2. Plusz pénz.

18.8K 530 12
                                    

- Igen tessék? - Szóltam bele a telefonba.
- Szia Amy, Frank vagyok. Csak nem rosszkor hívlak? - Frank az egyik kidobó a Red Club-ban.

- Nem dehogy.. Épp a boltba tartok. - Feleltem. Nem nagyon örültem mikor Frank hívott, mert tudtam, hogy a főnök kéri meg rá és általában olyankor hamarabb kell bemennem. Ennél jobban semmit nem utálok.

- Ja értem. Na szóval, Jacob mondta, hogy szóljak, hogy Victoria ma nem tud bejönni, mert abortuszon van és jó lenne ha átvállalnád a mai vendégeit. - Komolyság és szomorúság szűrődött át a hangjából, mert szerelmes volt Victoriaba, de csalódott benne, mert elvetette a közös babájukat a munka miatt.
Jacob meg a főnököm.. Azt elfelejtettem mondani, hogy a hamarabb bemenetelnél, a munka átvállalást még jobban utálom, de ezzel egy kis plusz pénzt írhatok a javamra.

- Persze oké. Üzenem hogy vállalom. - Bár nagyon nem akartam.. Így is többet keresek a többi lánynál, de csak is azért, mert mindig ott vagyok ha kellek, de már kezdek belefáradni a folytonos plusz munkába. Elköszöntünk egymástól Frank-el és közben megérkeztem a boltba is.
Magamhoz vettem egy bevásarlókocsit és elkezdtem bolyongani a sorok között..
A boltban vannak emberek, akik felismerek és kiabálják utánam, hogy "Amy Baby„. Utálom, de hát sajnos ezzel kell élnem. Tudom hogy tehetnék ellene, de hát ha ilyen pénz módban akarok élni, akkor el kell engednem a füleim mellett az ilyen és ehhez hasonló megjegyzéseket.

***

A vásárlás végezte után, hazafelé mindig beugrok
Hanna Swift-hez, a legjobb barátnőmhöz. Mindig útba esik a fodrász szalonja, mindig benézek hozzá és ma sem teszek kivételt. Szép színes és tágas a helység, hárman dolgoznak a szalonban. Felvettek volna engem is, csak sajnos elkéstem azzal, hogy le stipi stopizzam a melót. Már egy fiatal diák lány dolgozik itt helyettem. Sokszor cserélnék Hanna-val, de ezt a szemébe soha nem mondom és nem is fogom.. Hanna-val egy magasak vagyunk, amikor nem veszek fel tűsarkút. Utálom ezt a cipő fajtát, de ezt is megköveteli a munkám. Kék szemű, pont mint én és hosszú derékig érő szőkés barna a haja van. Nagyon szép nő. 23 éves, egy évvel vagyok csak fiatalabb.

- Szia Amy cica!. - Észrevett az ajtóban és nagy mosollyal jött felém, ott hagyva a vendéget és a festékes kesztyűjét távol tartván a ruhámtól, átölelt.
- Szia Hanna. Miújság? - Kérdeztem egy levakarhatatlan vigyor kíséretével. Hanna majd vissza ment a vendéghez és onnan válaszolt a már sablonos kérdésemre.
- Ááá.. Ugyanaz. Hajak, hajak.. Hehe.- Vigyorgott a tükörbe bámuló nőre, aki pásztázta Hanna arcát a tükörben.
Egy jó fél órát beszélgettünk, majd elbúcsúzzunk és elindultam haza.. Ez a legnehezebb, hogy ott kell hagynom a barátnőmet, amikor nyugodtan beszélgethetnénk, ha vele dolgozhatnék. De hát ez van sajnos.

***

Amikor haza értem, elpakoltam az élelmiszereket, majd rendeltem egy pizzát mert nem volt kedvem szendvicsekkel vacakolni. Láttam hogy már 11 óra is elmúlt és tudtam hogy 12:00 óra felé megérkezik a pizza és milyen igazam is volt!!! 50 perc alatt kihozta a fiatal futár. Kifizettem majd leültem a TV-elé és elkezdtem enni.

Az evés után lefürödtem és kisminkeltem magam. Tudtam, hogy majd a Red Club öltözőjében megerősítem majd a színét, de legalább így nem lesz vele annyi munkám..

***

13:30-kor szépen kényelmesen, lassan elindultam, mert én mindig csak Viola rúdtánca után jövök.. Az meg 14:30-ig tart, szóval lesz időm mindenre..
A metróra várva, észrevettem, hogy egy férfi néz engem a falnak dőlve, karbatett kézzel. Úgyan nem volt csúnya, sőt nagyon is jól nézett ki, talán úgy egy fejjel volt nálam magasabb, kék szeme volt és szőke haja. A teste nagyon jó volt, már amit láttam belőle, a karjaiból ítélve biztos kockás a hasa. A vállai is termetesek voltak, de az ami igazán megmaradt bennem, az a két szép szeme.
Valahol kezdtem félni tőle, mert nem tudtam, hogy miért néz ennyire engem... Lehet hogy a Club-ban táncolhattam neki?? Biztos hogy nem, mert a jó pasikra emlékezni szoktam. A gondolataimból a metró megérkezése zökkentett ki.
Fel is szálltam és észrevettem, hogy a srác is pont erre a metróra szállt fel és a közelemben ült le..
Jó lehet, hogy csak beképzelem magamnak, de olyan mint ha követne...

꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now