Hát, oké. Ez most elég hülyén jött ki, Joseph ismét az a nyuszi kis fiú lett, vagy csak sokkot kapott az egésztől, hogy ez a csók ilyen vadra sikeredett. Na és Hanna, hát ezt nem fogom tudni kimagyarázni...ahh
- Ömm én.. Elmegyek lezuhanyzom. Oké?- Vakargattam a kócos fejem és egy érdekes, 'na baszus' mosoly ragadt az arcomra, Jos rám nézett.
- Jó. Oké, menj csak.- Neki is valami ilyesmi féle mosoly lapult az arcán..
Felálltunk az ágyról, láttam hogy Joseph, elkezdte megigazitani az ágyneműket, ezért én is segítettem neki.
Akaratom ellenére is őt bámulom.. Ahh.. Ez a csók, maga volt a mennyország. Beteg vagyok igaz? HeheMegragadtam a fekete koktélruhám és a többi ruha darabjaimat, majd elindultam az ajtó felé, de egy kéz vissza rántott és neki nyomott a falnak.
- Ezt még nem fejeztük be, ugye tudod?- Csábosan mosolyog. Ahhhw.. Nem mondtam semmit, mert valahol éreztem.
Beleharaptam az alsó ajkamba és eltoltam magamtól, majd vissza néztem rá és ő egy szexi kacsintással engedett utamra.Ahhh..Ezt el sem hiszem..
Elindultam a fürdőszobába letettem a cuccaimat a szennyeskosár tetejére és levetettem az inget, aminek Joseph illata van. Hmm.. Majd a bugyimat is és a zuhany alá álltam..
Ezaz, most lemosom magamról ezt a rengeteg kutya túrót, hajlakkot meg a többi fikszálót és persze a smink maradványokat, ami meglepődésemre alig latszódott már. Nem is baj, legalább Jos nem ijedt halálra a zombi fejemtől.
Nem értem magam, tudom hogy ezzel a csókkal ledöntöttük a barátság falat, de még is egy levakarhatatlan vigyor van az arcomon.
Normális vagyok én? Nem!Joseph lenne az igazi? Öszintén szólva, nem tudom, de nem bánnám..
***
Végeztem ezzel a kellemes kis zuhanyal, most pedig kipróbálom az új hajvasalómat és megpróbálom megint meg csinálni az Avril hajat, smink most nem lesz rajtam, mivel nem hoztam.
Magaramra vettem a melltartót, bugyit, majd a ruhát, a cípőt két ujjam közé fogtam és leindultam a nappaliba a hajvasaóért.Hanna, Amber, Joseph nincsenek itt, lehet hogy Hanna a másik mosdóban szedi magát össze, Amber pedig gondolom alszik, mert hát nagyon felöntött az éjjel a garatra, de én sem panaszkodhatom, a fejem szét akar robbani.
Joseph, meg nem tudom hol van.Leraktam a bejárati ajtó mellé a cipőm és magamhoz ragadtam a Hanna-tól kapott hajvasalómat és vissza mentem a fürdőszobába.
A tükör elött állva, meg kell mondanom, hogy úgy nézek ki, mint Kesha.. Hmm. Nem rossz, de Avril haja jobb.. (Bocsi Kesha rajongók! :$)
Hajolgatok jobbra balra, a konektort keresem, de nem találom..
Áhhá...elbújt a kis sunyi, a szennyeskosár mögé. Bedugtam és csodák csodájára, színte már meleg is lett a hajsimitó.
Hanna, imádlak!!!
Elkeztem szépen ugyanúgy vasalni a hajam, ahogy Hanna csinálta nekem a szalonban, de egyre inkább látom, hogy ide smink is kell...
De honnan szerezzek?? Hanna-nal tutit hogy van, ha végeztem a hajammal, kölcsönkérem de elötte átesek a kínos beszélgetésen ami vár rám..***
Mélylevegő be, majd ki.. Fúúhh..Oké akkor kopogjunk.
Bekopogtam a másik mosdóba, majd Hanna nyitott ajtót és félre állt hogy beudjak menni.
Ez a szó nélküli félre állása, eléggé vészjósló.Hanna becsukta utánam az ajtót, majd felém fordult egy komoly tekintettel. Nyeltem egy nagyot, mert nem tudtam, hogy mire számítsak...
Hirtelen egy akkorát ugrott Hanna, mint egy kenguru.
- Ááááá... Mesélj!!! Ááá- Visitott, majd a kezeit az arcára tette. Úgy viselkedik mint egy kis tinédzser...
- Hehe.. Hát mit meséljek??- Elpirultam, mert tudom, hogy mire gondol.
- Aahhh ne már...Azt hittem, hogy majd az útazás alatt, vagy a nyaralóban jöttök össze, de ez a kis..őm.. Szóval érted, meglepett.. - rázogatja a kezeim maga elött és egy levakarhatatlan 'Gratulálok, vigyoral kiégette a retinám..
- Óó.. Te ezt miből szürted le, hogy valami is lehet Joseph és én köztem?? - Mosolygok ra és a kérdésemet szemeibe szegeztem..
- Hallod? Nagyon átláthatóak voltatok az utóbbi 4 hónapban. Láttam hogy kerülgetted Jos-t, csak azt nem értettem, hogy miért, pedig olyan cukik vagytok együtt!!- Hanna pirult el helyettem is..
- Hát, tudod én csak.. Attól féltem és félek, hogy ezzel mindent elb*sztunk és ezt nagyon nem akartam, mert Jos, nekem nagyon sokat jelent és egy buta szerelmi dolog miatt, nem akarom elveszíteni. - Öszinte tekintetem a szemeibe fúrtam.
- Áhhh.. Ezt nem lehet elb*szni, ettől ne félj!! Egyébként miért jöttél? - Egy kérdőrevonó mosolyt villantott.
- Hát ezért, hogy ezt megbeszéljük és hogy megkérdezzem hogy van-e nálad smink, mert jó lenne megint Avril szemeket varázsolni.- Mosolygok.
- Tudtam hogy tetszeni fog!!! Csajos neked ez a stilusod, csak még magadnak sem láttad be. Persze hogy van sminkem. - Vigyorog, majd hirtelen odaugrott a kis fürdőszoba szekrényhez és levette róla a retiküljét és felém mutatta.
Baszus egy egész szépség szalon van abban a kis táskában..- Na gyere!! Meg csinálom!- Vigyorgott és megforditott egy kis vödröt, ami a mosdó alatt volt és mutatta hogy üljek rá, majd neki is állt.
Vajon igy tetszem Joseph-nek??
Baszus ez hihetetlen, hogy ez érdekel... Hehe..
ESTÁS LEYENDO
꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]
RomanceFigyelj! Én mindig megkérdezem a partnereimtől, hogy Szex Vagy Semmi? Mindig a szexet választják, de azt soha nem kérdezik, hogy mi az a semmi. Hát persze.. Nem tök mindegy hogy mi az? A "semmi„ az vagyok én.. Egy egyszerű értéktelen nő. Nevem Amy B...