>Amy<
William közelebb volt az ajtóhoz, ezért ő nyitotta ki.
Mivel felénk volt az ajtó, ebből kifolyolag nem táttuk, hogy ki állhat William elött, bár a döbbent arcából itélve, nagyon remélem, hogy nem az akire gondolok..-Ki az?- Kérdezte Joseph, majd elengedett és odament az ajtóhoz ő is.
- Mit keresel itt?- Kérdezte Joseph ingerült arcal, de az a valaki még mindig nem szólt semmit.
Megindultam az ajtó felé hogy megnézzem, de hirtelen berontott és ahogy észrevette hogy hol állok, egyből felém rohant és a karjaiba szoritott. A döbbenettől, nem tudtam szóhoz jutni, csak hallgattam azt amit mond és a hangja elárulta, hogy a sírás küszöbén áll.
-Kérlek!! Nagyon szépen kérlek, hogy ne haragudj rám!!
Tudom, hogy egy balf*sz vagyok, egy gerinctelen köcsög, egy hálátlan egy.. Egy undoritó féreg, akit csak eltaposni lenne érdemes, de még is arra kérlek, hogy bocsás meg nekem Amy!!! Bocsás meg a regény miatt, azért ami nem régen történt, amiket mondtam és amiket tettem. Tudom hogy hiába könyörgöm, mert te örökké gyűlölni fogsz. Rengeteget gondolkodtam ma, amikor bent voltam nálad a korházban és ha, Joseph nem nyitott volna be, akkor bíztos hogy elsírtam volna magam. Most is közel állok hozzá. Amy!! Kérlek válaszolj!! - Kérlelt Jon Lewis, én csak egy helyben állok és a könnyeimnek nem bírok parancsolni.Ha tudná, hogy milyen hosszú ideje vártam erre a bocsánat kérésére, szerintem menten leülne magának..
- Hazudtam amikor azt mondtam, hogy nem kellesz. Igen is kellesz, de elfogadom, hogy Joseph-ért ver a szíved. Ez teljesen egyértelmű és logikus, mert hisz ő volt veled, amikor nekem kellett volna.. Bánom már nagyon és ha tehetném vissza forgatnám az idő kerekét, hogy vissza menjek egy évet. Bent maradtam volna veled a kórházban és megvártam volna a kóma végét, ami miatt förtelmesen röstellem magam. Amy én...- Félbeszakítottam.
- Jon... Tudod, ez az egész amit most itt végig mondtál, nem hat rám semmit. Nem gyűlölek, egy percig sem gyűlöltelek, én... é....- Elekadt a szavam, Joseph arca láttán, de ezt akkor is végig kell mondanom, mert iszonyat hosszú ideje vártam már erre.
-Én.. Mindig is szerettelek, de amit tettél az megbocsáthatatlan...- Mondtam és lassan elengedett Jon és ismét a könnyes szemeimbe néz.
Joseph csak áll magának az ajtóban, nem szól semmit, csak néz és tartja magát. Nem akarja hogy a könnyeit lássam.
>Joseph<
Tudtam, hogy Jon Lewis egyszer felbukkan és mindent tönkre fog tenni, látom Amy arcán hogy sajnál engem.
Ezek láttán, már nehezen hiszem el, hogy valóban szeret engem Amy.. Borzasztó az amit most érzek, egyszerűen nem tudom elmagyarázni, hogy mennyire.
Hiába nincs már Jon Lewis karjai közt, de akkor is látom hogy engem soha nem fog úgy szeretni, mint ahogy őt szeretni, vagy szerette.. Szerintem most jobb ha elmegyek..>Amy<
Lehet, hogy úgy tűnik, hogy nem tudom mit akarok, pedig igazából pontosan tudom. Jon Lewis a múlt, Joseoph a jövő.. Soha nem fogok teljesen megbocsájtani Jon-nak, mert amit velem tett, azt nem lehet elfelejteni..
Látom, hogy Joseph a lépcső felé indult, én pedig kikerültem Jon-t.
Megfogtam Joseph kezét, aki vissza nézett rám.
Rámosolyogtam és megöleltem.- Nem bízol bennem, látom. Pedig mondtam, hogy csak téged szeretlek!!- Suttogtam a fülébe, ő pedih szorosan magához húzott.
>Joseph<
Látom Jon Lewis arcán, hogy egy cseppet sem bánja, hogy Amy engem szeret. A szemei szinte azt suttogják, hogy "Gratulálok haver„ és egy kicsi mosoly lapul a szája sarkában... Egy halvány mosolyt küldtem válaszul, majd jobban magamhoz húztam Amy-t.
Látom Hanna-n, hogy örül nekünk, de mint ha valami lenne a szemeiben. Hirtelen Jon Lewis-re vetette pillantását, aki 2 méterre állt tőle. Lehet, hogy hülyén hangzik, de szerintem össze passzolnának..
- Na, jólvan srácok, erre még bőven lesz időtök. Jos akkor jösz?- Kérdezte Will
- Max majd holnap, mert most meg kell beszélnünk pár dolgot, szóval mindannyian menjünk a nappaliba Jon, érdekes dolgot fog nekünk mesélni.- Mondtam, majd mindannyian bementünk az emlitett helységbe.
Jon Lewis, elmesélte, hogy Jacob-ról illetve a Red Club-ról, mik derűltek ki. Az illegális szexuális szólgáltatást, illetően elmondta hogy ő mit eszelt ki.
Amy, márcsak bosszúból is belement a dologba.Jacob-nak annyi lesz!
CZYTASZ
꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]
RomansFigyelj! Én mindig megkérdezem a partnereimtől, hogy Szex Vagy Semmi? Mindig a szexet választják, de azt soha nem kérdezik, hogy mi az a semmi. Hát persze.. Nem tök mindegy hogy mi az? A "semmi„ az vagyok én.. Egy egyszerű értéktelen nő. Nevem Amy B...