geknipt op tv. Dan weten ze hoe we echt zijn. Ik heb aan iedere krant of blad een brief geschreven dat ze het hadden verdraaid of niet. Ik heb geen brieven terug gekregen en dat vind ik oké. Want drie dagen na mijn brieven zetten de meeste kranten of de brief in de krant of blad of ze zetten het goede interview erin. Ik heb nu al een soort van macht en ben nog niet eens ten huwelijk gevraagd door Akira. Dat weet de hele vampier wereld ook al.

Vandaag is het precies een half jaar geleden dat wakker ben geworden voor de eerste keer als vampier. Akira neemt me nu aan mijn hand mee door het bos. Ik heb geen idee waar we heen gaan maar het is een heldere avond. Volle maan, fonkelende sterren en een heldere lucht. Geen enkele wolk is er. 'Waar breng je me heen' vraag ik.

Akira zegt niks en grijnst alleen maar. 'Akira' zeg ik 'waar breng je me heen?!'

'Dat merk je zo' zet hij 'zo meteen.'

Ik zucht en laat me voorslepen. Hij trekt me voor zich. We staan bij een klein meertje met een bruggetje eroverheen. Er ligt een kleed net naast het meer met een mandje er staan kaarsen omheen. Mijn mond valt open. Hij grijnst en geeft een kus op De plek. Er gaat een rilling door me heen. 'Dit is voor je verjaardag nog' zegt hij 'en dat wij nu een half jaar samen zijn.'

Ik glimlach en draai me om. Ik kus hem. 'Dank je' zeg ik.

Hij trekt me mee naar het kleed en trekt me neer. Hij geeft me een glas en schenkt drinken in. Ik kijk hem aan, 'wat is het?'

'Jij drinkt geen alcohol' zegt hij 'dus heb ik gewoon cristal clear genomen.'

Ik glimlach, 'dank je Akir.'

Ik kus hem weer. We zitten een tijdje in stilte tot Akira zegt: 'Kum. Ik wil je iets vragen.'

Ik ga rechtop zitten en draai me om, 'vertel.'

Hij staat op, trekt me omhoog en gaat op een knie voor me zitten. 'Kumiko' zegt hij 'wil je met me trouwen?'

---------------------------------------------
Lieve lezers, als jullie goed hebben geteld is dit de tweede update vandaag. En omdat ik gemeen ben krijgen jullie morgen pas het antwoord. (Mwahaha)







vampire's preyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu