Egy csók és tönkretesszünk mind azt, amit eddig felépitettünk. Nem tudom, hogy mit tegyek, mert...mert... Joseph, az én mindenem és persze Hanna és már Amber is.
Nem eshetek szerelembe, pláne nem Joseph-be és nem most.
De ez a csók, elkerülhetetlen, már a falnál állok és ő a karjain támaszkodik. Az ajkaink pár cm-re vannak egymástól és nem kívánok semmit sem jobban, mint most Joseph-től ezt a csókot.
Nézem a duzzadt piros mámorító ajkait és... Ahh..
Nagyon nagy a kisértés és persze meg is érdemelné végre az első csókot, illetve a sokadikat, ha beleszámítjuk a szűztelenitést. De, nekem ez lenne akkor is az első tőle és....Hirtelen valaki berontott a mosdóba, mi oda néztünk és elöttünk okádta teli a budit egy srác... Fújjj!!.. Na ez aztán igazán romantikus...
Joseph odalépett hozzá és elkezte a hátát simogatni és mondogatta neki, hogy hajrá haver!!!
Áhh... Megforgattam a szemeim és mire hátra nézett Joseph, addigra már nem voltam ott.Jobbnak láttam ha lelépek onnan, lementem Hanna-hoz, aki keményen bulizott, majd amikor észrevett, a kezembe nyomott abból az italból ami nagyon izlik. Azaz inkább leiszom magam, mást úgysem nagyon tehetek.. 00:32-van és még józan vagyok, ez hogy lehetséges?
Innentől kezdve, rendesen piáltunk Hanna-val, majd Amber is csatlakozott hozzánk és közben táncoltunk. Nézek P!nre, aki csak énekel és látszik, hogy már elég sokat ivott, de legalább ő el van.
Nem mint ha én nem lennék el a csajokkal, csak hát minden második gondolatom, Joseph..Már nem tudom, hogy hányadik pohárnál tartok, rendesen öntöm magamba a piát és színte már mindenből kettőt látok, Amber felállt a dohanyzóasztalra és invitálta Hannat is. Arra nem emlékszem, hogy Hanna is felállt volta az asztalra, mert nekem akkor ért véget a parti, amikor a sokadik pohár után, megláttam Jon Lewis-t, de lehet, hogy Joseph volt az, már nem tudom. Egyszer csak a kanapéra ájultam magamnak...
Hát igen ez vagyok én, egy hülye alkesz liba, aki azt sem tudja, hogy mit akar... Szánalmas...
***
Reggel 7:15-óra.
Ahh.. Baszus..a fejem szétrobban és a nap is szorakozik a szemeimmel.
Nehezen de kinyitogattam őket és láttam hogy Joseph egyik szobájában vagyok, a falak kávés barna színűek, az ajtóval szemben két ablak van, bal oldalt egy íróasztal és ruhás szekrény, a jobb oldalt úgye egy nagy ágy, és mellettem van egy éjjeliszekrény, gondolom a másik oldalt is van, megnézem.
Megfordultam a másik oldalamra és a már ébren lévő póló nélküli Joseph-el találtam magam szemben és én hirtelen levágódtam az ágyról, mert annyira megijedtem. Joseph csak nézett utánam, majd elkezdett vigyorogni, én értetlenkedve nézek rá, majd lenyújtotta a kezét és vissza segített az ágyba. Akkor vettem észre, hogy egy ing van rajtam és egy bugyi, majd egyből eltakartam magam a takaróval, Jos csak nevet...Kicsit idegesitő, hogy Jos rajtam röhög, a fejem is szétesik és nem emlékszem, hogy mi történt az éjjel...
- Mi olyan vicces?? - Nézek kérdően a szemeibe.
- A reakciód. - Nevetve néz rám.
- Értem..- bambulok magam elé egy döbbent arcal
- Őm.. És....- Félve nézek vissza rá. - Tör...- Félbeszakított Jos.
- Nyugi semmi. - Mosolyog rám.
Uhh.. Megkönnyebűltem..
- De majdnem meg történt- Újra vigyorra húzta ajkait.
- Tessék??- Egy vékonyka hangon kérdeztem, mi volt ez a nyavogás?? Ez az én torkomból jött?
- Hát.. Én felhoztalak a szobába hogy lefektesselek az ágyba, de te magadhoz tértél és valami iszonyatos kívánlak stilusban a nevemen szólítotottál és konkréten ledőntöttél az ágyra és levetted a pólómat, én meg csak néztem rád. - Vörös fejjel meséli, az én fejem is már tűzel a szégyentől..
- Hahahah nyugii semmi nem történt, aludtál mint a bunda. - Iszonyatosan el kezdett nevetett Joseph az arcomon, én pedig nagyon pipa lettem és hozzá vágtam az egyik párnát.
- Igen???!!!- Hirtelen felült és leteritett az ágyra és lefogta a kezeimet a fejem mellett.
- Mi lett volna ha történt volna valami? - Csábosan vigyorog.
Uhh.. Ő..
- Nem tudom.. - Mondottam egy kis szünet után.
- Ha most megcsókollak akkor mi lesz? - Nagyképű vigyort fúrt a szemeimbe. Na ez a vigyora nagyon nem tetszik..
- Szerinted?- Kérdően nézek rá és egy kicsit kezdek már pipa lenni..
- Képen törölsz? - Felvonta az egyik szemöldökét és egy szexi mosolyra húzta ajkait.
- Ha az kell, meg teszem. - Egy nagy vissza vágós vigyort szegeztem az arcába. A francokat!!! Úgy vissza csókollak mint annak a rendje!!!
Már megint kezdem.. Egy vicc vagyok...
ESTÁS LEYENDO
꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]
RomanceFigyelj! Én mindig megkérdezem a partnereimtől, hogy Szex Vagy Semmi? Mindig a szexet választják, de azt soha nem kérdezik, hogy mi az a semmi. Hát persze.. Nem tök mindegy hogy mi az? A "semmi„ az vagyok én.. Egy egyszerű értéktelen nő. Nevem Amy B...