Zuhanyzás közben udvariasan bekopogott hozzám, a fürdőszobába. Egyébként a zuhanyfüggőny eltakart.
- Gyere.- Kiabáltam.
- Hoztam váltó ruhát.- Mondta.
-Köszi.- Elmosolyodtam, a nem létező bajszom alatt.
***
Amint végeztem, megtörölköztem és magamra öltöttem az inget, amit adott.
Nem is kérdéses, hogy itt kell aludnom. Az igazat megvallva, már rég elmentem volna innen, csak nem tudom hogy hogyan reagálna rá, ha előállnék ezzel a témával. Lehet hogy agresszív. Nem hiányzik nekem az, hogy megverjen vagy rosszabb.
Éppen a szoba felé tartottam, amikor hirtelen megláttam egy szál boxszerben azt a tökéletes férfi testet. Kikerekedtek szemeim.
Megfordult és végig nézett rajtam, előtte állok egy szál félig begombolt ingben és egy alsó fehérneműben.
Megindult az ágy felé, én csak nézem őt. Elfeküdt, majd pedig várakozóan tekintett rám. Elindultam én is az ágy felé és mellé feküdtem. Meg van köztünk a fél méter távolság és csak néztük egymást... Hirtelen megemelte a kezét és megsimogatta az arcom és elmosolyodott, akaratom ellenére vissza mosolyogtam.
Mi történik velem??Nem sokkal később, elaludtunk.
***
Reggel 9:00 óra kor ébredtem fel. Jó sokáig aludtam.
Magam mellé néztem és észrevettem, hogy Jon már nem feküdt mellettem.. Felkeltem és kibattyogtam a konyhájába, de megláttam magam egy egész alakos tükörben és halálra rémültem saját magamtól.
Szörnyen nézek ki!
Próbáltam nagyjából rendbe rakni magam, de nem nagyon sikerült. Tovább folytattam az utamat az említett helységbe, de őt nem találtam kint. Viszont az asztalon, egy gőzölgő kávét és egy levelet igen..
Közelebb lépkedtem és láttam, hogy a levélen az én nevem van és egy szívecske utána rajzolva.
Leültem ugyanabba a székbe, amelyikbe tegnap és elkezdtem kortyolgatni a kávét, ami egyébként isteni volt... A levelet kibontottam.Gyere hátra, ha megittad a kávéd.
Ezen a levélen csak mosolyogni tudok. Annyira aranyos és ez a szívecske, hát ez nagyon édes.
***
Az energia élet vizem elfogyasztása után, elindultam az udvarra.
YOU ARE READING
꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]
RomanceFigyelj! Én mindig megkérdezem a partnereimtől, hogy Szex Vagy Semmi? Mindig a szexet választják, de azt soha nem kérdezik, hogy mi az a semmi. Hát persze.. Nem tök mindegy hogy mi az? A "semmi„ az vagyok én.. Egy egyszerű értéktelen nő. Nevem Amy B...