55. Sokkot kaptam.

3K 168 16
                                    


1 hete vagyunk Santa Monica-ban. Ez az egy hét, maga volt a mennyország Joseph-el. Még annak ellenére is, hogy Jon(Scott) minden nap köztünk eszi a fene. De nagyon boldog vagyok, mert van egy meglepetésem Joseph-nek, Hanna már tudja és eszméletlenül örült a hírnek, bár még nem bíztos, de lehet hogy babát várok..

Három napja rosszúllétek gyötörnek reggelente és hamar felkavarja a gyomromat minden erős szag.
Amikor felfogtam a jeleket, örömömben elsírtam magamat és már alig várom, hogy elmodhassan életem szerelmének.. Ma este tervezem, amikor kettesben leszünk.

Most egy kis Bárban ülünk hatan és a munkákról beszélgetünk, kicsit furcsálják, Hannan kivűl a többiek, hogy én nem fogyasztok alkoholt. Jon(Scott) arcán látom, hogy sejt valamit és nagyon szúros szemeket mereszt rám, időnként..

- Na és táncolsz még Amy? Joseph mellett is lefekszel pasikkal?- Kérdezte Jon(Scott) pedig ezt nagyon nem kellett volna.

Joseph arca hirtelen megváltozott, olyan mint ha bánná azt, hogy a Red Club-ban dolgoztam. Persze, ez egyértelmű, kit nem bántana az a tudat, hogy a párja, egy ideig a testéből élt? De most hogy lehet már ilyen köcsög, Jon(Scott) ????? Miért kellett felhoznia??? Hisz tudja hogy már nem dolgozom ott, mert hát nyomon követte az életemet, szerintem.. Most ez boldoggá tette? Joseph arca hihetetlenűl szomorúvá vált.

- Nem dolgozik ott és nem is fog, mert nincs szüksége arra a pénzre, amit ott kapna. Ja és Scott, tudod hogy miért?? Mert Hanna-val fodrászként dolgoznak. Na de ha nem is dolgozna Amy, én akkor életem végéig azon lennék, hogy ne menjen oda vissza!!! Ha megbocsátotok! - Sziszegte Joseph, egyenesen Jon(Scott) szemeibe, aki teljesen döbbenten nézett rá. De hála neki, most Joseph kiment a Bárból.

Ezt nem hiszem el... Ááááhh..

- Te egy akkora egy ki kurt köcsög vagy, hogy arra nincs szó!!! Hogy a jó büdös francba lehetsz te ennyire szemét?? Utállak!!! Tudom hogy nem bírod elviselni azt, hogy boldog vagyok azzal akit most sikeresen elűztél mellőlem.. - Ordibáltam Jon(Scott)-al, Hanna-an, kivűl a többiek semmit nem értettek, de nem is érdekelt. Hirtelen felállt Jon(Scott).

- Azért nem tudom elviselni, hogy vele vagy, mert nem vele kellen lenned és ezt te is tudod!!! Most pedig szépen ülj le!! Hagyjad Joseph-et, majd megbékél.- Mondta egy hihetetlenűl gonosz "Hahaha meg kaptad„ arcal.

- A k*rva anyádat!!- Elszállt az ép eszem és egy akkorát bevágtam neki, hogy eleredt az orra vére, nekem meg eltört a mutatóujjam. Tudom, hogy eltört, mert egy nagy reccsenést hallottam és teljesen be lilult az egész és förtelmesen fáj.

William felállt és megkerülve az asztalt futva, azon nyomban lefogta Jon(Scott)-ot, mert egy hajszál híján, majdnem bevágott nekem egyet.. A könnyeimmel küszködöm, de egy kettő sikeresem megszökött.

- Utállak!! Megkeseritetted az életemet. Kár volt vissza jönnöd!!! - Remegő síros hangon kiabáltam az arcába..

Hanna már mellettem állt és vizsgálgatta a törött ujjamat..

