Jos(Scott), megragadta a kezem és a tenger felé vitt, én hátra fordultam a többiek felé és intettem, hogy jöjjenek.
Mindenki felállt és lerohamozták a gyönyörű tengert.
Nehezen de kiszedtem a kezemet Jon(Scott) markaiból és Joseph felé futottam, aki hátast állt nekem és a víz hőmérségeltét vizsgálgatta a lábával.
Hirtelen felugrottam a hátára, ő meglepődött, majd kapcsolt hogy én vagyok a hátán. Átkatoltam nyakát, ő oldalra forditotta fejét és szemesarkából vigyorogva pásztázta arcom. Egy puszit adtam az arcára..
Leszálltam róla, Joseph felém fordult és átölelt.Nem akarom, hogy ez az egész végetérjen, Jos(Scott) miatt.
Szórakoztunk a tenger vízében, William dobálgatta Amber-t és Hanna-t, Joseph pedig engem.
Láttam Jon(Scott) arcán, hogy ez iszonyatosan nem tetszik neki, de hát az "unokatesóm" nem??
Meg amúgy is azt mondta, hogy soha nem érzett irantám semmit, szóval most minek vágja a pofákat?
Öszintén meg mondom, hogy valahol jól esik, mert legalább így vissza tudok, még ha egy kicsit is, vágni..
Örüljön neki, hogy nem pofoztam fel, de ami késik az nem múlik..
Ha egyszer, Jon(Scott) az "unokatesóm", akkor viselkedjen is úgy.. Nem?Rájött az 5 perc a három fiúra és elkezdtek minket lányokat, kergetni a vízben. Mint ha tinik lennénk esküszöm..hehe..
Azok ellenére, hogy itt van Jon(Scott), én kezdtem felengedni, amikor Joseph elkapott és elestünk a vízben.. Rajtam feküdt és tartotta a fejemet, hogy a tenger ne lepje el. Ez volt eddig talán a legjobb jelenet, amióta itt vagyunk Santa Monica-ban.
- Meg vagy Cica!- Jelentette ki Joseph, egy nagy győztes vigyorral.
- De meg ám!! Emlékszel arra, amikor az út elött a szobádban beszélgettünk arról, hogy hogyon tudsz engem megkapni? Na és én azt montam, hogy ahhoz el kell kapnod. Hehe..- Mondtam és vigyorgó mosolyom a szemeibe fúrtam.
- Peresz, hogy emlékszem. Miért?- Kérdezte és az arcán még mindig ott lapul, a győztes vigyor.
- Hát, mert már rég elkaptál!!- Jelentettem ki, egy nagy füligérő vigyorral.
Lassan ajkaimra nyomta ajkait és egy nyelves csókba kezdtünk...
Imadom ajkait, imadom ahogy csókol, imadom mindenét. Úgy szeretem őt, ahogy van. Hihi..
Na de ez mind szép és jó, de nem igazán nézte ezt Jó szemmel Jon(Scott).. Bár én leszarom. Hehe..
- Héjj Jos!! Kérsz te is egy sört? William-al megiszunk egyet. - Kiabálta Jon(Scott). Joseph felnézett rá.
- Héjkás!! Minket meg sem hívsz? - Kérdezte vigyorogva Amber, közben a tenger vízében ül és nyomkodta hosszú hajából a vízet.
- Dehogynem! Gyertek.- Válaszolta Jon(Scott).
Ezzel sikerült elérnie, hogy Joseph leszálljon rólam, felsegített Jos és kézen fogva mentünk vissza a Hamburgereshez..
Ez vicc.. Esküszöm, ez egy rossz vicc.. Fúúú.. Nagyon kezdek pipa lenni rá és tuti, hogy ez a célja...
Mindannyian leültünk, most egy hatszemélyes asztalhoz és Jon(Scott) a pultnál állt, várta az italokat, közben engem pásztáz.
Hirtelen intett felém egyet, hogy menjek oda.
Egy puszit nyomtam Joseph arcára, majd elindultam a seggfej felé.- Segíts majd odavinni a söröket, ja és ne akarj ilyen feltünően féltékenyé tenni, mert nem fog sikerülni. - Suttogta.
