21. Jon Lewis eltűnt.

5K 219 0
                                    

Ez egy elmebeteg.
Felálltam és ki szaladtam.

- Ne hagyd el soha és ne menj el mellőle, mert neked is bajod eshet!!! - Kiabálta utánam..

Ekkora hülye ötletet Amy, persze nézzük meg a jövőt.... Többször nem megyek be egyedül, egy sátorba sem, pláne nem egy ilyenbe.
Valamiért hittem a jóslatokban régen, mert minden bevált amiket mondtak.
De egyszer elmentem egy jósnőhöz, a Mama halála előtt, aki azt mondta, hogy megfog gyógyulni, nyugodjak meg.

Aha nagyon....
Annyira nehéz és fájdalmas erre vissza gondolni, ölelgettem a kórházban miközben feküdt és a fülébe suttogtam, hogy minden rendben lesz és hogy haza fog jönni, erre ő az utolsó erejével megsimogatta az arcom és.... Meghalt.. Összeroppantam idegileg, nem akartam elhinni hogy ez megtörtént és pont velem, pedig sajnos igen. Most meg ezzel a hülyeséggel jön ez az idős asszony, hogy Jon megfog halni, a munkám miatt.

Vissza mentem a hotdog standhoz, de Jon nem volt már ott.
Hova lett ez a srác?? Jobbra balra jár a fejem, de nem látom sehol..
Nem tudom hogy miért, de iszonyat nyomasztó előérzetem van.
Hol van ez az ember?
Rengetegen vannak a Parkban és nem látom őt sehol.
Tudom, hogy azt mondtam hogy még a tömegből is simán rátalálnék, de tévedtem...
Kimentem a tömegből, egy kicsit félre álltam, hátha távolról kiszúróm a szöszi haját..

- Amy Baby, hát te? Te neked nem a Club-ban kéne riszálnod a formás kis segged? - szólalt meg mögülem egy férfi és nevetések zárták, kérdését.

Megfordultam és három fiatal srác méregetett. Amelyik megszólított, az hirtelen megragadta a karomat és beráncigált az egyik sátor mögé és a két követője, röhögve jöttek utánunk.

- Engedj el!!! - Kiabáltam rá, erre az egyik srác mögém termett és lefogta a karjaim.

- Nem is baj, hogy nem vagy bent.. Egy ingyen dugás sosem árt, bár a te nevedben nem beszélek.

- Segítség!!!! Segítség!!! - Kétségbeesetten kiabálok, de senki nem hall, mert bömböl a zene.

A nagypofájú, röhögve tapogatja a mellem, a másik meg a két lábam közé nyúlt. Kapálóztam és rugdostam feléjük, de nem értem el vele semmit..

- Engedjetek el, mert jön a pasim és nektek annyi. -
Nem tudom, hogy miért mondtam ezt, de bíztam benne, hogy Jon rám talál még időben.

- Neked?? Van pasid?? Hát ne röhögtess, te csak egy k*rva vagy.- Mondta a nagypofájú.

- És?? Attól még lehet Pasim. Az egy dolog, hogy a Red Cluban dolgoztam. - Dolgoztam?? Miért mondtam ezt?

- Ja hogy már nem riszálod magad a pasiknak? Ohh és most ezért el kellene téged engedi? Igaz? - Kiröhögött és a másik kettő is.

-Nincs jogotok ezt csinálni. - Nem akarom magam elbőgni, de közel állok hozzá.

- Egy sz*pásért elengedünk. - Undorító vakargatja a tökét.. Istenem.. Most mi lesz??

- Álmodban te seggfej..- Leköptem a nagypofájút.

- Te hülye k*rva!!- Kiabált.

Majd hirtelen, akkorát bevert nekem, hogy minden elsötétült.


꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now