- Én is utállak!! Sőt mitöbb gyűlöllek!! Húzz el a szemem elől te kurva!!.- Üvöltötte az arcomba iszonyatosan dühösen, William alig bírta tartani, Amber azt se tudta, hogy velem foglalkozzon, vagy William-nak segítsen.

- Hogy mit mondtál?? Mi vagyok?? Remélem felfogtad, hogy ezzel már elbasztad a regényedet!!- Sziszegtem és neki akartam ugrani, de Amber hasznosizotta magát és lefogott..

- Óó.. De hogy basztam el te ribanc.. Ez most nem a regényről szólt, hanem arról, hogy a mögötted álló összetört Joseph-et, felvilagositsam és az itt lévő embereket is, akik téged bámulnak, hogy te mekkora egy kurva vagy!-

Megfordultam és hirtelen meg láttam a könnyes szemekkel álló Joseph-et, velem szemben.. A zenét is lehallkították.

Aaaaa... Neeemm.. Neem ilyen nincs!!!!!

Majd folytatta Jon(Scott).

-Egy semmi vagy érted?? Egy egy darab hús, amit minden kiéhezett hiéna szétk*rt.. Igen.. Ez vagy te!! Jobban járnál ha vissza húzznál a Stricid-hez, de már azt is leszarom ha vissza mész-e dolgozni!!
Öszinte leszek hozzád, mert eddig nem voltam. Engem Jacob bérelt fel, amikor felmondtál, hogy tegyelek tönkre és hogy vissza menjél a Red Club-ba dolgozni. De már leszarom az igért pénzt, inkább megírom ezt az egészet, ezért többet kapok!!!
Joseph, ezt most neked mondom, nem vagyok az unokatesója, ennek a kurvának, én Jon Lewis vagyok, aki nem egyszer jól megkefélte a nődet!!!- Üvöltötte és hangosan felnevetett Jon Lewis. Mindenki döbbenten néz, még az ismeretlen emberek is megvető tekinteteket mérnek rám.. De a legrosszabb Joseph.. Az ő arca, elmagyarázhatatlan.. A megvetés, a hányinger, az undor, mindent ki lehet olvasni belőle. Egyszerűen látszik rajta, hogy rosszúl van tőlem.. Nálam pedig, teljesen betette az ajtót Joseph arca és könnyek közt törtem ki...

Hirtelen, kiszabaditotta magát Jon Lewis, William szoritásából és egy akkorát lökött rajtam, hogy neki estem az asztalnak és bevágtam a hasamat, én odakaptam a kezem és éreztem, mint ha valami belefolyt volna a fehérneműmbe és amint felfogtam hogy mi lehet az, elvesztettem az erőmet és az engyensúlyomat, majd földre estem a könyökeimre.
Itt fekszem, valószínűleg elvetélve, eltört ujjal, megvető
tekintetekkel. Hanna odarohant hozzám és egyből hívta a mentőket.

Hirtelen neki ugrott Joseph, Jon Lewis-nek.

Még William is belerúgott egy kettőt, a már földön fekvő Jon-be.

Jon Lewis elérte amit akart, teljesen tönkre tett.. Olyan hirtelen jött az egész, lehet hogy elvetéltem, Joseph pedig már mindent tud... Csak azt nem, hogy a gyermekét hordom, vagy hordtam a szívem alatt..
Most itt fekszem a földön és zokogok.

Én.....Én csak.. Én csak meg akarok halni.....






Remélem, hogy tetszett ez a rész nektek, igen igen, most bíztos kérdezni fogjátok hogy miért??

Hát Jon Lewis alapjában, borzasztóan szerette Amy Bell-t és nem bírta elviselni azt, hogy terhes.
Az első évadban, a regénye miatt tette tönkre, most pedig a könnyen jött pénz miatt, de mint mondta, neki már az sem kell, inkább megírja a történteket, mert ezért többet kap.
Nyugi, még messze van a vége!! Ezt muszáj volt így megírnom, mert a forgatókönyvem szerint haladok.. ^_^
Puszi nektek! :-*

꧁Egy Rossz Lány Élete꧂[Amy Bell] [1./2.Évad/Befejezett]Where stories live. Discover now