6 hónap telt el, az esemélyek óta, Hanna épp dolgozik, én pedig csak nézem. Most olyan vagyok, mint egy elhízott tehén..hahaha..
Hanna összejött a Red Club egyik kidobójával, Frank-al és babát vár!!!
Amber összeházasodott Will-el, én pedig Joseph-el és most várjuk a babákat!!!
Hirtelen betoppant valaki a szalonba, amire rohadtul nem számítottam.. Egyből felálltam és tekintetem szemeibe fúrtam... Nem tudom, hogy mit akar, de jobb ha inkább elmegy..
Erre egy nagy mosolyal felém lépkedett és meglepetésemre átölelt.. WTF???
- Köszönöm Amy!!!! - Mondta Jon Lewis, egy öszinte mosolyal.. Hanna és én is nagyra nyílt szemekkel állunk.
- Őmm bővebben???- Felvontam szemöldököm..
- Hála neked, filmet fognak csinálni a regényeből és eszméletlenül boldog vagyok!!!!- Mondta és hirtelen elfolyt a magzatvízem...
Óóó...baszus.. Ez is jókor!!! Haha..
- Őőmm az jó!!! Gratulálok, de nekem most nagyon gyorsan a kórházba kell jutnom, mert elfolyt a magzatvízem!!!!!- Döbbenten és ijedten mondtam.. Örülök, azért Jon sikerének, de ezek szerint nem sikerült igy sem távol tartanom magamról..
- Hahahaha.. Tudtam hogy még egyszer majd nedves leszel tőlem. Hahaha.. Na gyere beviszlek a kórházba..-
Ajálotta fel és közben hangosan nevetett..- Jaaj de hülye vagy!!!! - Elnevettem magam.
- Jaaj úristen!!!! Gyerekek bezár a bazár, a barátnőm szülni fog!!!!! - Kiabálta Hanna, a vendégek döbbenten néznek ránk, de elmentek...
- Felhívom Joseph-et és a többieket!!- mondta Hanna, közben már az ajtó felé tartottunk.
- Jólvan oké.. jajjj.. A fájások..- Nyögtem fel..
Hirtelen mindannyian bepattantunk Jon autójába, én nyögtem összevissza, de próbáltam tartani magam..
- Ajjhhh Jon!!! Mond!!! hjj. Mi ez a nagy segítség már megint?? Uhh..- Kérdeztem és már egyre durvább fájások törtek rám..
- Azt akarom, hogy játsz a filmemben!!!!- Vágta rá és kiöltötte a nyelvét, miközben az útat figyelte.
- MI VAN???? - Ez meg hibbant!! Megint kezdi áhhh..
Hirtelen felnevettem kínomban..
Hanna mindenkit értesitett hogy dolog van, szóval mindenki úton van..
Kifognak akadni, ha meglátják Jon Lewis-t.haha..
- Kérleeek!!! Ne légy már ilyen.. Legalább ezt tedd meg!!! Téged akarnak a filmbe, nem én találtam ki!- Mondta és egy pillanata rám nézett..
- Aha.hjj. Akkor már értem, hogy miért jöttél .jj.-Mondtam, közben nyögtem..
- Oké oké, belemegyek!!! Csak lépj a gázra!!!- Üvőltöttem.
Rá is lépett, ahogy kértem.
- Kivel kell eljátszanom??- Kérdeztem egy nagy levegővétel után..
- Majd meg tudod!! Csak elöbb szülj meg!- Mondta és hirtelen befordult a kórház parokójába, Amber, William és Joseph, már ott vártak.. Teljesen kiakadtak hogy Jon Lewis hozott a kórházba.
- Nyugi nyugi srácok, nincs semmi baj, most igazán rendes volt!! Nem hagyott szenvedni, inkább elhozott!- Mondtam, majd egyből mindenki a bejárat felé vette az irányt és nem is nagyon agyaltak a dolgon, csak Joseph nézte fél szemmel, Jon Lewis-t.
***
Hamar bekerültem a szülészetre, azt mondták hogy császározni fognak, de aztán még sem..
Nagy kínszenvedések után, megszületem, Joseph mind végig mellettem volt és én elsírtam magam örömömben, Joseph sem titkolta könnyeit..Majd kitisztitottak és a babákat is alaposan megmosdatták, majd bebugyolálták, és odaadták nekünk a szépségeimet..
Nagyon édesek, a kislányunknak Emma nevet adtuk, a mamám után, a kisfiúnknak pedih Scott-ot. Hihi én tudom, hogy miért akartam ezt a nevet, de Joseph nem jött rá, ami nem is baj!!
Hirtelen berontottak a barátaink és mindannyian körül álltak és gratuláltak nekünk, megfogták a babáimat, majd hirteken kapcsoltam, hogy az egyik oldalamon Joseph áll, a másikor pedih Jon.
Hirtelen odahajolt hozzám Jon.
- Velem kell eljátszanod!!!- Suttogta és vigyorgott..
Mivan?? Jaaj ne már... Ilyen nincs!!! Ahahah..
Elnevettem magam...
- Gyerekek, itt fekszik elötetek, egy új színész nő!!- Jelentettem ki, mindenki meglepetten nézett, de azért mosolyogtak, majd elnevették magukat..
Haha, majd rá fogtok jönni, hogy nem vicceltem!
Hát azt hiszem, hogy Jon Lewis, mindig is az életem része marad, bármennyire is ellenkezem... Ez ellen nincs mit tenni és már nem is akarok.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Jon Lewis volt az első férfi az életemben, aki iránt éreztem, teljesen felforgatta az életemet, jobb irányba terelt és hát én is az övét.. A bosszúm álltal sikeresebb lett mint volt, én pedig kiadtam a regényemet, ami szintén sikeres lett.
Három évvel később, elkezdtünk forgatni az "Egy Rossz Lány Élete „ című filmet és örömömre szolgál, hogy Joseph büszke rám!!
Többre tartom a családomat, mint a szerepemet, rengeteget foglalkozom a gyerekeimmel és Jon Lewis-el is jól kijövünk és a barátainkal rendszeresen összejárunk.
Jon Lewis, még mindig nem adja fel!! Haha.. Hihetetlen ez az ember!
The End.
Remélem hogy tetszett a blogom, nagyon szépen köszönöm, hogy végig velem és a történettel voltatok!!
Mondjátok el, hogy milyen hatással volt rátok!! Pusziii nektek!!! Sziasztok!! ♥♥♥
YOU ARE READING
꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]
RomanceFigyelj! Én mindig megkérdezem a partnereimtől, hogy Szex Vagy Semmi? Mindig a szexet választják, de azt soha nem kérdezik, hogy mi az a semmi. Hát persze.. Nem tök mindegy hogy mi az? A "semmi„ az vagyok én.. Egy egyszerű értéktelen nő. Nevem Amy B...