Testem minden apró szegletét, végig mérte.
Persze.. Még hogy nem a szex miatt akar..
Csábosan belenéztem a szemeibe, majd lassan felhajtottam a fejem és beletúrtam mind két kezemmel a hajamba egyszerre. Vissza néztem rá és elkezdtem lassan körkörös mozdulatokkal, ringatni a csípőm. Ezt guggolásba vittem le, majd szétnyitottam a lábaim és megráztam a hosszú szőke hajam.
Szexin négy kéz láb elindultam felé, meg kapaszkodtam a combjaiba és a testemet a mellkasához nyomtam.Látom rajta, hogy élvezi.
***
A táncom után, hirtelen felállt a srác, majd felkapott és az ágyra terített. Kapott az alkalmon és rám vetette magát. Ajkai vészesen közel kerültek az enyémhez, de nem csókolt meg. Egy darabig így feküdtünk. Nem akar elmenni a szexig, látom rajta.
- Éhes vagy? - Kérdezte, de én csak bambán nézek rá.. Vissza vettem a pólómat, ami a tánc során lekerült rólam.
- Nem köszi.- Feleltem és még mindig bambán nézek rá.
Nem igazán értem a helyzetet.
Hirtelen megragadta a kezem és elkezdett maga után húzni.
Valószínűleg a konyhába.
- Engedj el! - Mondtam neki, de ő rám se hederített.
Leültetett a konyhába az egyik székre.
Szép volt a konyhája.. Egy nagy téglalap alakú barna asztalhoz ültetett, egy fából készült székre. Nagyon nagy az étkezője, férfi létére furcsa hogy szinte az egész ház falai vér vörösek. Szép szín, de túl vad.Az éjjel közepén elkezdett nekem milánóit csinálni.. Tényleg fura ez a pasi.. De egyre jobban tetszik, azt hiszem.
(Na! Amy, ezt most verd is ki a fejedből.)- Szexi vagy és kívánlak, nem azért nem folytattam a dolgokat veled a szobában, mert nem akartalak, hanem mert nem a szex miatt vagy itt, de ezt már mondtam.- Rekedtes hangja, betöltötte az étkezőt.
- Aha.. Értem.- Mondtam, majd beletúrtam szőke fürtjeimbe.
-Egyébként, akkor miért vagyok itt?- Kérdeztem.
- Majd meg tudod.- Felelte.
Ez nagyon “sokat mondó” válasz volt... Az idegeimen táncol ez a srác.
-Na és hogy hívnak?- Kérdeztem.
Legalább akkor erre adjon választ, ha másra nem is szándékozik.
- Jon Lewis.- Felelte.
- Aha.. Oké..- Nem tudom, hogy fogok haza kecmeregni, de jó lenne valamit kitalálni.. Ez a csávó nem százas.. Voltam már hasonló helyzetben, de akkor nem ráncigáltak el.
- Egyébként hány éves vagy?- Egy pillanatra rám nézett.. Micsoda megtiszteltetés...
-22 te? - Bámultam inkább az asztalt..
- 23 - Felelte.
Elém rakta a milánóit, majd leült velem szembe.
- Jó étvágyat!- Mondta és elkezdett enni.
- Köszi. Viszont!- Az igazat megvallva nagyon éhes vagyok, csak nem akartam mondani. Szóval ez rendes dolog volt Jon-tól, hogy 1:00-kor elkezdett nekem milánói spagettit csinálni. Aranyos ez a srác, csak kicsit flúgos..
***
Láttam, hogy befejezte az evés és nem sokkal rá én is. Rám mosolygott már megint ugyanolyan aranyosan mint a Club-ban.
Felállt és elvette a tányérom és a sajátját is, majd elmosta. Amint végzett, hirtelen megfogta a kezem és magával vitt. Bevezetett a fürdőszobába és megnyitotta a zuhanyzót és velem szembe fordult.
- Levetkőzöl, vagy levetkőztesselek??- Huncut vigyort fúrt a szemeimbe..
- Letudok én is köszi. - Megforgattam a szemem..
Ez hülye beszólás volt tőle.Elkezdett felém lépegetni, majd egy puszit nyomott az arcomra.
- Várlak a szobában! - Mondta, majd magamra hagyott.
Ez jól esett. Már megint egy levakarhatatlan vigyor ragadt az arcomra.. Ilyen nincs..
BINABASA MO ANG
꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]
RomanceFigyelj! Én mindig megkérdezem a partnereimtől, hogy Szex Vagy Semmi? Mindig a szexet választják, de azt soha nem kérdezik, hogy mi az a semmi. Hát persze.. Nem tök mindegy hogy mi az? A "semmi„ az vagyok én.. Egy egyszerű értéktelen nő. Nevem Amy B...