- Lassan végzek! - Kiabáltam ki és erre az ajtó lassan kinyílt.Jon mosolyogva belépkedett és leült a kád szélére és csak nézett. Megint úgy pásztázott, mint a legelső nap.
- Szomorú vagy. Mi a baj?- A mosoly eltűnt az arcáról.
Nem akartam elmondani, hogy a hétfő miatt vagyok ilyen.- Áhh nincs semmi, csak kicsit fáradt vagyok. - Direkt nem néztem a szemeibe, mert tudtam, hogy úgy nem fogok tudni hazudni...
Megsimogatta az arcom és egy puszit nyomott a fejemre.
- Siess! - Mosolyogva mondotta majd kiment.
***
Utánam ő is elment fürdeni.
Amíg fürdött, addig az egész alakos tükrömben pásztáztam a szexi piros csipkés hálóingem és tudtam hogy ebben nem vehetem át az ennivalót, de a köntösömet nem találtam, erre meg pont csengettek.Ilyen nincs. Lesz ami lesz..
Felengedtem a futárt és ajtót nyitottam.
A futár fiú szeme majdnem ki pottyant a helyéről.- A..a .. Te..te vagy Amy Baby..a A.. Red Club-ból i.igaz?? - A srác kiakadt és tudtam, hogy a toppon vagyok..
- Igen édes.. - Feleltem. Nem tudom hogy miért, de nem esett jól a bamba arca látványa.
- Vállalsz.. Egy .. Privát táncot??- Egyből a lényegre tért. Egy aranyos kínai srác volt, nem volt csúnya.
- Óóh.. Tudod vannak nálam, szóval ez most nem fog menni, de majd hétfőn keress meg a Club-ban és meg kapod a privát táncod, Édes. - kacsintottam rá és átadtam a pénzt.
- Óó..őő.. Hagyd e..e.eez a cég ajándéka. - Mondta, miközben a testemet pásztázta..
Már ezért megérte így ajtót nyitnom.
- Köszi bébi..- Küldtem neki egy levegő puszit és becsuktam az ajtót.
Az ennivalót bevittem a szobámba és letettem az ágyra, majd kimentem a konyhába két borospohárért és persze a borért. Vissza mentem a szobába és az éjjeliszekrényre raktam a poharakat, majd kibontottam a bort és mind a kettőt félig töltöttem.
Majd a bort és a kaját is az éjjeliszekrényemre raktam és egy szexi pózban elfeküdtem az ágyon és vártam Jon-ra.
Tudtam, hogy toppon vagyok és a hülye gondolataimnak nem szabad befolyásolnia az érzéseimet... Ez csak szex, legalábbis az én részemről. Nem szabad belekevernem a szerelmet a dolgokba, mert nem engedhetem meg magamnak.Jon nem sokkal az előkészületek után végzett a fürdéssel és vizes szőke haját törölve, egy szál boxerben, betoppant a szobámba és hirtelen megakadt a szeme rajtam..
A törölközőt lerakta a polcra és felém vetette az irányt...
Felültem és megfogtam a két pohár bort és a kezébe nyomtam az egyiket, ő ránézett a kezében lévő italra, majd rám. Lehúzta a bort és lerakta a poharat.. Azt sem várta meg, hogy én is megigyam és máris ledöntött az ágyra és ráült a combjaimra.- Nem eszünk? - kérdeztem vigyorogva.. Tudtam, hogy eszét vesztette amikor meglátott.
Rázta a fejét, hogy most nem...
A francokat nem.. Igen is enni fogunk, de előtte egy kicsit szórakozok vele.Megfogtam a kezét és magam felé húztam. Rám feküdt és egyből belekezdtünk egy forró csókba, majd keze olyan utakra tévedt, melyek elég izgatóak voltak számomra. Egy idő után, megfordultunk és én kerültem felülre, a csók szüntelenül folytatódott.
***
A játszadozás után, lemásztam róla és szó nélkül elindultam az étkező felé.
CZYTASZ
꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]
RomansFigyelj! Én mindig megkérdezem a partnereimtől, hogy Szex Vagy Semmi? Mindig a szexet választják, de azt soha nem kérdezik, hogy mi az a semmi. Hát persze.. Nem tök mindegy hogy mi az? A "semmi„ az vagyok én.. Egy egyszerű értéktelen nő. Nevem Amy B...