Köszönöm! :-* <3

2.4K 90 9
                                    

Sziasztok!! ^^... <3 Nagyon remélem, hogy eddig mindenkinket tetszik a történet, nagyon sokat írtam a forgató könyvet, éjjelek mentek rá. Nagyon sokat gondolkodtam, hogy hogyan tehetnék bele minnél több drámai jelenetet és hogy hogyan tudjam maximálisan ilusztrálni, illetve éreztetni, hogy milyen az élete egy olyan nőnek, mint Amy Bell-nek!

Az igazság az, hogy nekem volt egy barátnőm, akiről mintáztam Amy-t, ő most 22 éves és a testéből él.
Amig tartottuk a kapcsolatot, addig nagyon sokat mesélt a munkájáról és hát valamilyen színten, ez invitált hogy elkezdjem ezt a blogot, nem voltak komoly szándékaim, nem számítottam sok olvasóra, de ti megleptetek.. ^^... Eszméletlenül hálás vagyok, a rengeteg Vote-okért és hogy már több mint 16K a nézetség.

Nagyon remélem, hogy ezután is velem, illetve a történettel maradtok, mert most érkezett el a történet, a forduló ponthoz. Belenézhettek Joseph életébe, hogy mit érez igazán, hogy hogyan érintette az, hogy a barátnője a karjaiban esettössze, egy szóval Joseph életébe avatlak titeket.. ^^...

A történetet maximálisan meg írom, szóval nem az lesz, hogy hirtelen kaptok majd a végén egy búcsú prológust.
Innentől kezdve, minden apró részletet, nyomon tudtok követni!! ^_^...... Puszi nektek!! Ti vagytok az én bíztatóim és roppant hálas vagyok ezért nektek!! :')

Nemsokára jön az új rész!! ^^... <3

꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now