- Hahaha.. Oké, segítek az asztalhoz vinni őket, de honnam a francból vetted azt, hogy én téged akarlak féltékenyé tenni? Joseph a párom, te pedig az "unokatesóm" vagy, szóval nem értelek. Meg aztán, már mondtam, hogy nekem te nem kellesz, szóval ne játszd az agyad.- Suttogtam, egy elégedett, lekezelő vigyorral az arcomon.
- Mi van?? Én játszom az eszem?? Nem is tudom hogy kibámulja a testem.. Tudom, hogy hazudsz, engem nem tudsz átverni. Azt is tudom, hogy Joseph neked semmit nem jelent, csak miattam jöttél vele össze.- Öntelt vigyorral Suttogta.
-Óó.. Igen?? Akkor áruld már el, hogy ha szerinted én, igazából nem is szeretem Joseph-et, akkor miért vele kezdtél el zsarolni?? Öcsém, te író létedre, eléggé össze csapod az egyik szavad a másikkal.. Egy szar vagy és a regényed is az! Húzd le magad és a szaros szerzeményeddel a Wc-n...- Suttogtam és ezzel rendesen vissza vágtam.
Kiadta a pultos a söröket, én megfogtam kettőt, egyiket Joseph-nek, a másikat Hanna-nak adtam.
Jon(Scott) kezében lévő két sört, William-nak és Amber-nek adta, majd én is elvettem az enyémet a pultról, majd Jon(Scott) is. Mire megfordultam, láttam hogy leült a helyemre, hogy ne tudjak Joseph mellé ülni, csak a mellette lévő üres székre.Fúú.. De köcsög.. Velem nem fog kicseszni, azt most meg mondom..
Valami vicces témáról beszélgetnem a többiek, eléggé bele vannak merülve.
Jospeh mellé álltam és beletúrtam a hajába, közben mind a két fiú felnézett rám.
Joseph mosolyog, én belenéztem az ölébe, ezzel próbaltam jelezni, hogy beleülnék. Ő kapcsolt és hátradőlt a széken és én, már is bele ültem az ölébe.
Ő megfogta a derekam és közelebb tolta a testét a testemhez és megpuszilta a vállam, én átkaroltam egyik karommal a nyakát, a másik kezemben, pedig a sört szorongattamJon(Scott) arcát, látnotok kellene. Hahahahah...
Még hogy nem féltékeny, a francokat nem. De leszarom, mert nekem Joseph az életem. Már utalom Jon(Scott)-ot, azért mert kegyetlenül elbánt velem, most pedig folytatja, de valamit kitalálok ellene, majd össze dugjuk fejünket Hanna-val és kijátszuk ezt a köcsögöt.
Igy Joseph sem fog össze törni és végre boldogan tervezhetjük a jövőnket.
Jon(Scott) pedig elmehet a sóhivatalba sót hányni..
Ahhoz, hamarabb kell felkelnie, hogy nekem keresztbe tegyen, még egyszer. Joseph-et, semmi pénzért nem dobomel magamtól, pláne nem az ő szar regénye miatt.Sziasztok! ^^... <3 Nagyon szépen köszönöm, az eddigi kommikat és a Vote-okat.. <3 :-*
Remélem, hogy tetszett nektek ez a rész is és bízom benne, hogy ez a nagy csavar, nem vette el a kedveteket, az olvasásától.. ^^...
Ha tetszett, akkor kommenteljetek, és Vote-oljatok és akkor tudom, hogy jó úton haladok... ^_^ Puszi nektek és
nemsokara jön az új rész. ^_^...
YOU ARE READING
꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]
RomanceFigyelj! Én mindig megkérdezem a partnereimtől, hogy Szex Vagy Semmi? Mindig a szexet választják, de azt soha nem kérdezik, hogy mi az a semmi. Hát persze.. Nem tök mindegy hogy mi az? A "semmi„ az vagyok én.. Egy egyszerű értéktelen nő. Nevem Amy B...